יום ראשון, 29 בספטמבר 2013

הצצה לתיק האיפור שלי



כבר כמה זמן שאני מקבלת בקשות לפתוח את תיק האיפור שלי ולהראות במה אני משתמשת על מנת לאפר לקוחות. הבקשות הללו לא הפתיעו אותי בכלל, גם אני מרגישה צורך לפתוח תיק איפור של מאפרת אחרת כאשר אני נפגשת איתה, הסקרנות לראות מה יש לכל אחת בתיק ועל איזה מוצרים היא לא מוותרת.


מאפרת כלות
סטודיו תמי מרגלית לאיפור ועיצוב שיער לכלות ואירועים
ישנן מאפרות שמשתמשות בתיקי איפור מקצועיים, אני אישית מעדיפה תיק טרולי רגיל, בתוכו ישנם מספר תיקים קטנים המכילים: פריימרים, מייקאפ, קונסילרים, צלליות, עפרונות, מסקרות, איילינר, עפרונות שפתיים ושפתונים, גלוסים ועוד.



אני אתחיל בהתאם לדרך בה אני מאפרת. ראשית נרתיק המברשות שלי הוא נרתיק מברשות מתגלגל של IGA (ניתן לרכוש בפרושופ), נרתיק מתגלגל שהופך למעין כוס להנחת המברשות, הוא כולל מברשות בגדלים שונים, סוגים שונים וחברות שונות, כמו מאק, בובי בראון, פרושופ, ריל טכניק, סיגל תדמור, מדינה מילאנו, קריולן, עפרה, רבלון, איל מקיאג'.

מאפרת מקצועית
נרתיק מברשות מתגלגל של IGA


דבר ראשון אני מניחה פריימר על פני הלקוחה. פריימר הינו קרם המבוסס על רכיבי לחות ופועל מתחת לשכבת המייקאפ. מטרתו ליצור הפרדה בין עור הפנים למייקאפ, הופך פנים מבריקות למאט ומקל עלינו למרוח את המייקאפ בצורה חלקה יותר. כמו כן פריימר טוב משפר את מרקם העור ואת העמידות של האיפור.


מאפרת מקצועית
פריימר

אני משתמשת במספר חברות שונות לנקום, סיגל תדמור, סיפורה, לוריאל פריז, קלרינס. אני בוחרת בפריימר בהתאם לסוג העור של המאופרת.

מספר שניות לאחר הנחת הפריימר, אני מניחה מייקאפ על כל הפנים, כולל עפעפיים. אני אוהבת להשתמש במייקאפ נוזלי ואיתו ליצור שכבות עדינות על עור הפנים. מטרת המייקאפ ליצור שכבה אחידה של גוון לעור הפנים, לכסות פצעונים וכתמים.


מייקאפ
המייקאפ שאני משתמשת, בהתאם לעור הלקוחה ולרמת הכיסוי בה היא מעוניינת: אסתי לאודר, בובי בראון, קולור סטיי רבלון, מאק, לוריאל פריז, לנקום, קליניק, מייקאפ פור אבר, קריולן.

קונסילר אני מניחה כאשר יש כהויות מתחת לעיניים ואני מעוניינת להסתיר, אני משתמשת בקונסילר של מאק, עפרה, סופטאץ, איב סאן לורן, לוריאל פריז.

מאפרת מקצועית
קונסילר

לאחר הנחת הבסיס, אני עוברת לאיפור העיניים. באיפור עיניים אני אוהבת להשתמש במגוון רחב של צלליות: צלליות אבן, צלליות קרם, צלליות אבקה וצלליות אפויות. חלק מהצלליות משמשות עבורי כסומק.


בין צלליות האבן שברשותי יש מאק, בובי בראון, איל מקיאג', עפרה, פרושופ, מייקאפ פור אבר.

איפור
צלליות אבן

צלליות הקרם שברשותי הן של מאק, בובי בראון, לוריאל פריז. צלליות אפויות של מאק, פופה, ברז'ואה.

מאפרת עד הבית
צלליות קרם וצלליות אפויות



צלליות אבקה אני שומרת בקופסאות קטנות המכילות כמות קטנה מהצללית של מאק, איל מקיאג', בועז שטיין, פרושופ, מייקאפ פור אבר.

מאפרת מקצועית
צלליות אבקה


אחד הדברים האוהבים עלי באיפור עיניים הן עפרונות. אני משתמשת במגוון רחב של עפרונות בצבעים שונים: שחורים, כחול, טורקיז, סגול, לבן, שמנת, ועוד. אני משתמשת בעפרונות של מאק, פרושופ, איל מקיאג', קרליין, פופה, מייקאפ פור אבר, סמשבוקס.

איפור כלות
עפרונות עיניים


איך אפשר לאפר עיניים מבלי לשרטט קו איילינר דק או עבה, תלוי בטעם של כל אחת. אני משתמשת באיילינר ג'ל של מאק, עפרה, רבלון, מייבלין ניו יורק.

מאפרת לכלות
איילינר

לסיום איפור עיניים אני משתמשת במסקרה של מייבלין ניו יורק, לוריאל פריז, רבלון, דיור, מייקאפ פור אבר. כמו שסיפרתי לכן בפוסט על המסקרה, עבור מאפרת מקצועית חשוב הפורמולה של המסקרה ופחות איכות המברשת, מכיוון שאני משתמשת ללקוחות במברשות חד פעמיות למריחת המסקרה, לשמירה על הגיינה ולמניעת זיהומים.

מאפרת מקצועית לכלה
מסקרה


לאיפור שפתיים אני משתמשת בעפרונות של מאק, איל מקיאג', פרושופ, מייקאפ פור אבר, קרליין.



לאחר שרטוט השפתיים אני משתמשת בשפתונים של מאק, אסתי לאודר, פופה, מייקאפ פור אבר, דיור, קליניק.
חלק מהשפתונים העברתי למכלים קטנים, על מנת שיתפסו פחות מקום בתיק.

איפור עמיד
שפתונים

ללקוחות שמעדיפות את המראה המבריק אני משתמשת בגלוסים עמידים של מייבלין ניו יורק, רבלון קולור סטיי, לוריאל פריז, קאבר גירל.


איפור לאורך שעות
גלוסים עמידים
ללקוחות שמעדיפות מראה טבעי אני משתמשת בגלוסים עדינים כמו צאבי סטיק של קליניק, לוריאל פריז, רימל, מייקאפ פור אבר, ברזו'אה, בועז שטיין, קרליין.


מכיוון שאני לא יכולה לדעת מי הלקוחה הבאה שאני אאפר ולאיזה מוצרים היא אלרגית, חשוב שיהיה לי מגוון רחב של מוצרים וחברות איפור בתיק.

אשמח לשמוע איזה מוצרים אתן אוהבות ומשתמשות גם לשימוש אישי, מוזמנת להגיב...



2 תגובות:

  1. ראשחת מוכרחה להתפעל מהאסתטיקה של המוצרים אצלך - תענוג
    שנית - סקרנית מהם המוצרים במח' הפריימרים מבית לוריאל פריז? חובבת המותג לא זוכרת דנתקלתי :)

    השבמחק
  2. תודה אפרת על המחמאה, חשוב לי לשמור על ניקיון וסדר בתיק האיפור, כדי שהעבודה תהיה קלה יותר עבורי (ואגלה לא סוד אני לא חולה ניקיון וסדר בחיים באופן כללי...).

    לגבי הפריימרים של לוריאל פריז, זו רכישה שעשיתי כשהייתי בארה"ב, זה פריימר שמשלב בתוכו מתקן גוון, כך אם יש לי לדוגמא לקוחה עם בעיית אדמומיות, אני שמה לה פריימר ירוק ומקבלת פתרון במוצר אחד.
    אני יודעת שגם לסמשבוקס יש פריימרים כאלה ואותם ניתן להשיג בארץ.

    השבמחק