יום רביעי, 7 באוגוסט 2013

איפור כלה עמיד לאורך שעות



אחד הדברים החשובים באיפור כלה הוא העמידות. אחת השאלות ששואלות אותי כל הכלות שלי האם האיפור 
יחזיק מעמד? איך יראה האיפור אחרי הצילומים, החופה והריקודים? האם יש צורך לבוא אליך לתיקונים?



דוגמנית: סתיו הלמן, איפור: תמי מרגלית, עיצוב שיער: תמי מרגלית





אני תמיד אומרת לכל כלה שאין צורך לחדש את האיפור, האיפור יחזיק מעמד וישאר עליך לאורך כל החתונה וכשתחזרי הביתה ותסתכלי על עצמך במראה תראי שאת מאופרת כאילו הרגע סיימתי לאפר אותך ויצאת לדרכך.

אני דואגת לבצע מספר פעולות במהלך האיפור, על מנת לדאוג שהאיפור יראה עליך מדהים ויחזיק מעמד לאורך שעות.

אחת החברות שאני אוהבת מאוד היא רבלון, מייקאפ קולרסטיי של רבלון מוכיח את עצמו פעם אחר פעם. הוא נמרח בקלות על פני הכלה, מגיע במגוון רחב של גוונים (11 גוונים, אני יכולה למצוא גוון לכל כלה מבהירה ועד כהה), מכסה ומסתיר פגעי עור, מתקבע בצורה מדהימה ואין צורך לפדר ולכן גם נעלמת תחושת הכבדות על הפנים. חשוב גם שהמייקאפ יכיל מקדם הגנה. את המייקאפ אני מורחת על פניה של הכלה בסיבובים ובטיפוחות קלות לאחר מריחת פריימר כבסיס לאיפור.

לאחרונה השיקו ברבלון מייקאפ קולרסטיי עמיד ל 24 שעות ואכן זה כך, הוא שורד בצורה מושלמת תנאי מזג האוויר שמשתנים חמסין, גשם, קור, מזגן. אינו דורש פידור דבר שמונע הרגשה של מסכה על הפנים. החידוש הנוסף שהוא מגיע כיום במשאבה.



על מנת שאיפור עיניים יהיה עמיד יש להשתמש בקיבוע, ניתן להניח פריימר עיניים, קונסילר, צללית סטיק או צללית קרם. רבלון השיקו צלליות סטיק דו-צדדיות, עמידות ל 12 שעות, ב5 גוונים שחור/לבן, אפור כהה/כסוף, חום כהה/ברונזה, סגול כהה/סגול בהיר, חום/ורדרד. 2 הגוונים מאפשרים לשלב בניהם וליצור מראה מודגש ודרמטי יותר.
 

 
איילינר, אני משרטטת איילינר לכל כלה, זה מדגיש קו ריסים ומדגיש את צורת העין, לחלקן האיילינר יהיה מודגש ובולט ולחלק איילינר דק שאינו נראה אך עושה את העבודה. איילינר קולרסטיי של רבלון רך ונמרח בקלות ועמיד כמו שמובטח.

במברשת עצמה אני לא משתמשת, אלא מעדיפה מברשת חיצונית חד פעמית מטעמי הייגיינה כמובן.




 


אחד ממוצרי האיפור שאני לא מוותרת עליהם היא המסקרה! אי אפשר להתאפר בלעדיה, הריסים הופכים להיות ארוכים יותר, עבים יותר ודרמטיים יותר וכמובן שעליה להיות עמידה, על מנת שכאשר הכלה מתרגשת ומזילה דמעה המסקרה לא תזוז ממקומה. מסקרה קולרסטיי של רבלון עמידה ל 24 שעות, מעניקה לך ריסים ארוכים, כהים ומלאים. ללא כתמים או מריחות או פירורים מתחת לעין.



 
השפתיים, עליהן להיות חושניות ומדהימות, שפתון עמיד דו צדדי של קולרסטי עמיד ל 12 שעות, מעניק לשפתיים נפח ומראה חושני, ללא צורך בחידוש. לשפתון יש צד שני עם גלוס למראה זוהר. מגיע ב 19 גוונים מדהימים. אחד הגוונים האהובים עלי ומתאימים לדעתי לכל גוון שפתיים ולכל צבע עור הוא מספר 42. חשוב להשתמש בשני הצדדים על מנת להמנע מייבוש של השפתיים.








דוגמנית: סתיו הלמן, איפור: תמי מרגלית, עיצוב שיער: תמי מרגלית




לסיום אני דואגת לרסס ספריי מקבע היפואלרגני, בשביל השקט הנפשי שלי שהאיפור ישאר כמו שהוא למשך כל הערב, עד שהחתונה תסתיים ותחזרי הביתה עם בעלך.

2 תגובות:

  1. הפוסט התחיל ממש יפה ואפילו סיקרן אותי להמשיך לקרוא. אבל מעניין אותי מאוד, בלי לזלזל באיכות המוצרים - את באמת מגבילה את איפור הכלות שלך למצרים של רבלון בלבד?
    לפחות משימוש אישי שלי השפתון עמיד שלהם לא כל כך עמיד ומתקלף מהשפתיים די מהר... אני דווקא אוהבת את השפתון העמיד של המתחרה.

    השבמחק
    תשובות
    1. הילה תודה על תגובתך.
      אני לא מגבילה את עצמי למוצר אחד וזה יכול להיות פוסט מעולה לפתוח ולחשוף את תיק האיפור המקצועי שלי (תודה על הרעיון, מקווה לבצע בהקדם האפשרי).

      לגבי הגלוסים של רבלון ושל המתחרים, ב-90% מהנשים הגלוסים המקבעים עמידים לאורך שעות, ישנם 10% שלצערי הגלוס אינו מחזיק מעמד ולא משנה איזה סוג נמרח. אחת הכלות שלי אמרה לי בפירוש שום דבר לא מחזיק לה על השפתיים, היא "אוכלת" את כל השפתונים/הגלוסים.

      אני יודעת לזהות כבר בפגישת הניסיון על מי יחזיק הגלוס ולמי ירד, בכל מקרה אני דואגת לתת לכל כלה שלי ערכה לחידוש (רוב הכלות מספרות לי למחרת החתונה, שהן בכלל לא פתחו את הערכה כי האיפור נשאר כל הערב).

      בשוק יש מגוון רחב של גלוסים עמידים, כמעט לכל החברות, אני מציעה לך לנסות ולמצוא מה מחזיק עליך

      מחק