יום רביעי, 12 בנובמבר 2014

פגישת ניסיון לכלה



פגישת ניסיון לכלה היא שלב חשוב מאוד להשלמת המראה לחתונה, מצורפים מספר טיפים שיהפכו את הפגישה לנעימה ומוצלחת.

קיימים מגוון סגנונות איפור לחתונה איפור רומנטי, טבעי, עדין או דרמטי, כל כלה תתחבר לסגנון שמתאים לה, המטרה בפגישת הניסיון היא לבחור ולהתאים את סגנון האיפור האישי.


איפור כלה עדין
סטודיו תמי מרגלית לאיפור כלות ועיצוב שיער לכלה




עוד לפני קביעת פגישת ניסיון את מוזמנת לעשות שיעורי בית ולגלוש באתרי אינטרנט של מאפרות באזורך ולבחון עבודות איפור שלהן ולראות האם את מתחברת לסגנון האיפור שלה. לאחר שמצאת את המאפרת שאת אוהבת ובחרת את סגנון האיפור המועדף עליך, צרי איתה קשר ושוחחי איתי בטלפון, כבר בשיחה תוכלי לדעת האם היא נעימה וסובלנית כלפייך.

לאחר השיחה הנעימה מומלץ לקבוע פגישת ניסיון, רצוי להגיע בחולצה לבנה על מנת לדמיין את המראה ליום החתונה. זה הזמן להראות למאפרת את מראות האיפור שבחרת ולספר אם את מתאפרת, איך את מתאפרת ביום יום ואיך חלמת להראות ביום החתונה.


איפור כלות
סטודיו תמי מרגלית לאיפור כלה ועיצוב שיער לכלות


עכשיו זה הזמן של המאפרת להשתמש בידע המקצועי שברשותה, על מנת ליצור לך מראה איפור לחתונה שיתאים לרצונות שלך אך גם יתאים לתווי פנייך ויחמיא לך. חשוב לומר למאפרת מה את אוהבת יותר ומה פחות באיפור כדי שתוכל לתקן וליצור מראה מושלם, זו ההזדמנות שלך לבדוק שאכן המאפרת מקשיבה לך ומתאימה את האיפור לסגנון שלך.

כבר בפגישת ניסיון תוכלי לבדוק האם המאפרת שומרת על היגיינה, האם היא שוטפת ומחטא את המברשות והאם היא משתמשת במברשות חד פעמיות למסקרה וגלוס. 

יום החתונה הוא יום מרגש במיוחד, חשבי איזה יחס את מעוניינת לקבל ביום החתונה, על המאפרת להיות אדיבה ונעימה, להתייחס אליך בכבוד ולתת לך להרגיש טוב עם עצמך.


איפור עדין לכלה
סטודיו תמי מרגלית לאיפור כלה ועיצוב שיער לכלות


אם בחרת להתארגן בבית או בבית מלון, בררי עם המאפרת שהיא מגיעה אליך למקום ההתארגנות וזאת ללא תוספת תשלום.

אם התרשמת מהאישיות ומהמקצועיות של המאפרת ואת שוקלת לסגור, מומלץ לחתום על חוזה, כדי שתוכלי להיות רגועה ושקטה. חשוב לוודא שבחוזה מצויינים מספר נושאים: תאריך החתונה, מקום ההתארגנות, שעה הגעה של המאפרת, המחיר שסגרתן ופירוט האיפור שנעשה בניסיון.

בסטודיו תמי מרגלית, אנו מעניקים שירות איפור ותסרוקת לכלה אחת ליום, אנו מבצעים פגישת ניסיון עם הכלה על מנת שתוכל להיות רגועה ושקטה לקראת יום החתונה.
לקבלת פרטים על חבילת כלה צרי קשר עם הסטודיו


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה