יום חמישי, 3 במרץ 2011

יום האישה בביוטי בלוגס...

הביוטי בלוג'ס במהדורה מיוחדת שרובה מוקדש ליום האשה הבינלאומי ה-100 במספר, שיתקיים ביום שלישי הקרוב, 8.3.11.
הבלוגריות שלנו חוגגות וכותבות נשיות:
בבלוג של תמי מרגלית – על יום האישה הפרטי שלה, והגיבורה הפרטית שלה - אמא שלה, שאותה החליטה לפנק ביום של זמן איכות וטיפוח לשתיהן.

ואם בגיבורות על עסקינן, טל מ -
StarDust נותנת לכם הזדמנות להרגיש כמו גיבורות על בהגרלה מפתה במיוחד מקולקציית Wonder Woman של MAC,  לכבוד יום האשה הבינלאומי.

ואם כבר הגרלה (המתח כאן נבנה לאט לאט...) ב – Tuli's Nails עושים לכם עיניים עם הגרלה של המסקרה החדשה של רבלון - Grow Luscious.

ואם כבר הגרלה 2 - קורין מ
ריסים ורסיסים בהגרלה של מוצרי טיפוח ואיפור לכבוד יום האשה הבינלאומי, ועל הנשים המדהימות בחייה.

וכל הממתקים האלו בהגרלות גורמים לנו לחזור קצת לילדות... וזה בדיוק מה שקרה לאלונה מ - Highlights מעולם האיפור כשהיא פגשה את סדרת הטיפוח החדשה של ניוטרוגי'נה - Multi Defence.
זוכרים את הימים האלו בילדות? כשעוד לא התקבעו בנו ההבדלים בין נשים וגברים? בבלוג של ליאת - החליטה ליאת לכתוב במיוחד ליום האשה הבינלאומי על... האבולוציה של איפור גברים

ומאבולוציה מסוג אחד לאבולוציה אחרת - ביופי של בלוג הרמוני בפוסט מיוחד ליום האשה, מספרת על יום פינוק במרכז טליה, על הפינוקים, ההרצאה של אורלי בר קימא על מפתחות לשינוי בחיים, ומקנחת במעוז הבלתי מעורער של הנשיות -  ציור על בטן הריונית בהשראת ההרצאה.
ומהריון ולידה לגיל ההתבגרות - באהבות הקטנות של החיים ממליצה מעיין בחום על סדרת Young של סבוקלם, המיועדת לעור הנוטה לאקנה ופצעונים.

ומגיל ההתבגרות להתבגרות אצילית (המהדורה הזו סובבת את כל מעגל החיים...) -
מה עושים עם האיפור, הזמן והגיל? בבלוגיפור עדי שואלת ועונה.
וענייני התבגרות מבאים אותנו למי שהיא אייקון חוצה גבולות של זמן וגיל. ב – Makeup Addiction  רות בפוסט שכולו שאנל, מהמעצבות המשפיעות ביותר והחדשניות ביותר שהיו עד כה.
ומחדשנות להתחדשות. ב-There is Beauty In All of us מרינה בפוסט מקיף, מלא פתרונות ומוצרים חדשים לחידוש עור שפתיים יבש.

יש בהתחדשות משהו מדבק...אורית מ - Natural Colors על הליפגלוס החדש של חברת לוריאל - Glam Shine.

מהתחדשות אחת להתחדשות אחרת - מיכל מה
מעבדה בסדרת מוצרים חדשה לעור הפנים של חברת סאנריידר.

גם הביוטי ניוז בענייני התחדשות - חברת ל'אוקסיטן משיקה מהדורה מיוחדת של סבון העשוי מחמאת שיאה, במיוחד ליום האשה הבינלאומי, וכמחווה לנשות בורקינה פאסו, מהן קונה ל'אוקסיטן באופן קבוע את חמאת השיאה בסחר הוגן.

ובבלוג של יוכי - לטובת הנשים החובשות פאה או כובע - מהי התספורת האידאלית עבורכן?

נסגור את מעגל החיים וההתחדשות של המהדורה כמו שפתחנו אותה, עם גיבורת על: ב- Bbeauty מספרים לנו על קולקציית Wonder Woman החדשה של MAC.




נשים יקרות - הרשו לעצמכן להיות נפלאות. מגיע לכן!
סופ"ש נפלא לכולם!

יום האישה הבינלאומי בעיני....

אומנם יום האישה הבינלאומי שחל ב8.3 מסמל את שחרור האישה וקידום מעמדה, אבל בשנים האחרונות יום האישה הבינלאומי נסוב סביב טיפוח האישה. אז לכבוד יום האישה הבינלאומי, הזמנתי את אמא שלי לביקור במכון הקוסמטיקה של מימי לוזון.

כמו כל ילדה אני התחלתי להעריץ את אמא שלי עוד כשהייתי קטנה, הייתי יושבת לידה בזמן שהיא היתה מטפחת את עצמה, מתאפרת ומתלבשת יפה. והיום כשאני מאפרת  בעצמי, אני יודעת שיותר קל לאפר נשים שמטפחות את עורן באופן קבוע, כשהעור נקי, חלק ומטופח גם האיפור נראה זוהר יותר.
טיפוח הוא אחד מאבני היסוד לאיפור נכון, גם מימי לוזון מאמינה שאת טיפוח עור הפנים צריך להתחיל מגיל צעיר  ולהתאים את סוג הטיפול לגיל המטופלת, לעור הפנים שלה ולבעיות המיוחדות שלה.

אמי הגיעה למכון בפתח תקווה בשעת בוקר מאוחרת וכבר בכניסה למכון החלה להרגע ולהינות מהשלווה שיש במקום, היא התלהבה מעיצוב המקום וסיפרה שאיך שנכנסה כבר התחשק לה לקבל טיפול.

הבנות במכון הציעו לה כוס קפה ומיד לאחר מכן נכנסה לחדר הטיפולים, שם היא קיבלה טיפול פנים עמוק, אשר הותיר את עורה מבריק וזוהר והעניק לה תחושה נעימה ורעננות בעור הפנים, בנוסף היא קיבלה מסג' מפנק בפנים, בכתפיים ובידיים.

אמא שלי, איפור: תמי מרגלית, צילום: הילה לוצקי
כשראיתי אותה לאחר העיסוי היא נראתה כל כך מאושרת ושמחה, זה כייף להעניק מתנה כזאת לאישה שאני מעריכה מאוד.












מימי לוזון, קוסמטיקאית פרא-רפואית כבר 25 שנה, בעלת 2 מכונים: בפתח תקווה ובראשון לציון, במכונים מציעים מגוון רחב של טיפולים: טיפולי פנים, טיפולים ייעודיים לבני נוער, הסרת שיער, טיפול עמוק לחטטים וסימני הריון, טיפוח ציפורניים ועוד.

אתן מוזמנות להתקשר ולהזמין לכן או לאמכן ליום האישה הבינלאומי חוויה מפנקת אצל מימי לוזון
דנמרק 68 פתח תקווה 03-9215085
רוטשילד 87 ראשל"צ 03-9500555