יום ראשון, 21 ביולי 2013

יומן דיאטה


אני מכריזה בזאת שהתחלתי דיאטה!
אני חושפת את עצמי בבלוג, מכיוון שאני מרגישה שאני צריכה משהו שידרבן אותי אותי לרדת במשקל. נכון אני לא "שמנה", אף פעם לא הייתי "שמנה", עם זאת אני מרגישה שמנמונת. האמת שתמיד הייתי רזה וחטובה, אך היו 2 אירועים משמעותיים בחיי שגרמו לי להוסיף כמה קילוגרמים למשקל. העליה הראשונה במשקל היתה בתקופה הצבא, ואילו העליה השניה נבעה מ-3 הריונות בהם עליתי והוספתי עוד כמה קילוגרמים למשקל, שאותם אני לא מצליחה להוריד. 
לכן החלטתי שאני פותחת בדיאטה
המטרה העיקרית היא ירידה של 7 ק"ג!
המטרה המישנית: ללבוש את המכנסיים השחורים שלא עולים עלי....
האמצעים להשגת המטרה: ביקור שבועי בקבוצת הרזיה של חלי ממן והתעמלות בחדר כושר ושיעורי עיצוב הגוף.



התירוצים תמיד קיימים ומוכנים, אני יודעת לתרץ יפה מאוד למה אני לא מסוגלת לעשות דיאטה, למה אני לא יכולה ללכת לחדר כושר, למה אני לא יכולה להפסיק לאכול ג'אנק פוד, תירוצים, תירוצים ועוד תירוצים....
תמיד היו לי תרוצים, השנה החלטתי לקחת את עצמי ביידים, הזמן מתאים מאוד, הילדים גדלו (יחסית) ואני לא רואה באופק אירועים דרמטיים שיכולים לשבש לי את הדיאטה ולגרום לי לעלות חזרה במשקל.

נרשמתי לחדר כושר קרוב לבית (מרחק הליכה) והתחלתי בפעמיים בשבוע שיעורי עיצוב הגוף ופעמיים בשבוע חדר כושר, נכון לכרגע אני מתמידה ומחזיקה מעמד לפחות 3 פעמים בשבוע בשעות הבוקר, מדי אחרי שאני שמה את הילדים במסגרות. המדריכות מדהימות, הן ממש גורמות לי לרצות להתעמל ולחזק את הגוף שלי.

למפגש בקבוצה של חלי ממן בחרתי ללכת שעת ערב מאוחרת (כדי שלא יפריע לי בשעות העבודה או בזמן איכות עם הילדים), המפגש הראשון היה קצת עמוס מאוד עבורי, שמעתי אנשים מכל הכיוונים מספרים איך הם ירדו במשקל, איך הם התמידו בדיאטה וחששתי איך אני אעמוד בזה? האם אני אצליח להקפיד?
המדריכה שהיא שמנה לשעבר, מדהימה בעיני, היא תומכת, מפרגנת, מראה לך שאת לא לבד בעסק ואם היא הצליחה להוריד את הק"ג המיותרים שלה ולשמור על זה במשך שנים גם את יכולה!

אז ניסתי בשבוע הראשון, הדיאטה בנויה על תפריט הכולל 6 ארוחות די משביעות, אפשר לגוון את התפריט ולהחליף מנות, אפשר להחליף בין המנות השונות, החשוב שיש להקפיד על אכילת 6 מנות ביום ולהקפיד על המרווח בין הארוחות. יש מנת פינוק בשבוע שבה אפשר לאכול מה שרוצים (600 קלוריות למנה).

בשבוע השני לשקילה, לצערי לא עליתי מצד שני לשמחתי נשארתי אותו דבר, הבנתי כמה חשוב לשמור ולהתמיד בתפריט אין קסמים!
החשוב בדיאטה של חלי ממן אף אחד לא יוצא רעב, יש אפשרות לאכול ובשפע, מגוון ארוחות, מגוון מנות וכל אחד יכול למצוא מה הוא אוהב לאכול.

אני אשתדל לדווח כאן על מצבי, על מנת שזה יתן לי כוח להתמיד בדיאטה ולרדת במשקל, אחלו לי בהצלחה!


לאתר של חלי ממן
http://www.heli-group.co.il/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה