יום שלישי, 8 במרץ 2011

כנס מאפרים של פורטל ביביוטי וחברת רבלון

ברביעי האחרון השתתפתי עם עוד מאוד מאפרים בכירים ביותר מתעשיית הטלוויזיה, האופנה והיופי בכיתת אומן עם המאפר ערן פאל, האירוע בשיתוף פעולה בין פורטל היופי ביביוטי לבין חברת האיפור רבלון ב"וילה" שבגני התערוכה תל אביב.

ערן פאל, נחשב לבכיר המאפרים בישראל בתחום האופנה, הדגים לנו 3 מראות איפור, כמאפרת התרשמתי מאוד משיטת העבודה של ערן, שעובד בצורה נקיה ומאוד מדויקת. את כל מה שערן יודע מבחינת איפור ושיער הוא למד לבד דבר שעזר לי להבין שכל אדם שיש בו מעט כשרון ורצון עז ללמוד יכול להצליח ובגדול.

ערן הדגים שימוש במוצרי רבלון המדהימים, אני אישית אוהבת את כל מוצרי ה colorstay העמידים: מייקאפ, גלוסים, שפתונים, מסקרות ועוד. רבלון השיקה בכנס מסקרה חדשה ועפרונות עיניים עבים במיוחד ליצירת מראה מעושן.


ערן מדגים איפור אופנה תוך שימוש במוצרי רבלון
CUSTOMEYES MASCARA
המסקרה החדשה מיוחדת בשל האפשרות ל 2 מראות במסקרה אחת בקלות ובפשטות באמצעות מברשת מתכווננת. מסובבים את החלק העליון של הפקק על מנת לקבל אחת משתי תוצאות:
מראה ריסים דרמטי עם ריסים מעובים וארוכים, המתאים לאיפור ערב. או מראה ריסים ארוכים ונקיים לשעות הבוקר.
מחיר: 115 ש"ח


LUXURIOUS COLOR SMOKY CRAYON
עפרון עיניים ג'מבו ליצירת מראה מעושן, ב- 3 גוונים: שחור, חום ואפור. העפרון נוח וקל לשימוש, בעל מרקם קרמי וצבע עשיר. מחיר: 90 ש"ח.




 
מנהלת פורטל היופי ביביוטי אורית ויזל הבטיחה שזה עוד לא הסוף ועוד יהיו אירועי המשך ושיתופי פעולה עם חברות איפור מובילות גם בעתיד.