יום חמישי, 8 באוגוסט 2013

סירוק קל ונעים....


כשמסתרקים בכל בוקר וכל ערב אותו סיפור: דמעות וצעקות. אף אחת לא רוצה להסתרק ראשונה לא נטע ולא נוגה, הבנות שלי. ניסיתי לסרק את הבנות על שיער יבש וגם אחרי חפיפה, תמיד אותו סיפור. אנחנו שונאות להתסרק.

הפתרון הגיע במברשת החדשה THE WET BRUSH, המברשת הרטובה, שלא תטעה אותך אולי היא נראית כמו כל מברשת רגילה, אך כבר בשימוש הראשון מבינים שזו לא מברשת רגילה בכלל.





הייחודיות של המברשת היא בסיבי המברשת החכמים, עם טכנולוגית Intelliflex. הסיבים דקים במיוחד, אך חזקים מאוד, הם יודעים לזהות מתי עליהם להיות רכים וחזקים כשיש קשרים. כך הילדות שלי מקבלות סירוק עדין, בריא וללא כאבים. המברשת איננה תולשת שיער ולכן היא מומלצת לאנשים (נשים וגברים) בעלי נשירה, שיער פגום או שיער שביר.

רובנו לא מתייחסים לאיכות המברשת, אלא רוכשים לפי היופי או המחיר. חשוב מאוד לדעת שיש קשר בין בריאות השיער, המראה שלו וטיב המברשת. שימוש לא נכון במברשת לא מתאימה תולש ופוגם בשיער. ככל שמסרקים שיער רטוב כך חשיבות איכות המברשת עולה.

הסיבה העיקרית היא שהשיער בנוי מחומר שנקרא קרטין, כמו החומר שיש בציפורניים. כמו שהציפורניים מתרככות אחרי מקלחת, כך גם השיער שלנו מתרכך. סירוק לא נכון עלול לגרום לקריעה, תלישה ושחיקה של השיער. את התוצאות לכך רואים בשערות התלושות במברשת ובקווצות המפוצלים.

כשאני מסרקת במברשת רגילה ואני נתקלת בקשרים, אני מסרקת חזק יותר על מנת לפתוח את הקשרים. עך שיער רטוב זה גרוע יותר כי הוא גם ככה עדין ורך והסירוק קורע את השיערה בקלות. סירוק שוחק את מעטפת השערה וגורם לו להראות עייף עם קווצות מפוצלים.

בגלל הסיבות הללו מומלץ לסרק אחרי חפיפה, אבל מי לא מסתרק אחרי חפיפה? אם אני לא אסרק את שיערן אחרי החפיפה, השיער יהפוך לפקעת של קשרים. לשם כך הומצאה המברשת הרטובה, על מנת לאפשר לנו לסרק ולהתסרק אחרי החפיפה, כשהשיער עדיין רטוב, מבלי לחשוש מנזקים לשיער.


 

אצלנו כבר לא בוכים או צועקים שכואב, אלא מסתרקים ונהנים....

ניתן לרכוש באתר האינטרנט
http://www.wetbrush.co.il/



תגובה 1:

  1. אכן מציאה, אתיל בבית כולם אימצו אותה, והמחר סביר בעיני לתמורה למרות שאינה זולה

    השבמחק