יום שלישי, 4 בנובמבר 2014

איך תתארגני ליום החתונה


יום החתונה הולך מתקרב, כדי שהכל יעבור חלק, חשוב לתכנן אותו מראש, השאירי כמה שפחות דברים לארגן ולסדר ביום החתונה והשתדלי לסיים כמה שיותר משימות בימים שקודמים ליום החתונהליום החתונה הכיני לוח זמנים מסודר ומאורגן כדי שהכל יהיה מושלם כמו שאת רוצה....


מאפרת כלות
איפור ועיצוב שיער: סטודיו תמי מרגלית




ברגע שיש לך לוח זמנים מסודר תוכלי להתחיל את יומך על הצד הטוב ביותר, השתדלי שיגיעו בזמן לכל מקום והימנעי מעיכובים מיותרים, כך תחסכי מעצמך לחץ וחרדות מיותרות. עם זאת זכרי שזו היום שלך, את מלכה ליום אחד ומגיע לך כל הטוב הזה לכן בחרי להתארגן במקום שמתאים עבורך בבית או בבית מלון, תדאגי שיהיו מסביבך האנשים הנכונים, חברים וספקים שיגרמו לך להירגע וליהנות מהיום המרגש והמיוחד הזה, זה יכול לעשות את ההבדל בין יום לחוץ ליום חגיגי ומסיבה אחת גדולה ומתמשכת.

בלילה שקודם ליום החתונה, השתדלי לישון טוב, שתי כוס יין או כוס תה מרגיע, מקלחת חמה ונסי לישון.
בבוקר התחילי במקלחת מרעננת וחפיפה טובה של השיער, מרחי קרם לחות מפנק על כל הגוף וקרם פנים להזנה של עור הפנים. לאחר מכן אכלי ארוחת בוקר קלה, שתתן לך אנרגיה וכוחות להמשך היום.

הכיני מראש את התיק שאת לוקחת איתך לצילומים ולאולם, אל תשכחי להוסיף חבילת טישו, מגבונים, פלסטרים, ערכת תפירה ורסקיו ליתר בטחון.


איפור כלה עדין
איפור ועיצוב שיער: סטודיו תמי מרגלית


אם את בוחרת להתארגן בבית או בבית מלון ומזמינה את האנשים אליך, את חוסכת לעצמך זמן יקר ומורידה את רמת הלחץ והחרדה ביום המרגש. הזמיני לך מניקורסטית הביתה, שתכין ותסדר את ציפורנייך ליום החתונה לבקשתך, מומלץ את המניקור והפדיקור לעשות יום או יומיים קודם ואת מריחת הלק ביום החתונה.

בזמן שהלק מתייבש על הציפורניים, את יכולה מיד לעבור אל מעצבת השיער, שכל תשומת ליבה מופנה אליך, היא תפנק אותך ותעניק לך תסרוקת לחתונה, בלי לחכות בתור. 
לאחר מכן תעברי אל המאפרת עם ידיה המיומנות ועם תוכנית האיפור שקבעתן מראש בפגישת ניסיון, תהפוך אותך לזוהרת ומדהימה


איפור כלה עדין
איפור ועיצוב שיער: סטודיו תמי מרגלית


בין לבין אל תשכחי לאכול ארוחת צהריים קלה, שאחת מחברותייך יכולה לארגן.

כשאת כבר מוכנה את הולכת לחדר להתלבש בשמלת הכלולות שלך, נעזרת באמא או בחברתך הטובה, מתרגשת וצוחקת.

מאפרת כלות
איפור ועיצוב שיער כלה: סטודיו תמי מרגלית


הצלם מגיע לצלם אותך ברגעים המרגשים ביום המרגש, הצלם יצלם כמה רגעים של התארגנות לפני שאת פוגשת את החתן.

המפגש המרגש עם החתן, מוזיל דמעות, זה הזמן למעצבת שיער ולמאפרת לבדוק שהכל תקין ולשלוח אותך לדרכך לצילומים המקדימים ולחתונה. זה הזמן שלך להרגע וליהנות מזמן בילוי שלך ושל בן זוגך.







2 תגובות: