יום שני, 11 ביולי 2011

לילה לבן בתל אביב-יפו....

אני לא מגדירה את עצמי כאדם של לילה, אני אוהבת לשבת בבית בכורסא לראות סרט אקשן טוב או לקרוא איזה רומן או ספר מתח, אבל כשחברתי למקצוע שחר גפני הזמינה אותי לבלות איתה ללילה לבן ביפו קצת עיקמתי את האף, אבל היא הבטיחה לי שאני אהנה מאוד מההופעה של אחינועם ניני ומירה עווד.

רשת ONLIFE נתנו חסות לאירוע וארגנו מתחם מקסים על הים, בו נערכו מגוון סדנאות בתחום הלייף סטייל.

כמובן שהגענו מוקדם על מנת לראות את האישה והאגדה דורין אטיאס הסטייליסטית המדהימה, שהעניקה טיפים מדהימים והחשוב מכולם הוא שאין חוקים, הרעיון הוא ללכת עם מה שאת אוהבת ומרגישה איתו טוב, אבל לא להתאמץ מדי. אם יש לך ספק כלשהו לגבי המראה שלך - אין ספק את בטוח צודקת וזה לא מראה טוב עבורך!
מומלץ לעשות קניות לא על פי מידה אלא לפי מה שיושב עליך הכי טוב. לגבי תכשיטים הוסיפה אטיאס שמומלץ לא להגזים ולהראות כמו עץ אשוח בחג המולד וללכת את כמה עדינים או משהו מודגש במיוחד.

לאחר מכן נערכו סדנאות נוספות, בנושאי תזונה נכונה ועיצוב הבית שהיו מעניינות לא פחות.

סדנה נוספת בה השתתפתי היה סדנת האיפור של המאפרת רוית אסף. כמאפרת אני אוהבת לראות מאפרים אחרים עובדים, היה מעניין לראות את רווית מאפרת צד אחד של הדוגמנית באיפור טבעי לקיץ 2011.

סיומו של הערב הנפלא בהופעה של מירה עווד ואחינועם ניני פשוט היה מושלם!

מירה עווד שרה שירים מדיסק החדש, שאשמח לשמוע אותם שוב ושוב, הקצב, המילים הכל היה מושלם ולאחר מכן הגדולה מכולם אחינועם ניני ושיא הערב היה ששרנו הקהל ואחינועם את "החיים יפים" הדמעות היו ממש בקצה מרוב התרגשות...
 

הערב היה נחמד עם סיומת מעולה ועל כך אני מודה לחברתי שחר גפני, הרשת החברתית WOM ורשת ONLIFE

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה