יום חמישי, 16 במאי 2013

סדנת איפור לנשים


לאחרונה נסעתי עם חברתי הטובה ענבל גלפרב, יועצת תדמית להעביר סדנא משותפת לנשות באר שבע.
אומנם זו נסיעה ארוכה לבאר שבע מהמרכז, אך ענבל ואני מכירות כבר שנים ואף פעם לא חסר לנו על מה לדבר... האמינו לי 4 שעות נסיעה במצטבר ועדיין לא הספקנו לדבר על הכל....


הפגישה עם הנשים היתה מדהימה בעיני, ענבל העבירה להן סדנא המסבירה מהם פרטי החובה בכל ארון לאורך כל השנה, אחת ההרצאות שגרמה לי לעשות סדר בארון הפרטי שלי...


לאחר מכן העברתי אני סדנת איפור, בהן הסברתי והדגמתי איך להתאפר ב -5 דקות בבוקר, ההתלהבות בקרב הנשים היתה מדבקת במיוחד. כולן התפלאו איך איפור קליל יכול להפוך כל אישה למדהימה ב-5 דקות בלבד.


תמי מרגלית, סדנת איפור לנשות באר שבע





תמי מרגלית, מדגימה לנשות באר שבע שדרוג לאיפור ערב


לאחר מכן למדתי את הנשים איך לשדרג איפור יום לאיפור ערב, לימים שבהם את מגיעה מהעבודה ואין לך הרבה זמן עד שאת יוצאת שוב, ניתן לשדרג את האיפור הקיים ולהפוך אותו בכמה דקות בלבד לאיפור ערב משגע.










כמו בכל סדנא, כך היה גם בסדנא הנוכחית, הבנות ביקשה לקבל המלצות על מוצרים טובים בעיני. מכיוון שאותה בחורה היא לא מאפרת מקצועית והמטרה היא רכישת מוצרי איפור איכותיים מספיק לשימוש אישי ושיחזיק מעמד לאורך שעות, אני ממליצה קודם כל לרכוש בדרך כלל מוצרי איפור בסיסיים: מייקאפ טוב, סט צלליות, סומק, מסקרה טובה וגלוס.



אחד החברות שהפתיעה אותי לטובה ועליהם אני ממליצה, כאשר עולה הבקשה למוצרים איכותיים אך לא יקרים היא המותג Life של חברת סופרפארם. אחד המוצרים המומלצים עלי בסדנאות איפור היא ערכת איפור מוצלחת של Life, שכוללת 9 צלליות עם פיגמנט חזק מאוד, בגוונים ובמרקמים המתאימים לכל אישה.

הערכה כוללת 9 צלליות  שמנת כסופה, לבן מאט, ורוד כסוף, סגול כסוף, זהב, חום, ירוק בהיר, ירוק זית ושחור. כמו כן הערכה כוללת 2 סמקים: חום לבניית עצמות הלחיים וורוד להדגשת תפוחי הלחיים.
הצלליות והסמקים איכותיים במיוחד, הפיגמנט שלהם חזק מאוד והם מגיעים במרקמים שונים מאט ומבריק.

ערכת צלליות וסמקים Life


טיפ קטן שאני מלמדת את הנשים בכל סדנא: צללית טובה היא צללית שכאשר מעבירים עליה אצבע, הפיגמנט על האצבע זהה לפיגמנט על הצללית עצמה. והצלליות של Life אכן עוברות את המבחן...

פיגמנט הצלליות על היד




הפלטה מזכירה ספרון קטן בשחור אלגנטי, היא נסגרת בצורה הרמטית באמצעות מגנט ובכך שומרת על המוצרים בפנים. הפלטה כוללת גם מראה, כך שאת יכולה לקחת את אותה איתך לכל מקום בתיק.



ערכת צלליות וסמקים Life

 להשיג ברשת סופרפארם.

2 תגובות:

  1. תמי את נראית מליון דולר, לכבודנו את לא מתלבשת ככה :)

    השבמחק
  2. אפרת המקסימה, תודה רבה על המחמאה...

    השבמחק