יום חמישי, 2 באוקטובר 2014

כלה זוהרת וקורנת


איפור כלה זוהר וקורן דורש ידע וניסיון בעבודת בסיס נכונה עם חומרים מקצועיים ואיכותיים. חשוב לי שעור פניה של הכלה יראו חיים וגמישים, שתווי פניה יובלטו, שהאיפור יראה עליה קליל, טבעי ואוורירי והכי חשוב ישמר לאורך שעות ארוכות כמו שהיה בתחילת היום.

מאפרת כלות ואירועים
סטודיו תמי מרגלית, איפור כלה ועיצוב שיער לכלה

על מנת לגרום לכלות שלי להראות זוהרות ומרנינות אני דואגת להכין את פניהן עוד לפני האיפור, אחד המוצרים החשובים בתיק האיפור שלי הוא הפריימר.

תפקידו של הפריימר הוא בהחלקת עור הפנים והכנת העור למריחת המייקאפ, ברגע שהפריימר מחליק את העור הוא ממלא ומטשטש נקבוביות וקמטים ובכך מאפשר למרוח מייקאפ בקלות ובתנועה חלקה יותר. כמו כן פריימר נועד לשפר את עמידות האיפור לאורך שעות רבות.
הפריימר מכיל סיליקונים ולכן הוא מעניק לעור הפנים תחושה של רכות, מגע של משי וללא הברקות.

פריימר אינו מחליף את קרם הלחות שלך, יש להקפיד למרוח קרם לחות וקרם עיניים בוקר וערב כל יום לפני החתונה וביום החתונה מרחי את קרם הלחות בבוקר.
כאשר אני מגיעה אליך ביום החתונה, מיד לאחר סיום תסרוקת כלה, אני מתחילה במריחת פריימר במברשת סיליקון, בשכבה דקה ואחידה על כל הפנים והצוואר, כדי להעניק לעור לחות והחלקה.

כמו שכל כלה היא אחת ויחידה עבורי, כך גם התאמת האיפור נעשית במיוחד בשבילה ובהתאמה לעור פניה, לכן אני דואגת שיהיו בתיק האיפור שלי מגוון רחב של פריימרים של חברות שונות, על מנת להעניק לכל כלה טיפול אישי.

Instant Smooth Perfecting Touch
אני אוהבת לעבוד עם פריימרים שונים ולהתאים לכל כלה את הפריימר הנכון עבור עור פניה. אחד הפריימרים המדהימים שאני אוהבת לעבוד איתו הוא Instant Smooth Perfecting Touch של קלרינס, הפריימר נועד לטשטש ולצמצם קמטים ונקבוביות, הוא מתייבש על הקמט או הנקבובית וממלא אותה בצורה מדהימה, בנוסף הפריימר מגן מפני הברקות ומהווה בסיס מצוין לאיפור כלה.











LA BASE לנקום

פריימר נוסף שאני אוהבת להשתמש הוא LA BASE של לנקום, הפריימר מעניק לעור הפנים מראה רך ונעים ומונע הברקות לאורך שעות. מעניק מראה מט לעור ומוחלק לעור הפנים. בדרך כלל אני נוהגת למרוח לכלות בעלות עור רגיל.













בסיס איפור לכלה
סדרת STUDIO SECRETS של לוריאל פריז, מכילים גם מתקני גוון. כך שבנוסף למניעת הברקות והחלקת העור, הם מטפלים בעור פניה של הכלה ומאפשרים לי להפחית בשכבות איפור על עור פניה של הכלה, וככל שיש פחות שכבות האיפור יראה מדהים וישאר לאורך שעות.
STUDIO SECRETS הירוק, נועד לכלות בעלות עור אדמומי או שיש להן נטיה להסמיק יתר על המידה 

בסיס איפור לכלה





וה STUDIO SECRETS הכתום נועד לכלות בעלות כתמי פיגמנטציה כהים במיוחד. 







smashbox מככבים בתיק האיפור שלי עם מגוון פריימרים שמעניקים לעור תחושה נעימה ורכה והעור הופך לקטיפתי ונעים למגע.
בסיס איפור לכלה
smashbox עם מקדם הגנה spf20 
smashbox עם מקדם הגנה spf20 ומיועד לכלות בעלות עור רגיל, הנוהגות לצאת לצילומים בשעות מוקדמות יחסית ועל מנת להגן על עורן אני משתמשת בו ומעניקה להן הגנה מפני השמש, בעיקר אני נוהגת להשתמש בו בעונת הקיץ והאביב.




בסיס איפור לכלה
smashbox hydrating






smashbox hydrating מיועד לכלות בעלות נטיה לעור יבש, הפריימר מגיע במרקם קליל יחסית לשאר הפיירמרים, הוא ממריץ את עור פניה של הכלה ומעניק לה מראה זוהר וקורן לאורך שעות.

בסיס איפור לכלה
smashbox dark spot



smashbox dark spot, מיועד לכלות בעלות נקודות על עור הפנים בשל פיגמנטציה, הוא מסייע לטשטוש הכתמים ומעניק עור חלק ורך לאיפור.








אני אוהבת לעבוד עם פריימרים שונים ולהתאים לכל כלה את הפריימר הנכון עבור עור פניה, על מנת להעניק לה מראה זוהר וקורן לאורך כל שעות החתונה


מאפרת עד הבית
סטודיו תמי מרגלית, איפור כלה ועיצוב שיער לכלה
מתחתנת? מעוניינת באיפור כלה שיחזיק מעמד לאורך שעות, כאילו הרגע סיימת להתאפר?
צרי קשר עוד היום עם סטודיו תמי מרגלית, איפור ועיצוב שיער לכלה והזמיני את תאריך החתונה


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה