יום ראשון, 1 במאי 2011

ביוטי בלוגס

פסח עבר. ואל תתנו למזג האוויר הטרופי שפוקד אותנו לבלבל אתכם - לנו בביוטי בלוג'ס יש את הדרך הטובה ביותר עבורכם לחזור לשגרה, עם הפוסטים המעניינים ברשת בנושא איפור וטיפוח.

בביוטי ניוז לבנת ממשיכה לחדש לנו עם קולקציות הקיץ הקרבות, והפעם קולקצייית Flower Fashion של מאק, וקולקציית הלקים Pinup של אורלי.

בבלוג של תמי מרגלית – בתזמון מצויין לחתונה המלכותית שתערך מחר בבריטניה, תמי מודה שחתונות עדיין עושות לה פרפרים בבטן, ומדגמנת ומספרת זוגיות יציבה עם שיערה הסורר...

ב- StarDust טל גם היא בענייני חתונות. כלות למען הדיוק. בריידזילות אם נדקדק אפילו עוד יותר. אבל גם מפרגנת לכלות הישראליות, שהן הרבה יותר אמיצות באיפור כלות מחברותיהן בעולם.

ב- Tuli's Nails תולי באוסף של מניקורים מקסימים, לערבי חג, וגם לסתם ימים של חול, וטיפים שלה לשמירה על הציפורניים גם כשצריך לנקות את הבית.

ב
ריסים ורסיסים קורין מגיעה עם שפתון ורוד של אסתי לאודר לפגישה עיוורת עם סומק Winter bloom של לורה מרסיה.

ב
בלוגיפור עדי בודקת אם המסקרה החדשה של לוריאל - מיליון לאשס אקסטרה בלאק, גורמת לה להרגיש כמו מיליון דולר.

ב- Makeup Addiction רות מופתעת לטובה מפרגון לא צפוי של ירין שחף, וגם מנסה מסקרה חדשה של לוריאל - לאש ארכיטקט 4D. תלת מימד אאוט, 4D אין.

ב-There is Beauty In All of us מרינה מגלה לנו מה יוצא מתיק האיפור שלה. והפעם - מסקרות. ולא רחוק מהריסים - מרינה גם משווה בין קונסילרים נוזליים.

במעבדה מיכל מדלגת בין 2 הקצוות של היום עם תחליב לחות של לאוקסיטן ליום, וקרם לחות של ד"ר פישר ללילה.

ב- Ksyu Style אוקסנה משתפת אותנו בשופינג האביבי שלה, ומביאה לנו את מצעד השפתונים האדומים.

ביופי של בלוג הרמוני בחוויות מהביוטי סיטי בשנה שעברה, ועל היכרויות והזדמנויות חדשות. וגם פוסט שכולו ריח של תינוק עם  שמן מינרלי חדש  של ג'ונסון.

ואם לא שבעתם ניחוחות אביב חדשים בפסח הזה,  ב- Bbeauty יש עוד כמה עבורכם: גרסת הג'ינס של דיזל, פריחת ההדרים של לנקום, הקוד הספורטיבי של ארמני, ושחור דרמטי של ג'יבנשי.



אל תשכחו מטריה, ואל תשכחו לחייך גם כשגשום.
סופ"ש נפלא!