יום שני, 11 ביולי 2011

צבעי שיער





כבר סיפרתי בעבר, לא פעם אחת, על כך שאני מתעללת בשערי, אבל לא כך הדבר עם הצבע החדש בו השתמשתי לצבוע אותו.
אני רוצה לספר לכן על הצבע החדש בו השתמשתי לשיערי, אתם תהיו בשוק כשאני אגלה לכן של מי הצבע! AQUARELL של חברת ביוטיקייר, אכן כן!

הערכה פותחה במעבדות J&B שבצרפת ומכילה 100 מ"ל שפורפרת צבע, 100 מ"ל קרם חמצן וזוג כפפות. הצבע מכיל מרכיבי הגנה כמו ויטמין c וסרמידים חיונים לשער דבר המורגש מיד בחפיפה השיער רך נעים למגע.

היתרונות של הערכה היא בכמות כפולה של צבע וחמצן שמספיקה גם לשיער ארוך, ניחוח מרענן ולא מחניק והרגשה נוחה כאשר מורחים על הקרפקפת והשיער.


צילום: הילה לוצקי

ערבבתי את הצבע והחמצן לפי ההוראות, די בקלות יש לציין אין יותר מדי הוראות, לאחר מכן מרחנו את הצבע על כל השיער, לאחר חצי שעה חפפתי את השיער, כבר בחפיפה הרגשתי את הרכות הנהדרת של השיער, הצבע נשטף בקלות והשאיר את השיער צבוע כולו ורך כמשי.
מומלץ לבצע בדיקות רגישות (כמובן שעשיתי רגישה שכמוני) לפי ההוראות.




תוכלו למצוא בסדרה 28 גוונים שונים, במחיר  9.99 ש"ח לערכה.
להשיג ברשת חנויות ביוטיקייר


טיפוח לתינוק שלי...





את חברת ג'ונסון & ג'ונסון אני מכירה כבר שנים, כבר סיפרתי בפוסט אחר כמה אני מאוהבת במוצרים שלהם, לכן כשהזמינו אותי להשקה של שמפו תינוקות חדש של ג'ונסונס בייבי לא היססתי.

העמסתי את הילדים על הרכב ונסענו כולנו לדיאדה בנמל תל אביב, קבלת הפנים היתה נחמדה מאוד, קיבלו את פנינו בשתיה קרה ופיצות לילדים וטורטיות מדהימות עבורינו המבוגרים. לאחר מכן נכנסו למתחם עצמו שנראה כמו חללית, שם מיד התיישבו להן שתי הבנות, נטע ונוגה, להופעה של בוב הבנאי, של ערוץ JIM JAM המיועד לגילאי שנה עד 6, ומשדר תוכניות שהילדות שלי אוהבות כמו בוב הבנאי, תומס הקטר, אנג'לינה בלרינה, סמי הכבאי ועוד ( ערוץ 41 ב yes) ואילו אני וליאור נכנסו למתחם התינוקות והתערבבנו לנו עם ילדי הסלבס שהיו שם...



ג'ונסונס בייבי משיקים שמפו תינוקות אל דמע בשילוב תמציות קמומיל. השמפו נטול פראבן (חומר משמר- שלדעתי על חברות הטיפוח להוריד אותו מהמוצרים ובעיקר ממוצרי התינוקות, החומר גורם לגירויים בעור), הקמומיל שבשמפו מיועד לשמירה על שיער בהיר ומבריק ומעניק ניחוח רענן.
וגם המחיר סביר בהחלט 29.99 ש"ח ל 750 מ"ל




לאחר מכן, הסתובבנו לנו בנמל תל אביב, שארגנו ביחד עם דיאדה משחקי קופסא ענקיים, שחמט, דמקה, סולמות ונחשים, קלאס ועוד...

הילדות נהנו לשחק סולמות וחבלים ו"הילד הגדול" נהנה לשחק שחמט, העיקר שיצאנו מרוצים....
אין ספק שהבילוי הוגדר כהצלחה אצל כולם...

לילה לבן בתל אביב-יפו....

אני לא מגדירה את עצמי כאדם של לילה, אני אוהבת לשבת בבית בכורסא לראות סרט אקשן טוב או לקרוא איזה רומן או ספר מתח, אבל כשחברתי למקצוע שחר גפני הזמינה אותי לבלות איתה ללילה לבן ביפו קצת עיקמתי את האף, אבל היא הבטיחה לי שאני אהנה מאוד מההופעה של אחינועם ניני ומירה עווד.

רשת ONLIFE נתנו חסות לאירוע וארגנו מתחם מקסים על הים, בו נערכו מגוון סדנאות בתחום הלייף סטייל.

כמובן שהגענו מוקדם על מנת לראות את האישה והאגדה דורין אטיאס הסטייליסטית המדהימה, שהעניקה טיפים מדהימים והחשוב מכולם הוא שאין חוקים, הרעיון הוא ללכת עם מה שאת אוהבת ומרגישה איתו טוב, אבל לא להתאמץ מדי. אם יש לך ספק כלשהו לגבי המראה שלך - אין ספק את בטוח צודקת וזה לא מראה טוב עבורך!
מומלץ לעשות קניות לא על פי מידה אלא לפי מה שיושב עליך הכי טוב. לגבי תכשיטים הוסיפה אטיאס שמומלץ לא להגזים ולהראות כמו עץ אשוח בחג המולד וללכת את כמה עדינים או משהו מודגש במיוחד.

לאחר מכן נערכו סדנאות נוספות, בנושאי תזונה נכונה ועיצוב הבית שהיו מעניינות לא פחות.

סדנה נוספת בה השתתפתי היה סדנת האיפור של המאפרת רוית אסף. כמאפרת אני אוהבת לראות מאפרים אחרים עובדים, היה מעניין לראות את רווית מאפרת צד אחד של הדוגמנית באיפור טבעי לקיץ 2011.

סיומו של הערב הנפלא בהופעה של מירה עווד ואחינועם ניני פשוט היה מושלם!

מירה עווד שרה שירים מדיסק החדש, שאשמח לשמוע אותם שוב ושוב, הקצב, המילים הכל היה מושלם ולאחר מכן הגדולה מכולם אחינועם ניני ושיא הערב היה ששרנו הקהל ואחינועם את "החיים יפים" הדמעות היו ממש בקצה מרוב התרגשות...
 

הערב היה נחמד עם סיומת מעולה ועל כך אני מודה לחברתי שחר גפני, הרשת החברתית WOM ורשת ONLIFE