יום ראשון, 14 בנובמבר 2010

טיפול חדשני לשיער יבש תחת חום

מי שמכיר אותי, יודע כמה אני סובלת משיערי, כמה יבש, נפוח ומחושמל השיער שלי (גם לאחר החלקה) מסתבר שאני אחת מ 31% נשים בישראל שסובלות משיער יבש עד שיער יבש מאוד.  אבל אני לא מוותרת, בהיותי מאפרת ומעצבת שיער עלי להראות מטופחת ומסודרת ולכן גם שערי זוכה לטיפולים שונים, אני כמו כל אותן נשים מחפשות באופן קבוע מוצרים לשיער אשר ירככו אותו ויעניקו לו ברק.

סדרת מוצרי קרסטס
את הבשורה המדהימה מציג לנו מותג השיער קרסטס פריז שמשיקים את סדרת נוטרי-תרמיק: מוצרים לטיפוח שיער יבש מאוד, הייחודיות של סדרה זו היא שימוש במוצרים תחת חום ומאפשרים הזנה לשיער לאורך זמן.

צוות קרסטס הבחין כי קיימים מספר סוגי שיער יבש, לדוגמא אישה יכולה להיות עם שיער יבש אבל דליל או אישה עם שיער יבש אבל מלא, ולכן הם יצרו לכל בעיה טיפול ייחודי. הטיפול כולל טיפול במספרה וטיפול בבית.

על מנת להתאים את סוג הטיפול לסוג השיער יש לפנות למעצב שיער, בשבוע שעבר הוזמנתי למעצב השיער ארז ישראלי בר"ג, אחד מ 200 מעצבי שיער בארץ שעברו הכשרה ייחודית ומטפלים בתכשירי קרסטס. ארז בחן את השיער מכל הכיוונים ואמר כי השיער שלי הוא יבש אבל מצד שני הוא עבה מאוד וכך החליט ארז על סוג הטיפול המתאים במיוחד לשיערי.

מיד עברתי לחפיפה במים חמים, 35 מעלות לפחות, ולאחר מכן חפפו לי עם אמבט חפיפה (שמפו) נוטרי תרמיק לשיער יבש מאוד ורגיש, לאחר השטיפה, השתמשו במסכת נוטרי-תרמיק לשיער יבש מאוד ועבה, איתה ישבתי תחת מנורת חום למשך 15 דקות על מנת להגביר את השפעת המסכה על השערה. גם את המסכה שטפנו באמצעות מים חמים ומיד לאחר השטיפה, הרגשתי את הרוך בשערי, פתאום היה נעים לגעת בשיער וללטף אותו.

ארז פינק אותי בתספורת מדהימה, הוא קיצץ מפה ומשם (קצת דאגתי יש לציין) אבל לא אמרתי מילה, כי כל הנשים שעברו לפני תחת ידיו נראו נפלא, צעירות ב5 שנים לפחות.
ארז ישראלי מספר אותי לאחר הטיפול בקרסטס

לאחר הפן נדהמתי לגלות שזו אני במראה, פשוט נראתי מדהים.

הדבר המדהים בסדרת קרסטס הוא שלאחר טיפול ראשון ניתן להרגיש שהשיער היה חלק, רך ובעיקר נעים למגע, תחושת היובש נעלמה כלא הייתה.

לצוות קרסטס חשוב לא רק יצירת מוצרים איכותיים ומבודלים לפי סוג השיער של הלקוחה, אלא גם החוויה שהלקוחה מקבלת במספרה ולכן יש רק 200 מספרות אשר עובדות עם קרסטס, מעצבי השיער מקבלים הדרכות, הרצאות והדגמות מקרסטס על מנת להעניק ללקוחה את חווית השהייה במספרה. אני הרגשתי זאת במיוחד אצל ארז, בוקר טוב עם חיוך וכוס שוקו חם מיד איך שהגעתי למספרה, ולאחר מכן טיפול מפנק ואיכותי תחת ידיהם המיומנות של ארז וצוותו.


לאחר טיפול בקרסטס, תספורת ופן, צילום הילה לוצקי




סדרת נוטרי –תרמיק כוללת טיפול ייחודי וחדשני במספרה ו3 מוצרים הביתה לטיפול ממוקד בעומק סיב השערה ולקבלת תוצאות אופטימאליות מומלץ להשתמש במים חמים בטמפרטורה של 35 מעלות.

אמבט חפיפה (שמפו) לשיער יבש מאוד 117 ש"ח ל 250 מ"ל
מסיכה טיפולי לטיפוח מיידי לשיער יבש ועבה 250 ש"ח ל 500 מ"ל
מרכך לטיפוח יומיומי לשיער יבש ודק 148 ש"ח ל 200 מ"ל


מומלץ בחום לכל הסובלות משיער יבש, התקשרו עוד היום ובררו מה המספרה הקרובה לביתך, טלמסר: 1-800-301-666
אין ספק שתקבלו חוויה מדהימה ושיער רך ונעים למגע