יום שלישי, 8 באוקטובר 2013

טיפוח ואיפור של סתיו




אומנם אנחנו עדיין חיים על פי שעון קיץ, שיש לו יתרונות רבים, ובכל זאת הגשם הראשון כבר ירד, הערבים קרירים והבקרים מלאי צינה, יש כבר תחושה וניחוחות של סתיו באוויר ...
הקיץ עומד להגמר, החופשות והחגים עברו חלפו, עכשיו נותר רק לחזור לשגרה המוכרת.



מאפרת מקצועית
איפור ועיצוב שיער: תמי מרגלית, דוגמנית: קרן, צילום: דנה קציר







נטע, צילום: רויטל גרא
השבוע נטע הילדה הגדולה שלי הופיעה
בחגיגות פתיחת השנה בבית הספר ניר, בקרית אונו.

אירוע פתיחת שנת הלימודים היה מושקע וחגיגי במיוחד.

החגיגה הזאת סימלה עבור כולנו את תחילתה של השנה,
חוזרים לשגרה, נגמרו החופשות והחגים.

החגיגה הזאת מסמלת גם את סיום הקיץ, החום והלחות.












לקראת סוף הקיץ העור שלנו עובר שינויים בעקבות חשיפה לשמש והקרירות שהתפשטה לאחרונה, אנו סובלות מנזקי השמש, פיגמנטציה, יובש בעור הפנים ועוד.


איך תדאגי לעצמך במהלך השבועות הקרובים, לפני שהחורף מגיע:
  • כאשר את עייפה גם עור פנייך עייף. החזירי את עצמך, גופך ועורך לשגרה טובה של טיפוח והזנה לעור. הקפידי על ניקיון הפנים בתחילת היום ובסופו. השתמשי בסבון עדין להסרת תאים מתים וליכלוך מעור פנייך.
  • חזרי לשגרת טיפוח יומית והקפידי על מריחת קרם לחות ליום וקרם לחות לערב, המותאמים לעורך.
  • הקפידי על טיפוח אזור העיניים, מכיוון שאזור זה רגיש מאוד הוא מושפע בקלות משינוי מזג האוויר.
  • מומלץ להגביר את השימוש במסכות לחות והזנה ולישון איתן בלילה, מכיוון שבלילה הפעילות מוגברת והם מעוררים פלאים לעורינו.

איפור ערב
איפור ועיצוב שיער: תמי מרגלית, דוגמנית: קרן, צילום: דנה קציר

  • על מנת לשפר את עור פנייך לאחר נזקי הקיץ, השתמשי בתכשירי פילינג ומסכות להסרת תאים מתים ולחיטוי וניקוי עמוק של עור הפנים.
  • התאפרי בכל בוקר, השקיעי בעצמך ואם אין לך זמן השקיעי 5 דקות באיפור קליל ומהיר, ההרגשה הטובה לראות את עצמך במראה בבוקר תמשיך איתך לכל היום.
  • איפור סתוי צריך להיות קליל ועדין:
הניחי מייקאפ נוזלי על כל הפנים לקבלת גוון אחיד.
הניחי צללית בהירה בנקודות האור פנים העין ועצם הגבה, על גלגל העין הניחי צללית אפורה עדינה, להדגשת העין הדגישי קו ריסים תחתון עם הצלליות האפורה.
מריחי עפרון שחור בתוך העין.
מרחי מסקרה על ריסים עליונים בעדינות.
לסיום הניחי סומק בגוון ברונזה על עצמות הלחיים וגלוס שקוף למראה שפתיים טבעיות.


אשמח לשמוע איך את דואגת לעורך? מה תעשי כבר היום על מנת לדאוג לעורך?

מאחלת לכן שגרה נעימה

תמי

2 תגובות:

  1. לפני 20+ שנים הוקם קניון מלחה - התחברתי מייד למנהלת מחלקת הקוסמטיקה שאמרה לי משפט שלא אשכ "את היחידה פה שמתעקשת על מסיכות" הייתי בשנות השלושים שלי והיה לי הרור שמה שלא עושים היום - לא תמיד אפשר לחזור עליו/לתקן מחר. היום המצב השתנה והמודעות בחברה הישראלית גדלה - למרות שאיני מצליחה להבין את הלהיטות אחר השיזוף - מסוכן ומזיק אם אינו במידה.. אץב מבחינתי זה ניקוי האיפור בלילה, קרם לחות ומגילאי ה 30 גם סרום - וקרם הגנה - איפוח עור יביא לעור יפה כך שהאיפור ישב עלי ו כמו שרצינו. פעם השבוע בערך אני ישנה עם מסיכת לחות. לא צריך לקנות יקר אבל צריך לקנות מה שמתאים לעור ונוח לו

    השבמחק
  2. אפרת, את כל כך צודקת ואני חייבת לומר שהמודעות לכך עדיין נמוכה ואני רואה נשים שעדיין לא טורחות לטפח את עור פניהם, אני כמובן מסבירה להן את החשיבות הרבה של הטיפוח במיוחד בגיל צעיר, על מנת לשמור על האלסטיות של העור לאורך שנים.
    לגבי שיזוף, אף פעם לא הייתי סבלנית לשכב בשמש, אך החשיפה לשמש היומית גרמה להופעת כתמי שמש ופיגמנטציה שכיום אני מטפלת בהם ומבינה שכל חיי אצטרך להשתמש בתכשירים להבהרה.

    השבמחק