יום ראשון, 12 בפברואר 2012

קופסת ההפתעות

אני בטוחה שכבר ראיתם או שמעתם על גלוסיבוקס, שירות חדש המציע קופסת הפתעות שתגיע, פעם בחודש, ישירות אליך הביתה ותכיל בתוכה הפתעות מתחום הטיפוח, האיפור והשיער.

בכל חודש קופסא חדשה ובתוכה הפתעות חדשות.

שאלתי את עצמי מה מכילה כל קופסא והאם זה שווה את המחיר?

כל קופסת גלוסיבוקס מכילה לפחות 5 מוצרי טיפוח בגודל מיוחד, ממגוון מותגים מובילים, כגון: קלרניס, סיקרט, גרנייר, רבלון, עפרה ועוד. כאשר את נרשמת לשירות גלוסיבוקס, קיימת אפשרות למלא שאלון על הרגלי הטיפוח שלך, אני ממליצה למלא את השאלון, מכיוון שהשאלון הוא שקובע מה יהיה בקופסת ההפתעות החודשית שלך.

ההבטחה היא שאף קופסא לא תהיה דומה לקודמתה, כלומר בכל חודש תקבלי מוצרים שונים מתחום איפור, קוסמטיקה, בישום, שיער ועם זאת מותאמים עבורך.

המוצרים בקופסת גלוסיבוקס הינם מוצרים בגודל מיוחד (לטיולים) או אפילו מוצרים בגודל מלא (בדרך כלל מוצרי איפור), מטרת השירות היא לתת לך להתנסות במוצרים שונים. באתר קיימת אפשרות לרשום את חוות דעתך על כל מוצר, אני ממליצה למלא, מכיוון שזה מאפשר לאנשי גלוסיבוקס להבין מה המוצרים שאת אוהבת.


מחיר לחודש 50 ש"ח, תוסיפו על לזה דמי משלוח בעלות של 9.90 ש"ח, כלומר עלות כל קופסא הוא 59.90 ש"ח.

מחיר מול תועלת, אין ספק שיש בקופסא רווח עבורנו הלקוחות. אומנם אנחנו לא מקבלות מוצר מלא, אבל אנחנו מקבלות תמורת 59.90 ש"ח 5 מוצרים בגודל לטיולים (זה הרבה יותר גדול מדוגמיות), זה יוצא מקסימום 12 ש"ח למוצר.

קופסת ההפתעות גלוסיבוקס



לדוגמא קופסת ההפתעות של ינואר הכילה את 7 המוצרים הבאים:

chloe בושם קלוואה לאב 5 מ"ל
clarins ויטל לייט קרם לילה 15 מ"ל
garnier דאודורנט אינביזי מינרל קלאם 50 מ"ל
ofra גלוס שפתיים מנפח 8 גר (מוצר מלא)
revlon גרו לשיוס פלמפינג מסקרה 11.2 מ"ל (מוצר מלא)
seacret קוביית פלא מתוך ערכת טיפוח לציפורניים
womanuty thierry mugler תחליב גוף מבושם 30 מ"ל


הרעיון שמאחורי גלוסיבוקס הוא קבלת מוצרים שונים ממגוון החברות והמותגים המובילים בגודל מיוחד, על מנת שתוכלי להתנסות, לבחון ולמצוא את המוצר הכי טוב עבורך מבלי שתצרכי לשלם מחיר מלא על המוצר או להתחנן לדיילות בפארמים, שיתנו לך דוגמית להתנסות.

http://beauty.glossybox.co.il/Home