יום ראשון, 1 בפברואר 2015

איפור ערב לאחר יום עמוס בעבודה


יש לי חברות ומכרות רבות בתפקידים בכירים, חלקן נשות עסקים, מנכ"ליות בחברות, מנהלות שיווק, פסיכולוגיות ועוד, כולנו מנהלת סדר יום עמוס, פגישות, סידורים, אירועים, בית וילדים.
המשותף לכולנו הוא הרצון להראות במיטבנו לאורך כל שעות היום, למרות הלו"ז הצפוף שדורש מכל אחת מאיתנו להתרוצץ. אנחנו רוצות להתלבש יפה, לסדר את שערנו ולהתאפר בצורה מחמיא.

באחד מימי השישי כשישבנו לכוס קפה להפסקה קלה מימים מטורפים, אחת החברות שאלה אותי מה עושים אחרי יום עמוס ומטורף בפגישות ואני צריכה לצאת בערב למסעדה עם המנכ"ל מחו"ל שבא לביקור. כל זה מבלי שיש לי דקה לעבור בבית? שאלתי אותה ומה את עושה עם הבגדים? ענתה שהיא מחליפה את החולצה ומתרעננת בעבודה. השבתי לה ככה בדיוק את עושה עם האיפור מרעננת אותו לקראת הערב.


סדנאות איפור
סטודיו תמי מרגלית לאיפור ועיצוב שיער לכלות ואירועים, צילום: נתי הורטיג




הפתרון שלנו לימים עמוסים הוא לשדרג את האיפור הקיים לאיפור ערב, כמו שמאפרת מקצועית משדרגת את האיפור של הדוגמניות על סט צילומים.

אם את יודעת מראש שהיום שלך הולך להיות ארוך, אני ממליצה לדאוג כבר מהבוקר לבסיס איפור טוב, מרחי קרם לחות טוב ולאחר מספר שניות מרחי מייקאפ, החוכמה היא למרוח את המייקאפ במספר טיפות בודדות ובתנועות סיבוביות לעסות על הפנים, לכיסוי יפה ועמיד לאורך שעות, מרחי לפחות 3 שכבות מייקאפ בשיטה זו.
בערב הוסיפי שכבה אחת או שתיים של מייקאפ לפי הצורך, זה ירענן את הפנים.




איפור אירוע
סטודיו תמי מרגלית לאיפור ועיצוב שיער לכלות ואירועים, צילום: נתי הורטיג


בשעות הבוקר הניחי צללית בהירה בפנים העין ומתחת לגבה להארה, בגלגל העין הניחי צללית בגוון בינוני, התאימי את הצללית לבגדים שאת לובשת ובדקי מה את לובשת בערב על מנת שיתאים גם להם. שימוש בגוונים ניטרליים יפתרו את הבעיה: שחור, אפור, לבן, שמנת, חום, זהב, ברונזה. במידה וכן בא לך להוסיף צבע לצבעים הניטרליים השתמשי בעפרון בגוון הבגד כחול, ירוק, טורקיז, סגול ועוד.

לשדרוג האיפור לערב הניחי צללית מבריקה בגוון בהיר על עצם הגבה ופנים העין. הניחי מעט צללית בגוון בינוני (זאת שהשתמשת בה בבוקר) והדגישי את הזווית החיצונית של העין בצללית כהה כמו שחור או חום, על מנת להרים מעט את העין וללכסן אותה. הדגישי את העפרון שהנחת בבוקר, הדגישו מעט את הגבות בעזרת צללית גבות.


מאפרת מקצועית
סטודיו תמי מרגלית לאיפור ועיצוב שיער לכלות ואירועים, צילום: מרינה מושקוביץ


מרחי שכבה נוספת של מסקרה על השכבות מהבוקר, השתדלתי לא יותר מדי כדי לא ליצור גושים.

להבלטת עצמות הלחיים, הניחי סומק בגוון חום מאט בגוון כהה יותר מעורך ובתפוחי הלחיים הניחי סומק וטשטשי לכיוון הרקות. את יכולה לחזור על אותה הפעולה גם לשדרוג האיפור לערב.

לסיום אפרי את השפתיים והדגישי אותם בגוון טבעי או מודגש לבחירתך.

אל תשכחי בסוף היום לשטוף את האיפור בפנייך ולהעניק להן טיפול מפנק במיוחד, מרחי קרם לילה או מסכה שתעניק לעור שלך לחות וויטמינים ותאזן אותו במהלך שעות הלילה.

אם יש לך שאלות נוספות אני פה לרשותך, את מוזמנת לכתוב בתגובות




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה