יום רביעי, 2 בפברואר 2011

כל הדרכים לגבות מסודרות





העיניים הן הצוהר לנשמה" אמר לורנצו דה מדיצי, פטרון אומנות. אין ספק שהעיניים תופסות מקום חשוב בפנינו ולכן גם באיפור יש להן משמעות. המסגרת של העיניים אלו הריסים והגבות ומה שווה התמונה בלי מסגרת? מה שווה האיפור בעיניים בלי סידור גבות?
הגבות משתנות בהתאם למצב רוחנו, שמחה, כעס או עצב ומדגישות את הסגנון האישי של כל אחת מאיתנו. חשוב להקפיד בעיצוב גבות על הצורה הנכונה והמתאימה למבנה פנינו, המטרה לבנות גבה מושלמת הנמצאת במקום הנכון ומעניקה מראה פרופורציונלי לתווי הפנים.
ישנם טכניקות רבות לעיצוב גבות וזה תלוי בסוג הגבה, עבה או דקה, מלאה או דלילה.
נערות ונשים צעירות, אשר עדיין לא עיצובו את גבותיהן, יכולות לבחור במריטת גבות באמצעות שעווה המעניקה מראה נקי יותר בצורה מהירה וכואבת פחות או פינצטה אשר מורטת כל שערה בנפרד, חשוב לבחור בפינצטה טובה במפלדת אל חלד, על מנת למרוט את השערה מהשורש.

איפור ועיצוב שיער: תמי מרגלית
פינצטת פלדת אל חלד


נערות ונשים אשר מעדיפות שלא לגעת בגבות יכולות לסרק את הגבות באמצעות מסרק גבות ומדי פעם לגזור שערות סוררות באמצעות מספרים.
איפור ועיצוב שיער: תמי מרגלית
מספריים ומברשת גבות, ביוטי קייר

נשים בוגרות אשר שער גבותיהן דליל יכולות לבחור בין מילוי הגבות באמצעות עפרון לגבות בצבע מט, צללית בגוון הגבה או תיחום קו הגבה בעזרת איפור קבוע.
עפרון גבות, ברנדה כריסטיאן

ואילו נשים עם שערות לבנות יכולות לבחור בצביעת הגבות באמצעות צבע לגבה אחת לכמה שבועות, צביעת השערה בצללית או סירוק הגבות וצביעתן בעזרת מסקרה.

מסקרה ווליום אקסטרא בלק, לוריאל פריז

נשים בעלות מבנה פנים עגול צריכות מראה של גבה מלוכנסת ומורמת לכיוון הרקות לעומתן נשים בעלות מבנה פנים ארוך צריכות גבה ישרה, נשים בעלות מראה פנים מרובה יבחרו בגבה מורמת בסופה לכיוון הרקות ואילו נשים בעלות מבנה פנים של לב יעצבו גבות מורמות במראה מעוגל המורם הצידה.
לכל גבה יש פתרון, רק צריך למצוא מה מתאים ולעשות....