יום שלישי, 29 בנובמבר 2011

כתמי שמש לא אצלי....

אני סובלת מפיגמנטציה כבר שנים, מודה! זה מטריד אותי ומפריע לי אישית. יותר מכך כמאפרת חשוב לי מאוד שעור הפנים של הלקוחה וכמובן שלי, יהיה במצבו האידיאלי ביותר, על מנת שהאיפור יראה טוב יותר ויחזיק מעמד לאורך שעות.
לכן כאשר אני מוצאת מוצר שאמור לעזור לבעיה אני מיד מוכנה לנסות.

אז נפגשתי עם מנהלת ההדרכה של קליניק ישראל, סיסי נמיר, שהסבירה לי שפיגמנטציה בפשטות זה עודף פיגמנט שנקרא מלנין, האחראי על צבע העור, השיער והעיניים שלנו. כאשר בחורה סובלת מהיפר פיגמנצטיה (כמוני לדוגמא) אז יש לה עודף של פיגמנט בעור, כלומר הגוף מייצר כמות גדולה יותר של מלנין ולכן נוצרים הכתמים.

סיסי נתנה לי הוראות מדוייקות איך להלחם בתופעה: תימנעי מחשיפה לשמש, תמיד תמרחי מסנני הגנה (גם בחורף, השמש בישראל פוגעת בעור), לא לשים בושם על המחשוף, השתמשי בחומרי הבהרה, במקרים קשים אפשר לבצע טיפולי לייזר ופילינג עמוק.

היפר פיגמנטציה נובעת מכמה סיבות: חשיפה לשמש, שינויים הורמונליים כמו אצל נשים בהריון, לאחר מריטת שיער, בעקבות צלקות או ניתוחים וכתמי גיל.

חברת קליניק פיתחה סרום המסייע בטשטוש הכתמים Even Better Clinical Dark Spot Corrector, היתרון של הסרום הוא מגיע בבקבוק סגור עם משאבה, כך אפשר להוציא בכל פעם מעט ולמרוח על הפנים והצוואר. לא צריך להשתמש בכמות גדולה, מספיקה טיפה אחת, בגודל אפונה לכל הפנים והצוואר. ריחו ומרקמו של הסרום עדין ונעים, הוא נספג במהירות בעור ומיד לאחר מכן ניתן למרוח קרם לחות.

Even Better Clinical Dark Spot Corrector


הסרום מכיל מרכבי הבהרה סינרגטיים:
·        תמצית צמחית המופקת מ Dianella Ensifolia, שמטרתה למנוע ולצמצם מראה עור לא אחיד.
·        ויטמין c, אסקרוביל גלווזיד המסייע לצמצם מראה כתמים כהים קיימים ועתידיים.
·        תמצית שמרים Blackout מפרקת את מצבורי הפיגמנט הגדולים ומפזרת על פני העור, בכך מצמם מראה גוון לא אחיד.
·        גלוקוזאמין וחומצה סליצילית מסייעים בזרוז תחלופת התאים וסילוק תאי עור עם פיגמנצטיה ויוצרים עור בהיר.


מטרתו של הסרום להפוך את העור לקורן, בהיר ובעל גוון אחיד, הסרום של קליניק מתאים לכל גווני העור, אני יכולה לומר שזה אכן עובד ומרגישים את התוצאות באופן מיידי.
המחיר 435 ש"ח ל- 30 מ"ל ו- 630 ש"ח ל-50 מ"ל.

אני חושבת שגיליתי את הסוד בטיפול בכתמים (ואולי זה הסוד לטיפול בכל דבר אחר) והוא התמדה, חשוב למרוח את הסרום בוקר וערב, ללא הפסקה, לפעמים מספיק יום אחד שדילגתי והכתם חוזר הופיע שוב.