יום רביעי, 3 בנובמבר 2010

עפרה קוסמטיקס מציגה קולקציית חורף 2010-2011 בכנס מאפרים בשיתוף ביביוטי




כמאפרת ומעצבת שיער אני חייבת להשאר מעודכנת בטרנדים החדשים ולכן אני דואגת להתעדכן באופנות המתחדשות, טרנדים ומוצרים חדשים. זה חלק מהעבודה ואני נהנית מאוד, אני הולכת להשתלמויות, כנסים, אירועים הקשורים לעולם היופי, אם זה תצוגות אופנה, השתלמויות בנושא איפור, טיפוח ועיצוב שיער ועוד.
אתמול, נוכחתי בכנס של פורטל היופי Bbeauty בשיתוף עם מותג האיפור המקצועי  OFRA COSMETICS, האירוע התקיים בקליאו אירועים בתל-אביב, מקום מדהים ביופיו על טהרת השחור-לבן, האווירה היתה חגיגית מאוד.
זה תמיד נחמד לפגוש קולגות למקצוע, לשאול לשלומן, להחליף טיפים והמלצות למוצרים, ככה הסתובבתי לי במקום, אמרתי שלום לכל החברות הותיקות ואפילו הכרתי לי חברות חדשות.

קולקציית חורף 2010-2011, צילום: אפרת אשל
 בצד היתה עמדה של מוצרי איפור מקצועיים של OFRA COSMETICS, שהביאו לנו 2 בשורות לחורף 2010-2011, האחת היא מרכז הדרכה והשתלמויות, בו יעבירו מיטב אנשי המקצוע בישראל כיתות אומן, השתלמויות מקצועיות וקורסים ללימודי תעודה בתחומי איפור וטיפוח. המרכז מיועד למאפרים ותיקים ומתחילים הזקוקים לרענון והתחדשות במוצרים חדשים, טרנדים, טכניקות, שיפור מיומנויות והרחבת ידע מקצועי לתחומים חדשים.

השניה היא קולקציית איפור שכוללת מספר פריטים חדשים:
1)      מיני ליין של 4 מברשות איפור חדשות (המיוצרות מעץ טבעי ומוצרי שיער איכותיים ביותר).
2)      צללית בגוון שחור עז, עם נצנוץ עדין כסוף, מזכיר במראו לילה מלא בכוכבים. הצללית מיועדת למראה מעושן, נמרחת על העפעף ונשארת לאורך שעות (מחיר 84 ש"ח).
3)      ליפגלוס בגוון מסטיק, בעל ברק עדין השאר לאורך שעות (מחיר 82 ש"ח).
4)      איילנר ג'ל ירוק מלוכלך, שמתייבש ומתקבע על העפעף במהירות ובעל עמידות גבוהה, בסדרה קיימים גוונים נוספים: שחור, חום, סגול וכחול (מחיר 110 ש"ח)
5)      עפרון עיניים עמיד במים, על בסיס שעוות דבורים וסיליקון בגוון טורקיז מטאלי (מחיר 54 ש"ח).
לקהל המקצועי ניתן למצוא עמדת איפור למאפרים, שנפתחת לשולחן עבודה עם מראה ותאורה וניתן לאחסן בה את כל מוצרי האיפור. בנוסף עמדת עבודה למייקאפ, הכוללת טסטרים ומוצרים סגורים.

את הקולקציה החדשה הציגה על הבמה המאפרת הלן אמויאל, שהדגימה לנו איפור לעור בוגר ואיפור כלות ואירועים באמצעות טכניקות וטיפים לעבודה מקצועית עם נשים בעלות עור בוגר או בעייתי ולכלות אשר זה יומן הגדול ביותר. הלן היא אחת המדריכות,  אשר תעביר סדנאות והשתלמויות במרכז החדש.

הלן מדגימה איפור כלות, צילום: שי וליץ



לקבלת פרטים על ההדרכות ורכישת המוצרים, 08-9205945.