יום שישי, 10 בינואר 2014

הדביקי לעצמך ריסים


אין ספק שלעיניים שלנו יש עוצמה רבה לכן אני אוהבת להדגיש את העיניים באמצעות איפור, אחד הדברים שיוצרים אפקט של עיניים גדולות הינה המסקרה, ועל מנת לקבל אפקט נוסף אני מוסיפה ריסים מלאכותיים. יותר ויותר נשים מדביקות ריסים לעצמן כאש הן יוצאות לבילוי, דייט או סתם ליום יום.

מאפרת עד הבית
איפור: תמי מרגלית, עיצוב שיער: תמי מרגלית, צילום: רועי סרוסי, דוגמנית: קטיה דוברושין


הדבקת ריסים הפכה אופנתית וקלה להפעלה, כיום ניתן להשיג ריסים במגוון של גדלים, צורות וצבעים. כל אישה יכולה למצוא את הריסים שמתאימים למבנה העין, לדוגמא אם יש לך עין שקועה השתמשי בריסים ארוכים שיבליטו את העין החוצה. ואם יש לך עיניים בולטות השתמשי בריסים באורך בינוני כדי לא להבליט את העיניים עוד יותר. ואם יש לך עיניים קטנות בחרי בריסים ארוכים שיפתחו ויגדילו את עינייך.
חשוב להשתמש בריסים מקצועיים שעשויים 100% שיער טבעי, כמו דוגמת חברת ארדל. ריסים משיער טבעי מעניקים לך תחושת נוחות ומראה טבעי על העפעף.




לאחרונה קיימה חברת ארדל סדנת הדבקת ריסים, בסדנא התבקשתי לאפר את אותן נשים עבור צילום מקצועי. פגשתי נשים מדהימות ומקסימות, כל אחת והחיוך שלה, כל אחת והאיפור שהתאים עבורה, הנה חלק מהנשים:

דיאנה סוסנר, איפור: תמי מרגלית, צילום: צחי ואזנה


בתיה טולדנו, איפור: תמי מרגלית, צילום: צחי ואזנה

קשת זאבי, איפור: תמי מרגלית, צילום: צחי ואזנה



איריס סלוצקר-וייס, איפור: תמי מרגלית, צילום: צחי ואזנה


בסדנאות איפור אישיות או קבוצתיות, אני מלמדת נשים להדביק ריסים מלאכותיים. אני עוזרת להן לבחור את הריסים שמתאימים למבנה העין. לאחר מכן אנחנו מתחילות לעבוד...



דבר ראשון שימי לב שאת בוחרת את הריס הנכון לעין, את הצד הקצר נדביק בפנים העין. מדדי את הריס על העפעף כדי לוודא שהוא לא ארוך מדי מקו הריסים שלך, במידה והוא ארוך גזרי מעט מהצד הפנימי של הריס (הקצר יותר). גלגלי את הריס על האצבע כדי שיקבל את צורת העפעף

מרחי מעד דבק על גב כף ידך, לאחר 20 שניות שהדבק מתייבש מעט והופך צמיגי, העבירי את פס הלטקס שמחבר בין הריסים על הדבק והמתיני מספר שניות.

לאחר מכן הצמידי לקו הריסים שלך, התחילי מפנים העין, באמצעות פינצטה או הציפורן הדקי והצמידי לקו הריסים שלך.

לסיום מרחי מסקרה על הריסים כדי לאחד אותם עם הריסים שלך.

בסוף היום הסירי במשיכה עדינה את הריסים והחזירי למקום לשימוש חוזר ניתן לנקות את הדבק שנותר במסיר איפור לא שומני.

בפעם הראשונה שאת מדביקה ריסים, מומלץ לעשות זאת בזמנך הפנוי ולא כשאת ממהרת לאירוע.

אם את אוהבת את מראה הריסים, בחרי את הריסים שמתאימות למבנה עינייך והתחילי לנסות. אם יש לך שאלה או שנתקלת בבעיה, מוזמנת ליצור קשר ולהגיב למטה....





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה