יום שלישי, 30 ביולי 2013

יומן דיאטה פגישה שניה



פגישה שניה בקבוצה ההרזייה של חלי ממן, נחלה כשלון, לא רק שלא ירדתי במשקל אפילו עליתי בחצי ק"ג.
כאשר עליתי על המשקל ושמעתי את דקלה המדריכה אומרת "עליה של חצי ק"ג" הרגשתי רע עם עצמי.
הסברתי לדקלה שנסיתי, התאמצתי אבל קשה לי.....


כולנו יודעים שמאוד קשה לוותר על הרגלים, קשה להתחיל תהליכים חדשים, לנסות דברים אחרים. ברגע שאת צריכה ליישם הקושי הופך לבלתי נסבל!
היה לי קשה לוותר על אוכל, פחמימות, די הרגשתי שאני לא מצליחה למצוא דברים שאני אוהבת לאכול.





אחד השינויים שקרו לי בבקשה, שאחת המשתתפות העירה הערה מתחת לשפם "את צריכה דיאטה", מיד התרגזתי ומצאתי את עצמי מסבירה לה ולכל הקבוצה וכנראה גם לעצמי "כן, אני צריכה דיאטה", אולי אני עדיין לא בעודף משקל, אבל במצבי שאני אוכלת מה שבא לי מתי שבא לי, ללא ארוחות מסודרות, ללא אוכל בריא, מהר מאוד יבוא הרגע ואני אכנס לקטגוריה של "עודף משקל", כי מאז הלידה האחרונה של ליאור המשקל שלי רק עולה ועולה...

כך מצאתי את עצמי לאחר הוידוי מתחייבת בפני הקבוצה ובפני דקלה המדריכה להקפיד ולשמור על התפריט למשך השבוע הקרוב, אפילו לקחתי מעקב תפריט, על מנת שדקלה תבדוק איך עובר עלי השבוע.

דקלה הוכיחה לנו שאנו לא באמת אוכלים לפי הכמויות המותרות, לכן היא הדגימה כמה מותר לנו לאכול ואיך עלינו למדוד זאת. בנוסף, הושק בחלי ממן תפריט קיץ! דבר שלעצמו יכול לעזור לי ולהקל עלי בדיאטה.

אחד הדברים המעולים בחלי ממן הם כל הזמן עם היד על הדופק, הם מתעדכנים במחקרים החדשים, בממצאים רלוונטים ומעדכנים תפריטים לפיהם.

אחד הדברים ששונו לאחרונה בתפריט הקיץ, הוא הורדת כל הדיאט למניהם, מחקרים מוכיחים כי כל תחליפי הסוכר אינם בריאים ולכן לא מומלץ לצרוך אותם בכמות גדולה.
עבורי זה יתרון, כי אני לא אוהבת לאכול ריבה דיאט, ארטיק דיאט או לשתות משקאות דיאט.

וכמו שהבטחתי בקבוצה, אני מבטיחה גם לכם להתמיד ולשמור על התפריט היומי לאורך כל השבוע!



לאתר של חלי ממן
http://www.heli-group.co.il/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה