יום שני, 3 ביוני 2013

סקירת מוצרי השנה בקטגורית איפור וטיפוח


בשבוע שעבר הוכרזו מוצרי השנה בתחומים שונים, אך כמו שכבר הספקתם להכיר אותי, מעניין אותי בעיקר הנבחרים בתחום האיפור והטיפוח וגם להבין מדוע הם הפכו למוצר השנה....

מייקאפ קולורסטיי של רבלון
אני עובדת איתו כבר שנים, בתיק האיפור המקצועי שלי יש מבחר גוונים ואני משתמשת בו כמעט על כל כלה ולקוחה. אני אוהבת להשתמש במייקאפ בשל המריחה הקלה, היכולת לעבוד איתו בשכבה על שכבה וככה אני קובעת את דרגת הכיסוי המתאים ביותר ללקוחה. הלקוחה שלי מקבלת כיסוי מלא ועמיד לאורך שעות עם הרגשה נעימה וקלילה.

מייקאפ קולורסטיי של רבלון




צ'אבי סטיק של קליניק
אני אישית לא מורחת כלום על השפתיים הסיבה העיקרית היא שתוך כמה דקות ממריחת השפתון או הגלוס, אני מיד מוחקת, אם גם את כמוני אז צ'אבי סטיק הוא הפתרון המעולה עבורינו! זהו שפתון עפרון עבה, שניתן למרוח בקלות על השפתיים, גם בלי מראה, התחושה היא נעימה מאוד והשפתיים מרגישות עסיסיות, זה בזכות  הלחות, חמאת שיאה, חמאת זרעי מנגו, שמנים ונוגדי חמצון שמפנקים את שפתינו ומעניקים להם הגנה וטיפוח
צ'אבי סטיק של קליניק

Even Better Eyes Dark Circle Corrector של קליניק
תכשיר המיועד לטפל בבעיית העיגולים השחורים מתחת לעיניים, שנובעים מהצטברות מלנין באזור העיניים. התכשיר מבוסס על סיבים אופטיים ולכן הוא פועל כבר מהשימוש הראשון. לאורך זמן התכשיר משפר את מראה העיגולים השחורים מתחת לעיניים עד 30%, לצערי זה לא מספיק אבל זה עדיף מאשר כלום.
המרקם הינו קליל ונעים, ללא שומן, התחושה הראשונית כאשר מניחים אותו על העור היא קרירות מרגיעה שמסייעת לרענון אזור העיניים ומשפרת את זרימת הדם באזור.



Even Better Eyes Dark Circle Corrector



Revitalift Laser x3
סדרת טיפולים המדמה פעילות של קרן לייזר על העור: המועשרת ב Pro-Xylane 3% ומשלבת מרכיבים פעילים בריכוז גבוה לפעילות אנטי אייג'ינג ב-3 רבדים: טיפול בקמטים, מתיחה ומיצוק העור.
הפורמולה הייחודית משתמשת במולקולה פורצת דרך המבוססת על Pro-Xylane  בריכוז  של 3%. מולקולת הפרוקסילן מדמה פעילות גירוי של קרן לייזר וגורמת לעור לשקם את עצמו באופן טבעי ולייצר ביעילות ובמהירות מאגרי קולגן וחומרים מבניים נוספים. פרוקסילן מסייע ביצירת סוכרים הבונים את העור, מעודד יצירת מרכיבים מבניים כמו קולגן לרשת אלסטית ועמידה, מחזק גשרין בין אפידרמיס לדרמיס לחיזוק העור וללכידת הלחות הטבעית לקבלת מראה מלא וחלק יותר. 





BB Cream של סבוקלם
לשימוש אישי ובימי הקיץ החמים והלוהטים BB Cream הוא פתרון מצוין, אך מי שמכירה אותי אני חייבת שגם לו יהיה כיסוי מושלם ואחיד על הפנים, לכן ה BB Cream של סבולקם עושה את העבודה. הוא מעניק כיסוי מלא עד כדי הסתרה של כתמי שמש ופיגמטציה והתחושה על עור הפנים היא קלילה ונעימה. בנוסף הוא מעניק לחות, מסייע בצמצום הקמטים ומגן מפני השמש SPF35. מגיע בשני גוונים טבעי ובז'.

BB Cream של סבוקלם
סדרת Natural Care של ד"ר פישר
זוהי סגרה רחבה הכוללת מגוון של תכשירים לטיפול מכף רגל ועד ראש לכל המשפחה. כל התכשירים משלבים תמציות צמחי מרפא עם מרכיבים השומרים על ניקיון, לחות וגמישות העור והשיער.
הסדרה כוללת: שמפו, מרכך, שמפו+מרכך, תחליב רחצה, אל סבון ארומטי, קרם גוף, קרם ידיים, תחליב רחצה לפנים, מסכה לשיער, קרם לחות לשיער ומגבונים להסרת איפור.

סדרת Natural Care



אולטרסול יאנג של ד"ר פישר
סדרת מוצרי הגנה מפני השמש, ללא שמנים, עמידים במים, הילפואלרגניים ומותאמים לעור רגיש ובריח אקזוטי משגע.

אולטרסול יאנג








ספרי לייבוש לק של life
אתן יודעת שאחת הבעיות שלי היא חוסר זמן וטיפוח חשוב לי מאוד, אני מעדיפה לקים שמתייבשים מהר, ותכשירים שיכולים לסייע ללק להתייבש עוד יותר מהר. ספרי לייבוש לק של life עובד מצוין. לאחר מריחת הלק מתיזים ספרי על הציפורניים (לא קרוב לציפורניים) הלייק מתייבש במהירות והציפורניים נראות יפות ומטופחות.

ספרי לייבוש לק של life



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה