יום רביעי, 24 ביולי 2013

קורס איפור לנערות



לאחרונה סיימתי עוד קורס איפור לנערות!

אני כבר שנים מלמדת נערות איפור ועיצוב שיער ברחבי הארץ ובכל זאת התחושה של סיום קורס היא מצד אני אני כולי נרגשת לראות את התוצאות של הבנות המדהימות לאורך כל השנה, לראות את ההתקדמות והתפתחות של הנערות לאורך השנה ומצד שני עצבות על שסיימנו את הקורס וממשיכים כל אחת לדרכה.


סיום קורס איפור




במהלך הקורס אני מלמדת את הנערות נושאים שונים ומגוונים מתחום האיפור: חשיבות טיפוח עור הפנים, איך לטפח את עור הפנים, ניקיון עור הפנים, איפור יומי, איפור בסיסי, איפור ערב, איפור לאירועים ועוד מצד שני אני משתדלת להעניק לאותן בנות גם תחושה של בטחון עצמי, הצלחה וידיעה שהן מסוגלות לעשות כל דבר שיחפצו בו.

בוגרת הקורס מאפרת
כמו בכל קורס אני מתרגשת שהבנות מגיעות לשיעורים בהתלהבות, מקשיבות להרצאה שלי ולבסוף מיישמות ומאפרות אחת את השניה. מבחינתי זה הישג גדול מאוד!


בוגרת הקורס מאפרת


לקראת סיום הקורס, אנחנו נוהגות להתנדב בקהילה, בקורס הנוכחי התנדבנו במועדון גימלאים, התחושה היתה מדהימה, גם הנשים וגם בוגרות הקורס נתנו וקיבלו. הבנות העניקו לנשות המועדון איפור יפה וגם תשומת לב והנשים מצידן העניקו לבוגרות את האפשרות להתאמן עליהן באיפור וגם מחמאות, חיבוקים ונשיקות על העבודה המדהימה שעשו.

התנדבות בוגרות קורס איפור במועדון גימלאים
כשהקורס מגיע לסיום אני גאה בתלמידות שלי, על הדרך הארוכה שעברנו ביחד, על ההתמדה והרצון להצליח, אני מאחלת לכל הבוגרות שלי הצלחה בהמשך דרכן ומקווה להתראות איתן בהמשך הדרך....

תעודת הוקרה מהנערות
"במשך שמונת חודשים שתמי עבדה אצלנו בקידום הנוער, היא העבירה קורס איפור.
תמי העבירה את התכנים השונים בצורה מקצועית, מעניינת ובסבלנות רבה.
בנות הקורס למדו ממנה רבות על התחום הזה וחלקן אף חושבות להמשיך ולפתח תחום זה,
וזאת בזכות תמי וניסיונה העשיר.
מלבד העברת התכנים תמי יצרה קשר מיוחד עם הנערות, הם התייעצו איתה בדברים שונים וראו בה דמות חשובה בחייהן.
אני ממליצה בחום על תמי מרגלית."

חן טפירו, עובדת קידום נוער

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה