יום רביעי, 8 בדצמבר 2010

חידושי קוסמטיקה מאת מימי לוזון




לפני כשבועיים הוזמנתי לבקר במכון הקוסמטיקה של מימי לוזון בסניף פתח תקווה, אחת משני הסניפים שברשותה.  מהתרשמות ראשונה המקום עוצב בטוב טעם, בקווים עדינים בקבלה ובחדרי הטיפולים, האווירה במקום שלווה ורגועה המעניקה לכל מי שנכנס למקום את האפשרות לשכוח את כל הצרות ולהינות מרגע של מנוחה.
מימי לוזון בעלת ניסיון של 25 שנה בתחום הקוסמטיקה, הינה קוסמטיקאית רפואית, למדה תואר בקוסמטיקה באוניברסיטת בר אילן, במרכז עתידים וקורסים שונים בתחום הקוסמטיקה.
תחת ידיה מפקידות את עור פניהן סלבריטאיות רבות כמו, מירי בוהדנה, אילנית לוי, ליהי אלון, מלי לוי, שירלי בוגנים ועוד רבות אחרות.
מימי לוזון

מימי מאמינה שיש להנחיל את אומנות הטיפוח כבר מגיל צעיר, לכן פתחה מימי מחלקה מיוחדת למתבגרים, אשר סובלים מבעיות ייחודיות כמו אקנה, יובש ועוד. הצוות הוכשר על ידי מימי הן מבחינת הטיפולים והן מבחינת יחס אישי לכל נער ונערה אשר מגיעים למכון.
בנוסף מימי מאמינה כי יש לטפח ולהזין את כל סוגי העור, גם אם לאישה יש עור חלק ללא בעיות, זאת מכיוון שהחל מגיל 12 אנחנו מתחילות בתהליך של רגרסיה של עור הפנים והגוף. מימי ממליצה להתחיל קרם לחות לעור הפנים כולל מסנן קרינה, וכן לשמור על ניקיון עור הפנים.
במכון הקוסמטיקה של מימי ניתן לקבל טיפולי פנים, טיפולי גוף, הסרת שיער, טיפוח הציפורניים ועוד.


לאחרונה הוסיפה מימי טיפול פנים חדשני לתוצאה מיידית במערכת ACCENT ULTRA, המשתמשת בגלי רדיו ואולטרא סאונד, הנותנת מענה למגוון רחב של תופעות, כגון: עיצוב וחיטוב הגוף, הפחתת אחוזי שומן, צלוליטיס, הצרת היפקים, מיצוק ושיפור המרקם ואלסטיות עור הפנים והוגף, טיפול תחזוקה לאחר שאיבת שומן ועוד.
מחיר טיפול בודד (גוף ופנים) 1250 ש"ח
מחיר לסדרת טיפולים נע בין 6000-8000 ש"ח.
מימי לוזון בטיפול

רוב הנשים סובלות מסימני מתיחה לאחר הריון או ירידה במשקל, ואילו מתבגרים רבים סובלים מחטטים כתוצאה מאקנה ועד היום לא היה להם פתרון, טכנולוגיה חדשה שניתן למצוא במכונים של מימי לוזון הינה מערכת LEGATO לטיפול בסימני מתיחה בגוף, חטטים ושיפור מרקם העור. מטרת המערכת לטשטש את הסימנים באמצעות פילינג של השכבות העליונות, תוך החדרת חומרי הזנה לעומק הרקמות לחידוש, ריפוי והצערת העור.
הטיפול מתבצע בסדרה של 5-10 טיפולים, אחת ל 3-4 שבועות.

לקראת החורף משיקה מימי לוזון ליין מוצרי ספא לטיפוח הפנים והגוף, הסדרה מהווה חדשנות טכנולוגות מוצרים, מועשרת במרכיבים טבעיים המספקים הזנה לעור הפנים והגוף. בין המוצרים:
קצפת במרקם ג'ל לאמבט- להרגעה והרפיית החושים, לניקוי והמרצת העור והענקת לחות לגוף. מחיר 70 ש"ח
קרם גוף לאישה – מעושר בחמאת שיאה, לחויות, דבש דבורים תמציות פרחים ופירות לשיקום והרגעת העור. מחיר 99 ש"ח.
פילינג גוף – סבון גרגירים טביע המעושר בלחויות, ויטמינים ושמנים צמחיים לתחושת רעננות, ברק ומרקם קטיפתי. מחיר 70 ש"ח.
קרם גוף לגבר, קרם ידיים, קרם רגליים, מתז גוף ובושם.
מארז מתנה: מתז גוף, פילינג, בושם וקרם רגליים

כמאפרת אני מסכימה עם המוטו של מימי לוזון שלא לחכות שהקמטים שיופיעו – חשוב למנוע אותם על ידי מריחת והזנה של לחויות, חומרים פעילים וחומרי הזנה בטיפולים ביתיים ובטיפולים אצל הקוסמטיקאית.

כדי להיות יפה עליך להשקיע ולתחזק!

אם בא לכם להתנסות בחוויה מפנקת באחד מכוני הקוסמטיקה של מימי לוזון, אתם מוזמנים ליצור קשר:
דנמרק 68 פתח תקווה 03-9215085
רוטשילד 87 ראשל"צ 03-9500555