יום חמישי, 23 במאי 2013

אשת חייל מטופחת מי ימצא



אנחנו הנשים צריכות לנהל את זמננו נכון, לנהל קריירה משגשגת, לגדל ילדים למופת, להשקיע בזוגיות ולטפל בבית, כל זה ועוד לא דיברנו על מה שצריך לעשות עבור עצמנו...

אם את מוצאת את עצמך כמוני מג'נגלת בין העבודה,


איפור כלה: תמי מרגלית



מבלה עם הילדים....



בילוי משפחתי בגן הנדיב


ושומרת על הזוגיות כמו בהתחלה...



"החתונה" 2004



את צריכה שגרת טיפוח קצרה ומהירה שתעניק לך מראה מטופח במהירות ובקלות. אספתי לך כמה טיפים קטנים שעובדים מצוין עבורי:

אחד האזורים החשובים ביותר בגופינו: הפנים!

באופן קבוע ליד השמפו במקלחת, נמצא תרחיץ פנים להסרת איפור, כך שאין סיכוי שאני הולכת לישון מאופרת.



תרחיץ פנים להסרת איפור במקלחת




סרום פנים וקרם הלחות נמצא במדף ליד מברשת השיניים, כך שבזמן שאני מצחצחת שיניים בוקר וערב, אני מיד מורחת סרום. בזמן שאני ממתינה כמה שניות לספיגת הסרום, אני מורחת קרם עיניים ומיד לאחריו קרם לחות על כל הפנים והצוואר.


קרם לחות ליד מברשת השיניים


פעם בשבוע אני מורחת מסכה לפנים, אותה אני דואגת למרוח 5 דקות לפני שאני נכנסת למקלחת, כך שאני מסירה אותה בזמן המקלחת.


אזור נוסף חשוב אצלנו הנשים הם הידיים, חשוב מאוד לטפח את היידיים!

לכן בכל פעם שאני מחכה בתור לדואר, בנק, לבית המרקחת, או בסופר אני מיד מוציאה קרם ידיים ומורחת מעט.


קרם ידיים נשלף מהתיק


אני מורחת לק על הציפורניים פעם או פעמיים בשבוע, כאשר אני במיטה רגע לפני השינה, מיד לאחר המריחה אני משתמשת במייבש הלק המהיר ביותר של Seche vite, שמייבש את הלק במהירות שיא.



מייבש הלק המהיר

למזלי לאחרונה השיקו חברת Seche סדרת לקים המבוססת על הפטנט של מייבש הלק, הכוללת 32 גוונים המתאימים לכל אירוע ולכל מטרה עבור אישה כמוני. צבעים בסיסיים וקלאסיים, ורודים, כתמתמים, אדומים, אפורים ושחור. הייחודי בלקים שהם מתייבשים במהירות תוך 60 שניות, לפעמים מספיקה אפילו שכבה אחת של צבע, הברק מדהים אפילו אחרי כמה ימים ואין צהבהבות על הציפורן.


Seche לק



כל הדברים הקטנים הללו לוקחים כמה שניות במהלך השבוע ויכולים להעניק לך את המראה המטופח, מבלי לבזבז זמן רב....

מה את עושה על מנת לחסוך זמן בשגרת הטיפוח שלך?
מוזמנת להגיב ולכתוב את הטיפ שלך לטיפוח ברגע...




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה