יום רביעי, 13 באפריל 2011

ניקיון לפסח גם בתיק האיפור...





חג הפסח כבר אוטוטו פה ואני מאמינה שכבר ניקית את כל הבית, צבעתם מחדש, קנית ריהוט חדש...
מה לגבי תיק האיפור שלך? מתי בפעם האחרונה בדקת מה יש לך? מתי עשית סדר וזרקת מה שכבר נגמר או התקלקל?
חשוב שתזכרי שעל מוצרי הטיפוח והאיפור שנוגעים בפניך להיות טובים ואיכותיים וגם ברי תוקף, אז איך תדעי שהמוצר שברשותך טוב עדיין לשימוש?
קבלי כמה כללית בסיסיים:
1.     על כל מוצר רשום מאחור לכמה זמן הוא טוב מרגע הפתיחה, רשמי על המוצר מתי פתחת אותו על מנת שלא תעברי את הזמן ותשתמשי במוצר לא טוב.
2.     מוצר ששינה את ריחו בד"כ לרעה, זה מוצר שהתקלקל, מיד לזרוק! לדוגמא שפתונים ומייקאפים.
3.     מוצרי איפור וטיפוח שהתייבשו, לא מומלץ להשתמש בהם, לדוגמא גלוסים, צלליות, איילנר ומסקרות.
4.     מוצרי איפור וטיפוח ששינו את המרקם שלהם, כמו קרם לחות, צלליות שמתקשות ועוד.
נצלי את חג הפסח לרענן את את תיק האיפור שלך, להפטר ממוצרים ישנים ולהתחדש במוצרים עדכניים והכי חשוב לשמור על עור בריא וללא רגישות.

במידה ואת צריכה עזרה בבדיקת התיק שלך, את מוזמנת לפנות אלי
או להזמין אותי לסדנת איפור אישית



חג פסח שמח ונקי

שיערי הסורר....

אני והשיער שלי זו זוגיות מתמשכת, לפעמים אנחנו מסתדרים יפה ואני מקבלת מחמאות רבות בכל מקום שאליו אני מגיעה ולפעמים סתם לא בא לו להתסדר ואז אני מוצאת את עצמי אוספת את השיער ומחכה שיעבור הזעם.

את מוצרי קרסטס אני מכירה כבר שנים, המוצרים הללו כאילו הומצאו במיוחד בשבילי ובשביל שערי הבעייתי, לאחרונה הושק שמן עיצוב רב תכליתי, שהופך את השיער למוזן, מלא זוהר ומראה בריא, אז יצאתי לבדוק...

הגעתי לביקור במספרתו המרהיבה ביופיה של מעצב השיער יגאל סיץ' בפתח תקווה, במספרה ישנם צוות מעצבי שיער קבועים העובדים שנים על גבי שנים שהעניקו לשערי הסורר טיפול עמוק ומיוחד המתאים במיוחד בשבילו.

זו הייחודיות של קרסטס בחלק מהמוצרים משתמשים במספרה, בה מעצב השיער מתאים לך אמפולה נכונה ואילו חלק מהמוצרים הינם לשימוש אישי בבית כמו אמבט חפיפה, מרכך ומסיכה.
כך היה גם הפעם, ראשית משחו את שערי בשמן אלקסיר אולטים, המכיל 4 שמנים רבי עוצמה, לאחר מכן קיבלתי חפיפה עם אמבט חפיפה המותאם לשיער על ידי אחת מבנות הצוות, וכמובן אמפולה ייחודית לשיערי שלוותה במסג' מפנק ואיכותי, ממש הרגשתי איך אני משחררת את כל הטרדות שלי ונרגעת.

לאחר מכן עברתי לעמדה וקיבלתי פן חלק ומדהים, מיד לאחר הפן הרגשתי מדהים, השיער שלי הפך מגוש סבוך לשיער רך כמשי, נעים למגע, מבריק ומלא חיים.

סיפרתי ליגאל שבעבר הייתי מורחת שמן זית על השיער לפני החפיפה, יגאל התלהב ואמר שטוב עשיתי, רק ששמן זית על השיער מריח נורא, הוא דביק מאוד ונותן תחושה לא נעימה.

לעומת זאת הפתרון של קרסטס מוצא חן בעיני מאוד לא רק שהשמן נספג במהירות בשיער, מעניק תחושה נעימה למגע, הוא גם בעל ניחוח מדהים.
מדעני קרסטס הבינו ששמנים הינם מרכיב עיקרי והכרחי בשגרת היופי של נשים רבות, הם שילבו זאת עם טכנולוגיות מתקדמות ויצרו שמן טיפוח לשיער המותיר את השיער רך, קליל ובעל ברק ללא תחושה של כבדות ובניחוח מעלף.



טכנולוגית אולאו-קומפלקס OLÉO-COMPLEXE מועשר בתרכובת (קומפלקס) של שמנים יקרי ערך, אלקסיר אולטים משלב את הטוב ביותר שיש לארבעת השמנים האגדיים האלה להציע:
  • שמן פרקסי Pracaxi Oil: מקורו באזורי האמזונס, וידוע בשל התועלת שמעניק לעור. קוקטיל רב עוצמה של מרכיבים מרככים ומרכיבים פעילים נוגדי-חמצון (אנטי-אוקסידנטים) אשר מעניקים ברק, הזנה ולחות לשיער.
  • שמן ארגן Argan Oil: אחד השמנים הנדירים ביותר בעולם, מקורו במרוקו. שמן יקר ערך בשל הסגולות המתקנות והמחדשות שלו. מסייע לשקם את החיוניות והחוזק של השיער. 
  • שמן תירס Maize Oil: השמן המסורתי של קרסטס, שמן תירס היה מרכיב הכוכב במסכה הראשונה לשיער של קרסטס "Masque Maîs". עשיר בויטמין A, ויטמין E ואומגה 6. מעניק לשיער מרכיבים מרככים ופעילים נוגדי-חמצון עבור ברק, גמישות והגנה.
  • שמן קמליה Camellia Oil: מופק מפרחי קמליה המצויים במרכז ובמזרח אסיה, השמן המפנק והריחני ביותר מבין השמנים. מקור לויטמין F ולחומצות שומן אומגה 3 ו-6, מסייע בהחלקת סיב השערה ומעניק ברק וגמישות.    

ניתן להשתמש באלקסיר אולטים בכמה דרכים

שימוש לפני החפיפה - הכנת השיער לניקוי והענקת הזנה עמוקה. השיער נותר גמיש, מבריק ונטול משקל. אידיאלי לשיער עבה או דק. מומלץ לפזר 1-2 לחיצות מהשורשים ועד הקצוות, לעסות את הקרקפת ואת אורכי השיער.

שימוש לפני פן - כמרכך אינטנסיבי ללא שטיפה, כאשר השיער זקוק להזנה נוספת. השימוש מקל על סידור השיער ומעניק לו רכות והזנה לפני פעולת הייבוש. מומלץ לפזר 1-2 לחיצות על השיער מהאמצע ועל הקצוות 

שימוש אחרי פן – מעניק גימור מושלם לאחר הפן, השיער קורן, מלא ברק, רך, קליל ואוורירי. מומלץ לפזר 1-2 לחיצות על כפות הידיים ולהחליק בעדינות על אורכי השיער.

שימוש במהלך היום – שימוש יומיומי של טיפות בודדות בכל בוקר מגן על השיער ממפגעי הסביבה, משקם את סיב השערה ומעניק ברק מושלם. מומלץ לפזר לחיצה אחת על אורכי השיער בעיקר על הקצוות.


המחיר הינו 160 ש"ח לבקבוק של  125 מ"ל

אני ושערי ממליצים על המוצר בחום רב ויודעים שהוא יעשה לכם טוב כמו שהוא עשה לנו, מוזמנות לחפש את המספרה המורשת הקרובה לביתכם 1800-301-666

ותאמינו לי לא תפסיקו לקבל מחמאות...

הזומבה השפיע גם עלי...

לומר את האמת צחקתי על המערכונים של הזומבה בארץ נהדרת, חשבתי שכולם התשתגעו וזה עוד טרנד חולף עובר, אבל גיליתי שאני אוהבת זומבה- זה נותן לי מרץ וחשק להתאמן
וגם מכון הכושר לנשים בלבד Curves הוסיף שיעורי זומבה לאימון כוח של 30 דקות. על מכון הכושר curves סיפרתי בעבר, ישנם כל כך הרבה יתרונות: ראשית יש רק נשים ונשים בלבד, ולכן את לא צריכה להגיע מאופרת, לבושה במיטב בגדייך, אלא לבוא לאימון.

יתרון נוסף הוא העובדה שהאימון מבוסס על אימון מחזורי של תחנות הכוללות: חימום, אירובי, כוח, הרפיה ומתיחות כל זה ב-30 דקות בלבד! ויותר מכך ניתן לשרוף עד 500 קלוריות באימון שכזה.
לאימון של curves התווסף לאחרונה הזומבה, שמעניק אימון אנרגטי ותוסס ובעיקר מכניס קצת חיים לאימון ועושה חשק לקפוץ ולהשתולל באוויר.

שילוב של אימון כוח ואימון זומבה מאפשר לנו לשרוף 500-800 קלוריות בחצי שעה, לחטב את גופנו, לשפר את הכושר ובעיקר להרגיש כאילו אנחנו במסיבת ריקודים

אז מי לא רוצה להצטרף אלי לזומבה?
בררי עוד היום איזה סניף קרוב אליך 1700-701-750

סדרת טיפוח לתינוק שלי...

כששמעתי על תחליב לחות חדש של חברת ג'ונסון & ג'ונסון, ידעתי שאני מכירה את החברה ומוצריה אבל לא ידעתי על כמה אני באמת משתמשת במוצרים שלהם ויותר מכך כמה אני מרוצה מהם, מסתבר שחברת ג'ונסון & ג'ונסון קיימת כבר יותר מ 100 שנה ומייצרת מוצרים ייעודיים לתינוקות וילדים עד גיל 5
זה מתחיל ממשחת פנטן המדהימה לטוסיק של הילדים (כן גם של הגדולים יותר), דרך שימוש ברפידות הנקה שאני אפילו לא מרגישה שהן עלי, שמפו הקץ לדמעות,  סבון לגוף ועוד.
עורו של התינוק שלי חשוף לגירויים רבים ביום יום, חשוף לזיהומים בשל מערכת חיסון שעדיין לא בשלה, העור דק יותר ב 20% מעור בוגר, יש עליו קפלים רבים שלוכדים זיעה ולכלוכים.
שכבת האפידרמיס אצל תינוקות איננה מפותחת דיה ולכן היא חדירה יותר למים וחומרים שומניים.

השנה השיקה החברה תחליב לחות מפנק מסדרת "לפני השינה" המסייעת לעידוד שגרת השינה של התינוק, תחליב הלחות מכיל תערובת ניחוחות המרגיעים את העור ומשרים אווירה נעימה על התינוק.


לי זה היה חשוב לגלות שהתחליב הינו נטול פרבן, שזהו חומר משמר שעשוי לגרות את עורו העדין של התינוק שלי. התחליב בעל מרקם נעים וקליל, על בסיס מים שנספג בקלות בעור, לאחר השימוש בתחליב עורו של תינוקי היה רך ומדיף ריח רענן.
התחליב עולה 29.99 ש"ח ל 200 מ"ל, מחיר סביר לכמות ענקית, מספיקה כמות מעטה לגוף הקטנטן של התינוק.
תחליב הלחות מצטרף לסדרה "לפני השינה" הכוללת שמפו, סבון אמבט ושמן.

כל מוצרי ג'ונסונס בייבי עוברים הליכי בדיקה קפדניים ביותר, וברישיון משרד הבריאות.

אני מרוצה מאוד מסדרת "לפני השינה" של ג'ונסון בייבי שמסייעת לשינה טובה יותר, הסדרה מעניקה לי זמן איכות רגוע ושלו לפני שאני משכיבה את התינוק לישון ולאחר מכן הוא ישן כמו תינוק, עד שהוא מתעורר ומעיר אותי כדי שאני אתן לו לאכול....