יום חמישי, 3 במרץ 2011

יום האישה הבינלאומי בעיני....

אומנם יום האישה הבינלאומי שחל ב8.3 מסמל את שחרור האישה וקידום מעמדה, אבל בשנים האחרונות יום האישה הבינלאומי נסוב סביב טיפוח האישה. אז לכבוד יום האישה הבינלאומי, הזמנתי את אמא שלי לביקור במכון הקוסמטיקה של מימי לוזון.

כמו כל ילדה אני התחלתי להעריץ את אמא שלי עוד כשהייתי קטנה, הייתי יושבת לידה בזמן שהיא היתה מטפחת את עצמה, מתאפרת ומתלבשת יפה. והיום כשאני מאפרת  בעצמי, אני יודעת שיותר קל לאפר נשים שמטפחות את עורן באופן קבוע, כשהעור נקי, חלק ומטופח גם האיפור נראה זוהר יותר.
טיפוח הוא אחד מאבני היסוד לאיפור נכון, גם מימי לוזון מאמינה שאת טיפוח עור הפנים צריך להתחיל מגיל צעיר  ולהתאים את סוג הטיפול לגיל המטופלת, לעור הפנים שלה ולבעיות המיוחדות שלה.

אמי הגיעה למכון בפתח תקווה בשעת בוקר מאוחרת וכבר בכניסה למכון החלה להרגע ולהינות מהשלווה שיש במקום, היא התלהבה מעיצוב המקום וסיפרה שאיך שנכנסה כבר התחשק לה לקבל טיפול.

הבנות במכון הציעו לה כוס קפה ומיד לאחר מכן נכנסה לחדר הטיפולים, שם היא קיבלה טיפול פנים עמוק, אשר הותיר את עורה מבריק וזוהר והעניק לה תחושה נעימה ורעננות בעור הפנים, בנוסף היא קיבלה מסג' מפנק בפנים, בכתפיים ובידיים.

אמא שלי, איפור: תמי מרגלית, צילום: הילה לוצקי
כשראיתי אותה לאחר העיסוי היא נראתה כל כך מאושרת ושמחה, זה כייף להעניק מתנה כזאת לאישה שאני מעריכה מאוד.












מימי לוזון, קוסמטיקאית פרא-רפואית כבר 25 שנה, בעלת 2 מכונים: בפתח תקווה ובראשון לציון, במכונים מציעים מגוון רחב של טיפולים: טיפולי פנים, טיפולים ייעודיים לבני נוער, הסרת שיער, טיפול עמוק לחטטים וסימני הריון, טיפוח ציפורניים ועוד.

אתן מוזמנות להתקשר ולהזמין לכן או לאמכן ליום האישה הבינלאומי חוויה מפנקת אצל מימי לוזון
דנמרק 68 פתח תקווה 03-9215085
רוטשילד 87 ראשל"צ 03-9500555

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה