יום שלישי, 27 במרץ 2012

תחזית איפור לקיץ 2012 על פי מאק

חלק בלתי נפרד מעבודתה של מאפרת הוא לראות, להסתכל ולבחון טרנדים חדשים בעולם האיפור. אני דואגת לעקוב כמעט בצורה יומית אחר הטרנדים בעולם האיפור, בארץ אבל בעיקר בחו"ל, בתצוגות בבירות האופנה: לונדון, פריז ובמילאנו. שם נקבעים הטרנדים החדשים.
 לכן כששמעתי על אירוע הטרנדים של מאק, הרגשתי חובה ללכת ולראות מה חדש?
לאירוע הגיעה במיוחד מניו יורק המאפרת קארי בלייר, המאפרת הראשית של מאק בניו יורק. זכיתי לשוחח עימה מעט על עבודתה, היא סיפרה שהיא מטיילת בין בירות האופנה, היא אוהבת מאוד לקחת חלק ולאפר בתצוגות האופנה הנחשבות בעולם (למרות החסרונות שבדבר, מקום עבודה קטן מאוד, חום אימים מאחורי הקלעים, לחץ מטורף ועוד). השהייה ועבודת האיפור בתצוגות האופנה מסייעים לה להבין אלו טרנדים יהיו באביב קיץ הבאים.

קארי בלייר בעבודה


באביב קיץ 2012 אנחנו חוזרות לנשיות ולחושניות שלנו, לאחר חורף קשוח במיוחד.

טרנד הבריאות והספורט משפיע גם על עולם האיפור, מראה אתלטי ונמרץ, מראה רטוב ולח משדר תחושת רעננות של ספא. הוספת לחות לעור הפנים, שימוש בפרמיירים ולחות לעור, הגדשת הגבות, הוספת איילינר (מראה  ATH-ELITE)

מאק - מראה  ATH-ELITE

מראה שזוף וקייצי, גימור מטאלי, מלוטש ומבריק שמדגיש שפתיים, לחיים ועיניים. שימוש בצבעי נחושת, קרם, חלודה ואפרסק. בסיס קל ויצירת מבנה העצמות ספורטיבי (מראה ORE-INSPIRED)
מאק - מראה ORE-INSPIRED

מראה בהשראת אומנות הגרפיטי, שימוש בצבעים עוקצניים וספורטיביים על עור רענן, עם זאת הצבעים לא מעובדים מדי, אפילו מריחת שפתון בצבע עז עושה את העבודה (מראה NEO-N)

מאק - מראה NEO-N

שימוש בגוונים רומנטיים בהשראת הטבע, רגישות צבע של ארט נובו ועד לצבע העדין של שנות ה 20. עם זאת לא מדובר במראה רטרו אלא פרשנות חדשה לנשיות. התמקדות בעיניים, שטיפה של צבע אחד מטושטש בגווני פסטל, גווני עור, מינק ועוד. (מראה NOUV-EAU)

מאק - מראה NOUV-EAU
אז מה הלוק שאתן מעדיפות?