יום רביעי, 2 במאי 2012

החזון האישי שלי


חגיגות יום העצמאות ה -64 של מדינת ישראל, גרמו לי לחשוב על העצמאות האישית שלי, על הבחירות שעשיתי לפני שנים, הבחירה בתפקיד מאפרת ומעצבת שיער לכלות, גרמו לי לחשוב להיכן הגעתי והאם אני מרוצה?
 אני חייבת לציין שכיום בדיעבד הבחירה היתה מצויינת, בזמנו לא הבנתי ולא ידעתי שיש לי כל כך הרבה סבלנות ואהבה לאנשים, לא ידעתי שאני אוהבת לעזור לאנשים ושזה עושה לי טוב- שמתי לב שכאשר מבקשים ממני עזרה אני תמיד אומרת כן! למשפחה, לחברים ואפילו לאנשים זרים ברחוב.... אני מתייחסת לכל אחד ואחת שעומד מולי ומבקש את עזרתי ומסייעת בשמחה רבה.

דוגמנית: אילנה שמיס, איפור ושיער: תמי מרגלית, צילום: הילה לוצקי

עוד גיליתי שהאומנות היא בנפשי (ואפשר להוסיף לזה גם גנים טובים, כל המשפחה מצד אבא יצירתיים עם ידי פלא, כל אחד בתחומו), למדתי במגמת אומנות, אני אוהבת לצייר ולפסל, זו תרפיה עבורי. ולכן הבחירה באיפור ותסרוקת כלה זה טבעי מאוד עבורי, העובדה שאני יכולה להרגע וליצור דברים מקסימים דווקא ביום הלחוץ ביותר של הכלה, זו יכולת מופלאה!




לאומנים, ואני בניהם, יש צורך עז ליצור יצירות נפלאות ומדהימות, להציג אותן לקהל הרחב ולקבל מחמאות על העבודה.


כלה: מורן, איפור ושיער: תמי מרגלית, צילום: אולפני חובב


כך גם אצלי הכלה היא מבחינתי יצירת אומנות אנושית, ראשית היא להרגיש נפלא ביום המיוחד ביותר בחייה ובנוסף עליה להראות מדהימה ומרהיבה ביותר, כך שכל האורחים יחמיאו לה ויאמרו לה שהיא נראית נפלא!

כלה: מיכל, איפור ועיצוב שיער: תמי מרגלית

החזון שלי הוא העלאת תחושת הבטחון האישי של כלות ישראל באמצעות איפור ותסרוקת שמחמיאים לכלה, תוך כדי התחשבות ברצונותיה האישיים!

דוגמנית: סתיו חזיזה, איפור ועיצוב שיער: תמי מרגלית, צילום: הילה לוצקי, תכשיטים: אלין ירושלמי

אני רוצה להעניק מתנה לכלה שבדרך, טיפים בנושא איפור, שיער וטיפוח החשובים לפני החתונה

לקבלת המתנה לכלה, לחצי כאן

לסמרטפונים, סרקי את הקוד ומלאי פרטים והמתנה בדרך אליך
סרקי את הקוד והמתנה לכלה בדרך אליך