יום שני, 13 ביוני 2011

לוריאל פריז מרעננים את קיץ 2011





לוריאל פריז החליטו לרענן לנו את הקיץ ולצאת בקולקצית איפור חדשה ומרעננת: The Fresh Collection. לכבוד השקת הקולקציה החדשה ליקטו בלוריאל פריז 10 מאפרים ישראלים, שהתקשו לבחור את המוזה שלהם ולהציג את הפרשנות האישית שלו לקולקצית FRESH. ניתנה להם יד חופשית והתוצאות הוצגו בגלרית ליטבק, בתל אביב. המאפרים המציגים: מישל אדרי, חן אלקבץ, הלן אמויאל, אסף באבו, מיקי בוגנים, נטשה דנונה, עדה לזורגן, טלי פאוור, ערן פאל, ורד ספיבק, את הפרוייקט צילם עדו לביא.

מצ"ב דומגאות לעבודות שאהבתי מאוד

נטשה דנונה

אסף באבו

ערן פאל
ורד ספיבק


השנה הוחלט שאין מראה נכון או לא נכון, מתאים או לא מתאים הכל הולך אדום, כחול, צהוב, ירוק וצבעים מעורבבים, קולקציית FRESH משלבת מראה רטוב וסקסי עם גלוסים, לקים וצלליות לוהטים בגווני תכלת, צהוב, ורוד בזוקה וכתום. כמאפרת וכאישה אני אוהבת מאוד את הקולקציה החדשה, הצבעים עזים מאוד, בעלי פיגמנט חזק ויפה.

חדש בביוטי בלוגס!

הפעם בביוטי בלוג'ס החלטנו לפתוח לכם את השבוע עם הרבה צבע ויופי, שיהיה אופטימי...

בבלוג של ליאת, ליאת מביאה לנו את החלק הרביעי והאחרון בהתאמת צבעי האיפור לגוונים שלנו, והפעם - המשך לאיפור לכהות עור.

ביופי של בלוג הרמוני ממליצה לנו לקפוץ למונקו (החנות...) ועושה השוואה בין 2 שפתונים אדומים עמידים, במיוחד לקיץ הלח שלנו.

בבלוגיפור עדי מביאה את 8 כללי הברזל לבחירת מייקאפ, ואנחנו גם ממליצים לכם לעקוב אחרי סדנאות האיפור בשידור חי שעדי מעבירה.

ב - Makeup Addiction רות ממשיכה להביא לנו הפקות איפור מהממות מכל העולם, והפעם על המפה - דנמרק (אצלנו ההפקה הזו קיבלה דוז פואה), ואל תפספסו את רשימת הקישורים לעוד הפקות מעוררות השראה, ברוח חג השבועות.

ב - There is Beauty In All of us מרינה מסמיקה עם אוסף הסמקים הקרמיים שלה (גם אנחנו הסמקנו...) ומשווה בין מברשות מייק אפ דואו פייבריות, כדי שתדעו על מה כדאי לבזבז...

במעבדה מיכל בפוסט אופנה לבן בהשראת חג השבועות, שעושה לנו חשק לטנא וזר פרחים על הראש.


ב - Ksyu Style אוקסנה משתעשעת עם קישוטי ציפורניים, ויודעת לחתוך וגם להסביר כשהיא צריכה להחליט בין 2 סבוני פנים.

בביוטי ניוז לבנת מביאה לנו פתרון לשאריות מוצרי החלב משבועות, במבחר של מתכונים ביתיים לטיפוח העור, וגם מפרגנת הגרלה לגברברים שלנו.

בבלוג של תמי מרגלית - מספרת לנו תמי איך הפכה להיות מאפרת, ומה הקשר בין איפור לאמנות. ציורים של תמי בתוך הפוסט, שווה הצצה.


בריסים ורסיסים קורין מתמוגגת מהפרגון לבלוג בירין שחף, וגם מנסה סומק קייצי בגוון אבטיח...

וב - Bbeauty עוזרים לכם לחדש את תיק האיפור ולהחליט מה מהמוצרים החדשים על המדף כדאי להכניס לתוכו, וגם על קאמבק לשפתון שנחשב חדשני בזמנו, של חברת גרלן.



שיהיה שבוע שמח וצבעוני!