יום שלישי, 11 ביוני 2013

חידושי איפור ב mac



תראו לי מאפרת שלא אוהבת חידושים, מוצרים חדשים, מרקמים, צורות... זהו אחד האהבות שלי בתחום האיפור, עם זאת אני אוהבת גם להכיר את האנשים שמאחורי האיפור...

כך היה במפגש עם נטע סקאלי, סניור ארטיסט ב MAC, שסיפרה על חוויותיה משבועות האופנה בחו"ל.... לפעמים עבודות נשמעות לנו זוהרות ומדהימות ואנחנו רוצות לגעת קצת בזוהר, בשיחה עם נטע גיליתי פעם נוספת "שלא כל הנוצץ זהב הוא...."

נטע סיפרה לי על הטרנדים העיקריים לקיץ 2013
PREP+PRIME Beauty Balm - BB
מאק מציגים 2 פרמיירים חדשים אחד במרקם קרם והשני במרקם קומפקט. בתכשיר אחד העור שלך מקבל לחות, הזנה, כיסוי עדין, מראה קורן והגנה מהשמש.

PREP+PRIME BB Beauty Balm spf35 - פרמייר קרמי המגיע ב 3 גוונים יחסית די שקופים. הפורמולה מכילה מסנני קרינה, תחליבי לחות ואבקת פיגמנט גרוסה בתוספת הזנה לעור. התוצאה היא טשטוש פגמים והכנת העור לאיפור מושלם.

PREP+PRIME BB Beauty Balm spf35




PREP+PRIME BB Beauty Compact spf30- החידוש כאן זה הקומפקט, זהו פריימר מוצק במרקם קרם, בשלושה גוונים שקופים מעט. הפריימר מטשטש פגמים ומשפר את הזוהר הטבעי של העור, מזין את העור בויטמינים ומינרלים ומגן מפני השמש וזיהום האוויר.

PREP+PRIME BB Beauty Compact spf30


העונה הגבות ממוסגרות בצורה עדינה, קיימות ונשיות. עפרון גבות  eye brows, מאפשר חיקוי שיער גבות אמיתי, בשל מגוון רחב של גוונים המותאמים לגווני העור והשיער. העפרון במרקם קרם ומאפשר למרוח בטבעיות ובקלות על הגבות.

eye brows


נטע מספרת על האפשרות להיות שותפה ליצירת הטרנדים החדשים באיפור, חשיפת קולקציות, השפעה על מסלולי האופנה ומשם למגזינים, מובילי אופנה, לרחובות ובסוף לפנים שלנו, עם זאת נטע מספרת  שימי תצוגות אופנה עמוסים וגדושים בעבודה, מהבוקר עד הערב אין רגע דל במשך שבועות. העובדה שאת נמצאת באחד המקומות הקסומים בעולם כמו מילאנו, לונדון, פריז ובכל זאת את לא יכולה לצאת לטייל בעיר.
הכי קשה לדעתי זה להשאיר את המשפחה בארץ ולעזוב לכמה שבועות רצופים...



איפור בתצוגות האופנה


נטע סיפרה לי על שני הטרנדים הבולטים לסתיו חורף 2013-2014:
אם בשנה שעברה המטאלי הוא ששלט, השנה מחליף אותו מרקם גלוס בכל מקום על הפנים, בעיקר על העיניים ובעור הפנים. בעתיד הקרוב יושקו במאק שני גלוסים בגווני שחור ופנינה שיהיו רב שימושיים: לעיניים, לשפתיים וגם לעור הפנים. המראה הכללי רטוב, בורק, נמס, עמוק ונוטף.

הטרנד השני הוא איפור קודר, בצבעים כהים ואפלים, כאילו מצב רוח מסתורי. המראה הקודר הוא קצת מופרע, האיפור צריך להראות מבולגן אך בצורה מסודרת. להרשות לעצמך איפור שהוא פחות ממושלם.

אז יש למה לחכות לחורף הקריר והנעים....

2 תגובות:

  1. האיפור המקצועי של מק ברמה מאוד גבוה חבל שהוא מאוד יקר וגם באריזות קטנות

    השבמחק
  2. אכן מוצרים מקצועיים עולים הרבה כסף, זה גם מסביר את המחיר שגובה מאפרת מקצועית, שמכבדת את עצמה ומשתמשת במוצרים מקצועיים ועמידים לאורך שעות.

    לגבי שימוש אישי, אני ממליצה לרכוש מספר פריטים, אשר הכרחיים לך לתיק האיפור ולא להגזים

    השבמחק