יום רביעי, 13 באפריל 2011

סדרת טיפוח לתינוק שלי...

כששמעתי על תחליב לחות חדש של חברת ג'ונסון & ג'ונסון, ידעתי שאני מכירה את החברה ומוצריה אבל לא ידעתי על כמה אני באמת משתמשת במוצרים שלהם ויותר מכך כמה אני מרוצה מהם, מסתבר שחברת ג'ונסון & ג'ונסון קיימת כבר יותר מ 100 שנה ומייצרת מוצרים ייעודיים לתינוקות וילדים עד גיל 5
זה מתחיל ממשחת פנטן המדהימה לטוסיק של הילדים (כן גם של הגדולים יותר), דרך שימוש ברפידות הנקה שאני אפילו לא מרגישה שהן עלי, שמפו הקץ לדמעות,  סבון לגוף ועוד.
עורו של התינוק שלי חשוף לגירויים רבים ביום יום, חשוף לזיהומים בשל מערכת חיסון שעדיין לא בשלה, העור דק יותר ב 20% מעור בוגר, יש עליו קפלים רבים שלוכדים זיעה ולכלוכים.
שכבת האפידרמיס אצל תינוקות איננה מפותחת דיה ולכן היא חדירה יותר למים וחומרים שומניים.

השנה השיקה החברה תחליב לחות מפנק מסדרת "לפני השינה" המסייעת לעידוד שגרת השינה של התינוק, תחליב הלחות מכיל תערובת ניחוחות המרגיעים את העור ומשרים אווירה נעימה על התינוק.


לי זה היה חשוב לגלות שהתחליב הינו נטול פרבן, שזהו חומר משמר שעשוי לגרות את עורו העדין של התינוק שלי. התחליב בעל מרקם נעים וקליל, על בסיס מים שנספג בקלות בעור, לאחר השימוש בתחליב עורו של תינוקי היה רך ומדיף ריח רענן.
התחליב עולה 29.99 ש"ח ל 200 מ"ל, מחיר סביר לכמות ענקית, מספיקה כמות מעטה לגוף הקטנטן של התינוק.
תחליב הלחות מצטרף לסדרה "לפני השינה" הכוללת שמפו, סבון אמבט ושמן.

כל מוצרי ג'ונסונס בייבי עוברים הליכי בדיקה קפדניים ביותר, וברישיון משרד הבריאות.

אני מרוצה מאוד מסדרת "לפני השינה" של ג'ונסון בייבי שמסייעת לשינה טובה יותר, הסדרה מעניקה לי זמן איכות רגוע ושלו לפני שאני משכיבה את התינוק לישון ולאחר מכן הוא ישן כמו תינוק, עד שהוא מתעורר ומעיר אותי כדי שאני אתן לו לאכול....

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה