יום שני, 3 בדצמבר 2012

אצלי השינוי התחיל מבחוץ....




לפעמים אנחנו זקוקים לשינויים חיצוניים על מנת להביא לשינויים בפנימיות שלנו. אני חושבת שככה זה היה עם השער שלי. ידוע שקיימת מלחמה רבת שנים ביני לבין השיער שלי, די בכללי אני לא אוהבת אותו ואפילו די שונאת.
אני יודעת שיש שיאמרו שהם מוכנים לשלם כסף רב בשביל התלתלים שלי ויש אפילו משלמות על מנת להשיג תלתלים. אותם נשים לא יודעות כמה זמן צריך להתעסק בתלתלים הם רגישים מאוד, מומלץ שלא למשוח אותם בחומרים כימיים או  להעביר אותם תהליכים שיפגעו קשות בשערה.

אני לא הסכמתי עם זה והעברתי את שערי 7 מדורי גיהנום: צביעה, הבהרה, החלקה יפנית, החלקה כימית, פנים שבועיים ועוד, שגרמו לו להראות חסר חיים, ללא ברק ואפילו להתקצר מדי פעם.




כאשר הגעתי לסלון שחר מלכה Hair Stories, ביקשתי ממנו רק לתקן את השיער, שיניף מטה קסמים ויקים לתחייה את שערי המת, למזלי שחר לא היסס והסביר לי לאט ובזהירות שהשיער שלי לא בריא בכלל וחייבים לעשות משהו בנידון ושום טיפול קראטין או טיפול דומה לא יעזור לנו במקרה הזה. הפתרון היה להסתפר וקצר!

כמובן שמיד סירבתי ונלחצתי, אף אחד לא גוזר לי שערות, מה אני אעשה עם שיער קצר...הפעם האחרונה שהייתי עם שיער קצר זה היה בגיל 12, אני כבר שנים שיש לי שיער ארוך, איך אני אתמודד עם זה...

שחר הבין לליבי והרפה ממני, הוא נתן לי כמה דקות להסתכל על עצמי במראה ולהפנים את דבריו, כאשר הוא חזר שמעתי את עצמי אומרת: "טוב תגזור" בעצבות קלה.

מיד נלקחתי לפינת החפיפה, פינה נסתרת מהעין, מרווחת ונעימה, לאחר מכן שחר הניף את מספריו (כמו ב"המספריים של אדוארד") ובקצב טבעי החל לגזוז את שערותי, אחת אחרי השניה. אני חייבת לציין שהרגשה עבורי הייתה כמו נסיעה מטורפת ברכבת הרים בלונה פארק (מפחיד, מלחיץ ואפילו סחרחורת קלה) ואפילו דמעה זלגה מעיני.

בסיום התספורת עברתי למחלקת הכימייה, לצביעה השערות לשחור, המחלקה היתה מוסתרת מעיני כל, אך מצד שני יכולתי לראות את כל מה שקורה במספרה מבלי להראות, ויותר חשוב מבלי להריח את כל האמוניה באוויר.

חזרתי למחלקת עיצוב השיער, התיישבתי מול המראה וצפיתי בעצמי נדהמת מהשינוי שחל בי.



הבחורה שהסתכלה עלי במראה נראתה מדהים, קולית ושיקית, והכי חשוב הרגשתי שירד מעלי עול רציני. התספורת החמיאה לי ולתווי פני והתאימה לי מאוד, כאילו נוצרה רק בשבילי.

לסיום קיבלתי סידור גבות ומניקור במחלקת הקוסמטיקה והטיפוח.

אני מאמינה שכל היום הזה והתהליך שעברתי היה בזכות שחר מלכה והצוות הנפלא שלו, ההתחשבות בי וברגשותי, תשומת הלב, הענקת זמן לחשיבה על התהליך והתוצאות, המחלקות הנסתרות מהעין שנותנות לך אפשרות להיות במקום אך לא חשופה לעיני כול, כאשר את חופפת או צובעת את השיער.

 הכל ביחד נתנו לי ההרגשה טובה ונעימה, יצאתי משם שונה ועם זאת מחייכת מכל הלב.

השינוי התחיל בתספורת קצוצה ועכשווית וצביעת שיערי לשחור (הצבע המקורי שלי) היא התחלה של שינוי לטובה שאני עוברת, ההקשבה לגוף שלי, לצרכים  ולרצונות שלו הם חשובים עבורי מאוד.

 

סלון שחר מלכה Hair Stories, רחוב הכרמל 18, כפר סבא, מתפרס על 3 קומות, כל אחת מעניקה שירותים וביחד מציעים מכלול שירותי שיער ויופי. בקומה הראשונה מתחם עמדות עיצוב שיער ושם מוצגת תערוכת צילומי קולקציית השיער. בקומה השניה עולם הכימייה וצבע, תוך מתן פרטיות ללקוחה ובידוד למניעת ריחות בסלון. בקומה התחתונה מחלקת טיפוח וקוסמטיקה.

התקשרי עוד היום והזמיני תור 09-7666530.






4 תגובות:

  1. מהמם לך הקצר, צעיר ורענן, היה נחמד להיפגש :)

    השבמחק
  2. תודה אפרת, שמחתי לפגוש אותך.
    אכן מסכימה הקצר מתאים לי....

    השבמחק
  3. הי תמי
    סיפור מקסים
    האם את עדיין קצוצה גם כיום?
    נורא מתחשק לי קצוץ

    השבמחק
  4. הי תודה רבה. האמת שאני מנסה להאריך את השיער כמובן מתולתל, אני מנסה להשלים ולהתפייס יתו, יש ימים טובים שהוא נראה מושלם ויש ימים פחות. בכל מקרה לא מוותרת

    השבמחק