יום שני, 24 באוקטובר 2011

חשמל זורם בגופנו

הידעתם שגופנו מייצר באופן קבוע אותות חשמליים, שמטרתם לסייע בתהליכי ריפוי ושיקום לתפקוד עור תקין.  תהליך זה "ביו אלקטריסיטי" , זהו תהליך טבעי של שליחת אותות חשמליים בגוף, המסייעים בניהול פעילות פיזיולוגיות בין התאים. ככל שאנחנו מתבגרים עוצמת הזרם בגוף פוחתת ולכן ההחלמה שלנו איטית יותר.  


בכנס הדרמטולוגי שנערך במונקו, הציגה חברת ROC טכנולוגיה פורצת דרך בתחום רפואת העור האסתטית – טכנולוגית E PULSE. סדרת הטיפוח sublime energy  המבוססת על טכנולוגיה שמופעלת ב- 2 שלבים:

שלב ראשון – קרם מוליך (גוון אפור) : מיקרו חלקיקים מתכתיים, של  אבץ ונחושת בתוך בסיס סיליקון,  הידועים במוליכות חשמלית גבוהה, על מנת להגביר את הזרמים החשמליים הנמוכים בעור.

שלב שני – קרם לחות מפעיל , המונח על הקרם המוליך ומאפשר  זרימה רצופה של חשמל ביולוגי ושחרור יונים ION , לחידוש העור, עליה בייצור הקולגן והאלסטין, דה – פיגמנטציה,  הרמת העפעפיים  ושיפור בעומק הקמטים ובמוצקות העור. הקרם מכיל נגזרות קמומיל ותמציות זרעי פשתן לחידוש העור.
סדרה זו מאפשרת טיפול מלא בכל תופעות הזדקנות העור: רפיון, קמטים וקמטוטים, כתמי עור ואבדן זוהר ואחידות.

סדרת הטיפוח sublime energy



לאחר 10 שנות מחקר ומבדקים קליניים של חברת "רוק" , שנערכו בקרב 1,000 נשים במהלך השנתיים וחצי האחרונות, עולה כי: הזרמים החשמליים הטבעיים בגוף האדם, מרפאים ומשקמים ומשפרים את  מראה ותפקוד העור. 100% מהנבדקות  הצהירו על שיפור מקסימלי במיצוק, הרמת העור והפחתת מראה קמטים וקמטוטים, לאחר 4 שבועות. אצל 85% מהנשים נראו תוצאות מיידיות, שבאו לידי ביטוי  בשיפור בהרמת עפעפיים והפחתת נפיחות בשקיות מתחת לעיניים. 100% מהנשים לא פיתחו רגישות לחומר הפעיל.

סדרת המוצרים  ההיפואלרגנית, שנבדקה דרמטולוגית,  מומלצת לגילאי 30  ומעלה ומתאימה לנשים וגברים כאחד, לטיפול יעיל ומדעי בסימני הגיל, עם נוסחאות  מאושרות לשימוש גם בעפעפיים העדינים ובאזורים מתחת לעיניים.


הדרמטולוג ד"ר אכי פרידמן , שייצג את ישראל בכנס מתרשם: " הטכנולוגיה שהוצגה ע"י ROC  היא גאונית, משום שהיא נסמכת על התהליך הטבעי של הגוף, בו  אנו מגבירים את אותות החשמל ללא צורך בחומרים פעילים אגרסיביים נוספים, כיוון שהגוף יודע לרפא ולשקם עצמו בצורה הטובה ביותר ".


אופן השימוש: יש להשתמש בשני המוצרים שבערכה יחדיו - יש להניח את הקרם המוליך על עור פנים/ איזור עיניים ולאחריו להוסיף את הקרם המפעיל עד לספיגה בעור.

סדרת הטיפוח sublime energy כוללת 3 ערכות:
ערכה לטיפול באזור העיניים - 600 ₪.  תכולה 10 מ"ל X 2
ערכה לטיפול יום -  (הכוללת מסנני קרינה SPF 20 )  650 ₪. תכולה 30 מ"ל X2
ערכה לטיפול לילה - 650 ₪. תכולה 30 מ"ל X2

בגדי החג החדשים - הפקת סוף הקיץ


אופנה, איפור וסטיליינג לא רק למבוגרים, אני זוכרת שהייתי ילדה קטנה אהבתי להתאפר, ללבוש שמלה פרחונית מתנפנפת ולנעול נעלי בובה שאמא שמרה במיוחד לשבתות וחגים.

גם הילדות שלי היום נטע (5.5) ונוגה (3.5) אוהבות להתגנדר, הן מחליטות לעצמן מה הן ילבשו, רצוי מאוד שזו תהיה שמלה נפוחה שתתנפנף ברוח כאשר הן יסתובבו, הן יבחרו בנעלים אלגנטיות ומיוחדות ולסיום יבקשו ממני לאפר ולסרק אותן כמו נסיכות...

כשהילה לוצקי הצלמת ביקשה מאיתנו להשתתף בפרוייקט "הפקת סוף הקיץ של בגדי החג החדשים" הילדות שמחו מאוד, והנה התוצאות:

נטע ועדי, צילום: הילה לוצקי, איפור, שיער וסטיילינג: תמי מרגלית



אור, נטע ועדי, צילום: הילה לוצקי, איפור, שיער וסטיילינג: תמי מרגלית
נוגה ועדי, צילום: הילה לוצקי, איפור, שיער וסטיילינג: תמי מרגלית



צילום: הילה לוצקי, סטודיו לצילום
איפור, שיער וסטיילינג: תמי מרגלית
בגדים: זברה, הוניגמן קידס, EFK.
משקפיים: אירוקה קידס
סנדלים: פיילס
אביזרי שיער: רשת חנויות ביוטיקייר