יום חמישי, 30 באוקטובר 2014

למה כלה צריכה להתאפר לחתונה?



כלות שואלות אותי למה אני צריכה להתאפר לחתונה, במיוחד כשאני לא אוהבת להתאפר ביום יום.... 
אני מאמינה שאיפור כלה נועד להחמיא, הוא אינו צריך לבלוט, ההפך הוא צריך להדגיש את הדברים היפים אצל הכלה ולהסתיר את הפחות אהובים.

מאפרת כלות
איפור ועיצוב שיער: סטודיו תמי מרגלית



ביום החתונה את נמצאת במרכז העניינים ועליך להראות במיטבך, כמו שאת דואגת לבחור שמלת כלה שתשב עליך בול, שתחמיא לך, שתראי בה נפלא, כך גם באיפור ותסרוקת לחתונה. עליך לבחור באיפור ותסרוקת שיחמיאו לך ויתאימו לשמלה ועם זאת ישקפו את המראה שאת הכי אוהבת.

אם את חוששת שאיפור יראה עליך מסיכה, חשוב לזכור שבחתונה יהיו צלמים שיצלמו אותך במהלך כל היום והערב, חשוב להתאפר כדי שהיופי הטבעי שלך יבוא לידי ביטוי בצילומי סטילס ובווידאו. מצלמה לא אוהבת להחמיא לעור הפנים, היא נוהגת להבליט עור פנים לא אחיד, אדמומי ומבריק ולגרום לנו להראות פחות טוב, לכן אנחנו משתמשות באיפור על מנת לגרום לעור הפנים להראות נהדר בצילום.

מאפרת כלות
איפור ועיצוב שיער: סטודיו תמי מרגלית



מטרת בסיס האיפור מייקאפ היא להסתיר כהויות, כתמי פיגמנטציה, אדמומיות וכו' על מנת לקבל עור בעל מראה אחיד וחלק. אחת היתרונות של איפור כלות היא ביטול הברקות בעור הפנים, שבדרך כלל מצטלמות לא טוב ואנחנו נראים מזיעים, איפור כלות נכון יגרום לעור הכלה להראות זוהר וקורן במקומות הנכונים.

איפור טבעי ועדין זו אומנות, מאפרת כלות מקצועית תדע לגרום לכלה להראות מדהים וזוהר מבלי שיראו איפור מסכתי על הפנים.

דבר נוסף שיש לקחת בחשבון, כמות השעות בהן הכלה מאופרת, המאפרת מגיעה לכלה בדרך כלל בשעות הצהריים והאיפור צריך להחזיק מעמד החל מהצילומים עם החתן, צילומים משפחתיים, חופה ולסיום הריקודים, בכל שלב עליך להראות במיטבך. מאפרת מקצועית תדע להעניק לך איפור מקצועי ועמיד לאורך שעות שמותאם בכמות לכל שלב ביום החתונה.

איפור כלות טבעי
איפור ועיצוב שיער: סטודיו תמי מרגלית


לא מספיק לדעת לאפר צריך גם מוצרים איפור טובים, מאפרת כלות תדאג שבתיק האיפור שלה יהיו מוצרי איפור איכותיים, מקצועיים ועמידים, כדי שתוכל להעניק לך איפור לחתונה בצורה הטובה ביותר, כדי שתקבלי מחמאות כל הערב!

מתחתנת? מחפשת מאפרת ומעצבת שיער לחתונה?
צרי קשר עוד היום והזמיני פגישת ניסיון










אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה