יום ראשון, 2 בפברואר 2014

סטודיו תמי מרגלית מציג קולקציית איפור כלות ועיצוב שיער לעונת החתונות 2014


בעולם שלנו הכל משתנה לנגד עינינו בקצב מהיר, כך אנו חווים גם שינויים בעולם האיפור ועיצוב השיער, שמתחדש לאורך השנים. כדי לעמוד בקצב המהיר אני משיקה בכל שנה קולקציית איפור ועיצוב שיער, למרות התדירות הגבוהה חשוב לי שהקולקציה שלי תהיה על-זמנית ותתאים ליום החתונה וגם תתאים לעוד שנים רבות, כאשר תשבו מול אלבום החתונה ותדפדפו בו.


אתן מוזמנות להתרשם מהקולקצייה החדשה לעונת החתונות 2014, ממראות איפור ומגוון תסרוקות לחתונה, התקשרו עוד היום ושריינו לכן את תאריך החתונה.

בהמשך אשמח לשתף אתכן בתהליך העבודה בפוסט מיוחד על מאחורי הקלעים.

איפור כלה
איפור כלה, עיצוב שיער לכלה לעונת החתונות 2014

איפור ושיער: תמי מרגלית





איך תדעי מה מראה האיפור והתסרוקת שיתאימו לך לחתונה ?

אם את לא אוהבת במיוחד להתאפר ביום יום ואת נוהגת לאסוף את שיער ברישול ובכל זאת את מעוניינת לשדרג את המראה שלך לחתונה- זה האיפור והתסרוקת הנכונים עבורך: העיניים מאופרות בעדינות משדרות מראה רך, הדגשה קלה של עצמות הלחיים למראה טבעי ושפתיים בגוון טבעי ומבריק קלות. השיער יכול להיות אסוף חלקית ונשפך בגלים לצד.

מאפרת כלה וערב
איפור כלה, עיצוב שיער לכלה עונת החתונות 2014



אם את אוהבת איפור עדין ביום יום ושיער אסוף, המראה הזה הוא בשבילך. איפור עדין עם הדגשה קלה של העין למראה עיניים רומנטי, עצמות לחיים מודגשות ומפוסלות קלות על מנת להעניק לך זוהר וברק, שפתיים בגוון טבעי המשתלב ברכות. השיער אסוף כולו לאחור, משאיר את הפנים שלך חשופות ומדגיש את יופיהן.

מתחתנים
איפור כלה, עיצוב שיער לכלה עונת החתונות 2014


אם את אוהבת להתאפר עם קו איילינר, זה מראה האיפור והתסרוקת עבורך, מראה איילינר שמושך את העין ויוצר מסגרת מדוייקת ומחמיאה לעין, לחיים מפוסלות קלות להדגשה ולהשלמת המראה שפתיים בגוון טבעי.
שיער אסוף לקבלת מראה מרושל קלות.

איפור כלה, עיצוב שיער לכלה עונת החתונות 2014


מראה איפור ושיער נוסף שיכול להתאים עבורך מראה מודגש עם קו איילינר, שיבליט את עינייך , לחיים מפוסלות ומודגשות, להשלמת המראה שפתיים בגוון אדמדם למראה חושני. שיער אסוף ברישול הצידה למראה ייחודי.



איפור כלה, עיצוב שיער לכלה עונת החתונות 2014


אם את אוהבת להתאפר ביום יום ולהדגיש את עינייך, זה מראה איפור ותסרוקת המתאים לך. עיניים מודגשות ומאופרות בגוונים מחמיאים, עצמות הלחיים מפוסלות והשפתיים בגוון עז. השיער מפוזר נשפך רך וגלי ונותן מסגרת לפנים.



איפור כלה, עיצוב שיער לכלה עונת החתונות 2014








איזה מראה איפור ותסרוקת את בוחרת? מה מתאים במיוחד עבורך?
מזומנת להגיב ולבחור את המראה האהוב עליך...


4 תגובות: