יום שלישי, 8 בנובמבר 2011

מייקאפ זה טוב או רע לעור?

"האם המייקאפ הוא דבר טוב או דבר רע?"
 שאלה אותי לקוחה, שלא נוהגת להתאפר ביום יום, וכשהיא כבר מתאפרת לאירוע היא מבקשת למרוח לה מעט מייקאפ, כדי שלא יפגע בעור פניה.

המייקאפ עבר שינויים רבים מאז שהמציאו אותו לראשונה. בעבר הוא הכיל רכיבים כמו טלק, אבץ וגיר שפגעו בעור הפנים. בשנים האחרונות, ניתן למצוא על המדפים מגוון רחב של חברות שמייצרות מייקאפ איכותי, שמעניק כיסוי ואחידות בגוון לעור הפנים וגם שומר ומגן עליו מפני נזקי השמש והסביבה.  

וכיום אפשר לדבר על הדור החדש של המייקאפ שמהווה גם תכשיר טיפוח ולא רק לכיסוי ואחידות עור הפנים. המייקאפ החדש לא רק שומר על עור פנינו אלא גם מטפח אותו, מזין אותו ושומר על המראה לאורך זמן.

לאחרונה פיתחה והשיקה חברת קליניק, את Repairwear Laser Focus All-Smooth Makeup, שלא רק נותן לנו כיסוי ואחידות לעור הפנים, אלא מרכך מיידית את הקמטים, מכסה פגמים ומסייע בשיפור מרקם העור מיידי ולאורך זמן ופועל על מנת למנוע נזק בעתיד.

Repairwear Laser Focus All-Smooth Makeup של קליניק מכיל מרכיבים שונים שמשפרים את מראה עור הפנים לאורך זמן בשימוש קבוע. המייקאפ מכיל SPF 15 להגנה, מניעה ותיקון נזקי קרני על סגולה (uv), הידוע כגורם לקמטים וקמטוטים.
בנוסף המייקאפ מכיל קוקטייל מרכיבים כמו: חלבון מי גבינה שמסייע במוצקות וגמישות עור הפנים ובכך מצמצם הופעת קמטים וקמטוטים חדשים, תמציות Siegesbeckia Orientais ופילמיטויל אולגופפטיד שמספקים מערכת תמיכה להפתחת המראה ומילוי קמטים.
כמו כן המייקאפ מכיל חמאת זרעי מורו שמסייעים בחיזוק מחסום הלחות של העור, ויטמין E שמסייע באספקת הגנה של נוגדי חמצון.
המייקאפ הוא ללא בושם, על מנת להימנע מכתמי שמש.

 של קליניק,Repairwear Laser Focus All-Smooth Makeup

המייקאפ מוצע ב-6 גוונים לסוגי עור שונים, במרקם קל ונוח למריחה.
מחיר: 225 ש"ח ל 30 מ"ל, ניתן להשיג ברשתות השיווק.