יום שני, 17 ביוני 2013

איפור כלה לקולקציית שמלות כלה



ימי צילום אהובים עלי, להכיר אנשים חדשים בכל פעם, לטייל במקומות אחרים, לראות נופים ולחוות חויות חדשות וייחודיות. במיוחד אני אוהבת ימי צילום לקולקצית שמלות כלה...

את קולקציית שמלות כלה של איילת עמרם למגזר הדתי צילמנו בערב נעים ברחובות הקסומים והמדהימים של יפו....

מאפרת כלות
איפור כלה: תמי מרגלית, עיצוב שיער לכלה: תמי מרגלית, שמלת כלה: איילת עמרם






בצילומי קולקציית שמלות כלה חשובה מאוד ההכנה מראש, אני דואגת להפגש עם מעצבת שמלות כלה, עם הצלם, הדוגמנית וביחד אנחנו בוחנים וקובעים את הקונספט הכללי של הקולקציה.
את הפגישה קיימנו בסטודיו של המעצבת, על מנת לבחון את שמלות הכלה שיצטלמו, הרעיון הוא להתאים את האיפור ועיצוב השיער לשמלות, לאופי המעצבת, ללקוחות שאליהם פונה המעצבת, לפנים של הדוגמנית, כל זה נלקח בחשבון ונותן לי השראה לאיפור ולשיער.

 ביום למחרת, ישבתי לי לבדי בסטודיו ועיבדתי את כל המידע שקיבלתי מהפגישה, נתתי דרור למחשבות ולדמיון... עד לרגע שבו ההשראה פתאום נוחתת.
על מנת להפוך את המחשבות שלי ולהגשים את הפנטזיות שלי אני משתמשת בתרשימי איפור, אני מכינה מראש דוגמאות לאיפור על תרשמי פנים המיועדים לכך, אני משתמשת ב- MAKE UP SKETCHES של פרושופ . תרשימי האיפור מאפשרים לי להגשים את רעיון האיפור כפי שאני מדמיינת אותו, אני מציירת את האיפור וכך אני מגיעה מוכנה ליום הצילומים.


MAKE UP SKETCHES של פרושופ


בצילומים עצמם, אני מניחה את תרשימי הפנים ליד האיפור ועובדת על פיהם כמו תוכנית פעולה.

הקונספט שבלט בקולקצית שמלות כלה של איילת עמרם, הוא איפור בגוונים טבעיים, זהב, ברונזה. התחלתי בלוק עם עיניים עדינות ומוארות בגווני זהב ושפתיים מודגשות, לאחר מכן המשכתי ללוק עם עיניים תחומות בברונזה ושפתיים בגוון טבעי, בלוק האחרון הדגשתי את העיניים באמצעות תיחום שחור ושפתיים בגוון טבעי.


MAKE UP SKETCHES של פרושופ


מכיוון שהצילומים נערכו ברחובות יפו העתיקה, התחלנו את הצילומים בשעת ערב מוקדמת, כדי להספיק ליהנות משעות אור ולהמנע מהחום....

איפור כלה: תמי מרגלית, עיצוב שיער: תמי מרגלית
קרדיטים:
איפור מקצועי: תמי מרגלית
עיצוב שיער: תמי מרגלית
שמלות כלה: איילת עמרם





מתחתנת? קיבלת הצעת נישואים?
אני רוצה להעניק לך מתנה: טיפים לכלה זוהרת ומדהימה ביום החתונה, על מנת לקבל את הטיפים אליך לאימייל, הרשמי בטופס המצורף והטיפים בדרך אליך.








[[ טופס מוטמע]]

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה