יום שלישי, 17 בדצמבר 2013

ההנאות הקטנות שבחיים....




כאשר פנו אלי משטראוס דרך לידרס ושאלו אותי מה ה joy שלי? מיד עניתי משפחתי ואיפור. בעקבות תשובתי שטראוס החליטו לפנק אותנו במארז של מעדני joy החדשים וספר השראות לאיפור...



השראות איפור
מארז joy - ההנאה האישית שלי
 
שני התחומים הללו מהווים חלק גדול בהנאות האישיות שלי. אני אוהבת לבלות עם המשפחה והילדים ומצד שני אני אוהבת לאפר ונהנית מכל רגע ורגע בשני העולמות.





ההנאה הראשונה שלי היא בילוי משפחתי, עם הילדים, אנחנו אוהבים לטייל, לצפות בסרט, לצייר ואפילו לבלות שבת שקטה בבית בכייף! לא תמיד הכל שלו ורגוע, יש רגעים קשים שבהם אני אחת מול 3 ילדים, ולפעמים כשאני ממש כועסת נשיקה על הלחי ולחישה "אמא אני אוהב אותך" ממיסים את כל הכעס והעצבים....

מימין לשמאל: נוגה, נטע וליאור, ילדי המקסימים




ההנאה השניה שלי היא האיפור, אני אוהבת לאפר נשים, להוציא את היופי הטבעי שלהן ולהדגיש אותו. אני נהנית לבלות עם כלה ביום חתונתה, נהנית לאפר נשים לאירועים שונים בחייהם, נהנית להיות חלק מהשמחה שלהן.
לאחרונה התבשרנו בבשורה משמחת, אחותי הקטנה (בשבילי תמיד היא תהיה קטנה) מתחתנת, זה מרגש מאוד עבורי וההכנות בעיצומן.
כמובן שבעקבות כל ניסיונות האיפור שאני עורכת עליה, קצת קשה לה לבחור באיפור לחתונה שמועדף עליה (התגובה היא: "וואו זה גם יפה, אולי נלך על המראה הזה"), אז הזמנתי אותה לאיפור ניסיון בהשראת ספר האיפור שקיבלתי מjoy.
אני לא יודעת אם זה האיפור לחתונה שלה, אני כן יודעת שהיא תראה מושלם ביום החתונה שלה!


מאפרת כלות ואירועים
איפור: תמי מרגלית, עיצוב שיער: תמי מרגלית



לפעמים אני משלבת בין שתי ההנאות שלי בילוי משותף עם הילדים ואיפור, ומעניקה לילדים את האפשרות להפוך לדמויות אחרות דרך ציורי פנים....

איפור לפורים
מימין לשמאל: נוגה, ליאור ונטע מחופשים, ציורי פנים: תמי מרגלית


זה הjoy שלי,מה ה joy שלך?

מוזמנת לכתוב לי למטה בתגובות

4 תגובות:

  1. טוב, קודם כל אני כל פעם מגלה ילד נוסף שלך.
    בהתחלה חשבתי שיש לך רק ילדה אחת, אח"כ גיליתי ילד ג'ינג'י ועכשיו אני מגלה שבכלל יש לך שתי ילדות! (אם לא היית כותבת את השמות הייתי חושבת שאותה הילדה מופיעה פעמיים).

    ואחותך- מהממת!!!!
    מזל טוב!

    השבמחק
    תשובות
    1. חחחחח :) קשת תמשיכי לעקוב אולי יצוצו עוד ילדים....
      (סתם סתם סתם)

      תודה מתוקה

      מחק
  2. :-D
    וג'ינג'י! יש לך ילד ג'ינגי!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. יש לי ילד ג'ינג'י! והוא אחד הנדירים שראיתי.
      זהו גן חזק מאוד אחד לשלושה ילדים, וחייבים שהגן יהיה אצל שני בני הזוג. אצלנו בן זוגי הוא ג'ינג'י לשעבר (הפך לחום עם השנים...) וגם יש לי דודות ג'ינג'יות.

      מחק