יום שלישי, 30 באוגוסט 2011

GIGI מעבדות קוסמטיקה משיקים סדרת טיפול לאחר טיפולים פולשניים

ניתוחים קוסמטיים או טיפולים כימיים עמוקים כמו הזרקות או פילינג הפכו להיות פעולות שבשגרה עבור רבים מאיתנו, אבל לעור קשה מאוד לאחר טיפולים פולשניים ולכן העור זקוק לעזרה על מנת שיחלים.
לשם כך פיתחה חברת "GIGI מעבדות קוסמטיקה", את סדרת מוצרי הטיפוח הפרא רפואית הראשונה מסוגה Recovery - Pre & Post Repair. מטרת הסדרה לשפר את תהלים ההחלמה של העור לאחר טיפולים פולשניים, למנוע סיבוכים כמו צלקות ודלקות, ולהעצים את האפקט התוצאה ולהאריך את ההשפעה שלה עם העור.

החידוש בסדרה זו הינו שימוש בתאי גזע צמחיים המופקים מזן תפוחים מיוחד הקרוי Uttwiler Spattauber, ומכיל ריכוזים גבוהים של פוליפנול, טנין וחומצות אחרות, המאפשרות לתפוח לשמור על מראה טרי למשך חודשים ארוכים.

סדרת Recovery  משתמשת בתאי הגזע הצמחיים המסוגלים לשמור על תאי הגזע בעור, אחראיים על התחדשות התאים, מאריכים את חיי התא, נלחמים כנגד הזדקנות הטבעית של העור, מגינים מפני מתח והרסנות של תהליך ההתחמצנות, מגנים ושומרים על גרעין התא (DNA) , ומשווים לעור מראה צעיר וחיוני באה לידי ביטוי בצורה מקסימאלית ומאפשרת לעור הפנים להנות מתכונות אלה לפני ואחרי הטיפולים.

לאחר הטיפול הפולשני בעור סדרת  Recovery  מפחיתה את תופעות הלוואי הרגילות כמו אדמומיות, יובש ומתח, צריבה או גירוי ותופעות לא מתוכננות כמו הצטלקות, המאיטות את תהליך ההחלמה של העור והשגת התוצאות הרצויות.
את מיטב היתרונות משיגים באימוץ שגרת טיפוח קבועה במוצרי ריחקאוורי כחודש-חודשיים לפני ביצוע הפרוצדורה והמשך שימוש יום יומי במשך שלושה חודשים שלאחר מכן.

שלבי הטיפוח האופטימאלי מתאימים גם לאלה העומדים בפני ניתוח קוסמטי, אולם לאחריו יש לחזור לשגרת הטיפוח לאחר התייעצות עם קוסמטיקאית פרא-רפואית, הרופא המנתח או דרמטולוג.
סדרת המוצרים נעימה מאוד לשימוש

הסדרה כוללת שישה מוצרים נעימים לשימוש, עם ריח נפלא של התחלה חדשה, כמו ריח של תינוק חדש שנולד.

  • Skin Clear Cleanser סבון ניקוי עדין
סבון עדין לניקוי עודפי שומן, איפור וערפיח. מועשר במרכיבים מרגיעים וחומרי לחות. אינו מייבש את העור או מעורר גירוי, מגן ושומר על העור עם לפידים טבעיים במטרה למנוע תופעות בלתי רצויות של הליכים קוסמטיים. מחזק את המערכת הלפידית כדי לתמוך בתהליך ההחלמה. שומר על חמיצות נורמאלית, מעניק תחושה נינוחה ורכות לעור. ללא .SLS   תכולה 250 מ"ל, מחיר 158 ₪


  • Optimizing Serum סרום אופטימלי
סרום עשיר במרכיבים מרגיעם, חומרי לחות ואנרגיה לתאים וחומרים אנטי אלרגניים. מזרז את יכולת השיקום העצמית של העור, מזרז את התחדשות התאים ואת קצב ההחלמה. מרגיע ומונע אדמומיות וגירויים בעור. מעשיר את העור בחומרים המגינים על התאים מפני חמצון. מעניק אנרגיה זמינה ממקורות טבעיים התורמת להחלמה מהירה יותר של העור ומעלה את רמת הלחות הטבעית. מזרז בנייה עצמית של מערכת התמיכה, הסיבים האלסתיים ורשת המטריקס. מעדן קמטים וקמטוטים, משפר אחידות וזוהר בעור, מעניק תחושה נינוחה ורכות לעור. תכולה 30 מ"ל, מחיר 258  


·         Redness Relief Cream  קרם מרגיע למניעת אדמומיות-לעור רגיש:
בעל מרקם לא שומני, המעניק לעור תחושת נינוחות מיידית . בשימוש לטווח ארוך משפר את התפקוד של העור, מחזק את המערכת הקפילארית ואת יכולת העמידה של העור בפני גירויים ורגישויות.
עשיר במרכיבים אנטי-אלרגניים שעברו בדיקות קליניות, המחזקים את מערכת ההגנה של העור ומונעים אדמומיות, רגישות, נפיחות או מתח. מכיל חומר המחקה את פעילות ההגנה הטבעית של העור, מנטרל את האנזים הפוגע בסיבי הקולגן ובדפנות הנימים. חומרי לחות והזנה מסדירים פעילות תקינה בעור ומחזקים את המערכת הקפילארית מזינה את העור בחומרים חיוניים. מועשר בתמצית טבעית המאריכה את חיי התאים החיוניים לשמירה על מראה צעיר, בריא ואנרגטי של העור. מרגיע אדמומיות דלקתית מיד לאחר המריחה ומונע התפתחות אדמומיות (רוזציאה) הנראית לעין. הקרם ללא פראבנים, בישום נטול אלרגנים, היפואלרגי. תכולה 50 מ"ל, מחיר 258 ₪



·         Dily Spf 30 קרם לחות 30 SPF
קרם לחות עם מסנני קרינה בדרגת 30 SPF מגן על העור באופן טוטאלי עם מסננים המנטרלים קרינת UVA וUVB. הקרם מרגיע רגישות בעור, מגביר יכולת עמידה בפני מזהמים סביבתיים, מחזק את הסיבים האלסתיים ומגביר את ייצור הקולגן. הקרם מכיל קומפלקס אקטיבי המעכב הזדקנות תאים, מזרז התחדשות וסידור צפוץ של המטריקס, מאריך את חיי התא ומעניק לעור מראה גמיש וחלק. מונע הווצרות כתמים, שומר על גוון עור אחיד ובהיר. תכולה 50 מ"ל, מחיר 258 ₪

·         Restore Night Cream קרם לילה משקם
קרם לילה עשיר מרכיבים מרגיעים, חומרי לחות ואנרגיה וחומרים אנטי אלרגניים.
מעניק לעור יכולת  להתמודד עם השפעות הטיפול. מזין לעומק ומחזק את מערכת השיקום העצמית של העור.
מרגיע דלקתיות, אדמומיות ורגישות ומונע את התהוותם המחודשת עקב תהליכים קוסמטים המזרזים גירוי, נפיחות ואי נוחות. קומפלקס טבעי מזרז ייצור שכבת אפיתל, ייצור קולגן וייצור חומצה היאלרונית טבעית בעור התורמים להחלמה מהירה וחלקה. הקרם מעניק אנרגיה לתאים, מזרז את תהליך ההתחדשות ומעכב את הזדקנותם של תאי הגזע, מחזק ומגן על הסיבים האלסתיים, לשיפור מוצקות העור. מעניק לעור יכולת תפקוד נורמאלית ויכולת שיקום עצמית טובה יותר למניעת הצטלקויות ויכולת החלמה טבעית וחלקה. תכולה 50 מ"ל, מחיר 258 ₪.



  • POST TREATMENT MASK  מסכה פוסט טיפולית

מסכת לחות במרקם עשיר, בעלת ריכוז גבוה במיוחד של מרכיבים מרגיעים, חומרי לחות וחומרים אנטי-אלרגניים. מזרזת את יכולת השיקום העצמית של העור, את התחדשות התאים ואת קצב ההחלמה.
מרגיעה רגישויות, אדמומיות ונפיחות, מונעת התפתחות גירויים בעור. מעניקה תחושה נינוחה ורכות לעור
קומפלקס טבעי מזרז יצור שכבת אפיתל ומאגר החומצה ההיאלרונית הטבעית בעור. מזרז את תהליך התחדשות תאים ומעכב את הזדקנותם. מעודדת ייצור סיבי קולגן ומנטרל את השפעת האנזים ההורס. מעניקה אנרגיה לתאים הגזע החיוניים לשמירה על מראה צעיר של העור. מעניקה לעור יכולת תפקוד נורמאלית ויכולת שיקום עצמית טובה יותר למניעת הצטלקויות מאריכה את משך הזמן של התוצאות המתקבלות לאחר הטיפול המקצועי וממקסמת את השפעתן על העור. ללא פארבנים 100% בישום ללא אלרגנים, היפואלרגני. תכולה 50 מ"ל, מחיר 258 ₪


את סדרת "Recovery" ניתן להשיג  אצל כל הקוסמטיקאיות המורשות של  "GIGI מעבדות קוסמטיקה" ברחבי הארץ.