יום רביעי, 30 באוקטובר 2013

תני טיפת AHAVA לעורך


כבר עברנו משעון קיץ לשעון חורף, מזג האוויר הפכפף, גשם יורד שם בחוץ, כל אלה מסמלים עבורי שהגיע הזמן לטפל בעור הפנים. סיפרתי לכן על עונת הסתיו ומה הדרכים הנכונים לטיפול בעור פנייך בעונת המעבר.

על מנת שעור פנייך יראה נפלא ומדהים, חשוב להזין אותו, לטפח ולשמור עליו, כאשר עור פנייך יראה זוהר וקורן כך גם האיפור שלך יראה מדהים!

מאפרת לצילומים
איפור ועיצוב שיער: תמי מרגלית, צילום: אודי דגן, תכשיטים: פאנקי פיש




על מנת לשמור על עור פנייך ולהגיע לתוצאות, עליך לאמץ שגרת טיפוח יומית. השתדלי למרוח פעמיים ביום בבוקר ובערב סרום טוב על כל הפנים והצוואר, בזמן שאת ממתינה שהסרום יספג מעט בעור מרחי באזור העיניים בטפיחות קלות קרם עיניים ולאחר מכן מרחי על הפנים והצוואר קרם לחות בוקר/ערב בהתאמה. זוהי שגרה שאיננה עולה על 5 דקות בבוקר או בערב.



אני רוצה להמליץ על סרום חדש של חברת AHAVA, זהו סרום אוסמוטר מרוכז, הוא מבוסס על תמצית מינרלית שנקראת osmoter, שתפקידה לשפר את תפקידי תאי העור שמטרתם לשמור על לחות העור.



ה-osmoter הינה תמצית מרוכזת של מי ים המלח, המכילה מגנזיום, סידן, אשלגן וברום המסייעים לתפקוד אופטמלי של העור. כבר במריחת הסרום על עור הפנים, מתהליך תהליך של שאיבת לחות והזנה לעור. מדעני AHAVA הוסיפו לסרום שמן ארגן, רכיב מרגיע ותמצית אצות חומות שמשפרות את האנרגיה התאית ואת הזוהר של עור הפנים. תודות לטכנולוגיית פולימרים הסרום מעניק תחושה של משי, הוא שקוף, נמרח בקלות ונספג במהירות אל תוך העור. שימוש בסרום כבר בהתחלה עושה עבודה נפלאה לעור.

סרום אוסמוטר מרוכז AHAVA, צילום:


 היתרון הגדול של הסרום אוסמטור מרוכז הוא היכולות להמריץ את הפעולות הטבעיות של העור, הוא משפר את פעולתם של חלבונים שתפקידם לווסת את זרימת המים בתאים, יש תחושה של עור רווי וגמיש מאוד. הוא מטעין מחדש את התאים בעור, נלחם בנזק שנגרם מתהליך ההזדקנות והשפעות סביבתיות המייבשים את העור ומורידים את הזוהר.

הסרום משפר את ניקוז הרעלים הטבעי של העור. מתייבש על תאי רעלנים ומחזיר את קרני העור טוב יותר ומעניק מראה של עור צעיר יותר.





אין ספק שלסרום אוסמוטר מרוכז של אהבה יש יתרונות רבים לעור פנינו וההרגשה מדהימה לאחר המריחה, אך זכרי שמומלץ להשלים את הטיפול בקרם לחות מעל הסרום, מכיוון שתפקיד הסרום הוא להוליך את קרם הלחות ולעזור לו להספג טוב יותר בעור.










אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה