יום שני, 18 במאי 2015

איפור לעבודה בתאורה לא מחמיאה



רוב הנשים עובדות במשרדים עם תאורת פלורוסנטים, תאורה שפחות מחמיאה לנו, לכן חשוב להתאפר נכון כדי להבליט את החלקים היפים ולטשטש את החלקים הפחות טובים שלנו. אני בטוחה שאין לך זמן להתאפר בבוקר, את עסוקה ואיפור גוזל ממך זמן רב. את צריכה להספיק להגיע לעבודה בזמן עם כל הפקקים והעומסים, עם זאת אני בטוחה שאת מעוניינת להשקיע בעצמך ולהראות כל יום טוב בלי הרבה מאמץ!

איפור לעבודה
איפור ועיצוב שיער: תמי מרגלית, צילום: נתי הורטינג



איפור לעבודה לא צריך לקחת הרבה זמן, במיוחד לא בשעות הבוקר, כשאנחנו ממהרות, אין צורך להקדיש שעות על גבי שעות מול המראה, כדי לשדרג את המראה שלך.
אני רוצה לגלות לך את הסוד להתאפר בבוקר במהירות ובקלילות ולהבטיח שתשתדרגי את המראה שלך!
ראשית הניחי את מוצרי האיפור, מוצרי חובה לאיפור יום בהישג יד כדי לחסוך זמן בבוקר: מייקאפ, קונסילר, צלליות, מסקרה, סומק וגלוס.
נתחיל בהכנה העור לאיפור, דאגי לעורך והוא ידאג לך. לאחר שטיפת פנים, מרחי קרם לחות/סרום בוקר וערב באופן קבוע, מומלץ למרוח קרם עיניים במקביל.

הניחי שכבה דקה של מייקאפ נוזלי על כל הפנים, במידה והכיסוי לא מספיק הוסיפי עוד שכבה עד לקבל תוצאה רצויה, אפשר לוותר על הפידור, במידה ואת מבריקה במהלך היום פדרי קלות עם מברשת ומעט מאוד פודרה, כדי לא ליצור כבדות על העור.
אם המייקאפ מרגיש לך כבד, את מוזמנת להשתמש ב bb קרם, שמעניק לך קרם לחות, קרם הגנה מהשמש וגוון עור אחיד וקליל.

סדנאות איפור
איפור ועיצוב שיער: תמי מרגלית, צילום: גואי כהן, תכשיטים: תמר יוסף


אם את סובלת מכהויות מתחת לעיניים, מומלץ להשתמש בתכשירי טיפוח המיועדים לאזור העיניים ולטיפול בפיגמנטציה, להסתרה השתמשי בקונסילר מעורבב עם מייקאפ.

עכשיו נעבור לאיפור עיניים, הניחי צללית בהירה כמו שמנת, לבן או בז על עצם הגבה ופנים העין ליצירת נקודות אור ולהעניק לעינייך מראה פתוח, על גלגל העין הניחי צללית בגוון בינוני (ורוד, אפרסק, זהב), למי שיש זמן הניחי בזווית החיצונית של העין צללית כהה (חום, שחור, כחול, סגול) וטשטשי.
למי שיש יותר זמן יכולה להשקיע ולהוסיף קו איילינר, על מנת שתוכלי למרוח את האיילינר בתנועה חופשית ובמהירות בכל בוקר, מומלץ להתאמן על המחירי בסופי שבוע ולא בבוקר כשאת ממהרת.
מסקרה אחת ממוצרי החובה, הניחי 2-3 שכבות על ריסים עליונים, לא יותר מזה כדי לא ליצור כבדות על העפעף.

איפור ועיצוב שיער: תמי מרגלית


הניחי סומק בגוון אדמה מאט על עצמות הלחיים, כדי ליצור הצללית ועל תפוחי הלחיים כשאת מחייכת לעצמך הניחי סומק בגוון אדמדם מעט ליצירת הסמקה.

במהלך יום העבודה, את נפגשת עם אנשים, שותה קפה, מדברת, אוכלת, לכן השקיעי בגלוס בגוון בהיר, שיעניקו חיות לשפתייך אך לא יבלטו, כך תמנעי ממראות של שפתון מחוק או חס וחלילה מרוח על כל השיניים.

ממליצה להדפיס ולשים מול העיניים ולעבוד במקביל בימים הראשונים, אחרי אימון של כמה ימים את כבר תתחילי להתאפר לבד.

אני פה לרשותך בכל שאלה או בעיה, רשמי לי בתגובות למטה או שלחי לי אימייל


2 תגובות: