יום רביעי, 5 בפברואר 2014

ריח התהילה....


בעשור האחרון אנו עדות לתופעה שבה כל זמרת מצליחה מוציאה בושם עם ניחוח מיוחד משלה, בקבוק מיוחד ופרסומת מיוחדת עבורה.

אחד הזמרות הותיקות חוגגת עשור לבושם הלוא היא בריטני ספירס, שהשיקה לפני 10 שנים את הבושם curious, בושם שהפך ללהיט בקרב המעריצות.

בריטני ספירס חוגגת עשור לבושם ומשיקה את אותו הבושם בשיתוף פעולה עם אליזבת ארדן, בשם חדש fantasy, ובאריזה חדשה. הבושם מושק במהדורה מוגבלת במיוחד של 500 בקבוקים בלבד ועל 3 בקבוקים נבחרים הוסיפו בריטני מסר למעריצים שלה, כאשר מחברים את שלושת הבקבוקים מתקבל "10 חיבוקים ו-10 נשיקות" וכמובן החתימה של בריטני ספריס. בנוסף 100 בקבוקים יצאו עם החתימה האישית שלה .

בריטני ספירס
fantasy, בריטני ספירס ואליזבת ארדן




הניחוח מבטא את הפיתוי והפלרטוט באישיותה של בריטני ומצד שני את העוצמה שלה. הוא משלב פירות עססיים ופרחים לבנים, תערובת מפתה של ליצ'י אדום, חבוש מוזהב וקיווי אקזוטי, עם אקורדים של עוגיה, עלי כותרת של יסמין וסחלב לבן ושוקולד. לסיום מושק קרמי עם שורשי אירוס ועצים חושניים לאורך כל היום.




זמרת נוספת שמשיקה בושם חדש היא ריהאנה. rogue הינו בושם עם ניחוח הרפתקני, לאישה שאוהבת את עצמה ואוהבת ללכת על הקצה. ריהאנה משדרת כוח, נשיות ושובבות דרך המוסיקה שלה, במופעים בלתי נשכחים, ודרך הבושם החדש.


ריהאנה
rogu, ריהאנה

הניחוח פלרטטני ואויינטאלי, לוכד את השובבות באישה המודרנית, חצוף עם שובבות. פריחת יסמין ורקפת מעורבב עם ברגמוט מתובל בפלפל ורוד. לב הבושם יסמין ושושנה ממוזגים יחד עם שזיף עסיסי ועור זמש. התו הבסיסי סנדלווד, פצ'ולי, אמבר מוזהב עטופים בונילה ומושק חושני.

הבקבוק מעוצב בעיצוב קלאס, אלגנטי ובפשטות.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה