יום ראשון, 31 ביולי 2011

שומרת על המשקל 2

כשהתחלתי עם שומרי משקל, כתבתי על החששות הרבות מהתוכנית אבל גם על ההפתעה הגדולה שהיתה לי ירידה של 2 ק"ג כבר בשבועיים הראשונים.

אני רוצה לספר לכם על ההתקדמות המעטה שעשיתי בנושא, אני כבר 11 שבועות בסה"כ בשומרי משקל ולצערי הרב לא ירדתי בצורה משמעותי, אבל בואו נסתכל על חצי הכוס המלאה גם לא עליתי בצורה מטורפת. דבר שהיה קורה בטוח אם לא הייתי צריכה להגיע כל שבוע לקבוצה, להשקל ולהסתכל בפניה של גלית המדריכה ולהרגיש מאוכזבת.

לשמחתי הרבה, בשבוע האחרון הגעתי לירידה של 3 ק"ג, שזה קו האמצע עבורי, סה"כ אני רוצה לרדת 6 ק"ג, שזה 10% מהמשקל ההתחלתי. אבל הק"ג האחרון לא היה קל בכלל, הייתי צריכה המון כוח רצון, מוטיבציה ועידוד על מנת להקפיד על אכילה נכונה, להפסיק את כל החטיפים, הג'אנק פוד והממתקים, והכי חשוב להתעמל.

אז הפסקנו לקנות חטיפים הביתה, רק דברים שאני לא אוכלת והילדים אוכלים, התחלנו לאכול סלט בכל ארוחה, אני סופרת כמה נקודות אני אוכלת כל יום על מנת שלא אעבור את ההקצבה שלי והכי חשוב אני שבעה! כשאני אומרת  אנחנו, גם בן זוגי היקר הצטרף למאבק בק"ג המיותרים, הוא מושפע מההרגלים החדשים שלי ומאמץ לעצמו גם הרגלים.


צילום: הילה לוצקי

אין ספק שאני רק באמצע הדרך, והדרך קשה ומפותלת, אבל אני מאמינה בשיטה של שומרי משקל ומאמינה שאם אני אקפיד על 3 כללים: ספירת נקודות, התעמלות והגעה למפגשים אני בטוח ארד את ה3 ק"ג המיותרים. אבל כבר עכשיו בלי הק"ג המיותרים אני מרגישה הרבה יותר טוב, בגדים מלפני הההריון הראשון (שעוד הייתי צעירה וחטובה....) עולים עלי בלי בעיה, זה הדבר המתגמל ביותר בדיאטה.

אני אומרת את האמת, ספורט אני צריכה לעשות 3 פעמים בשבוע ועדיין לא הצלחתי להזיז את עצמי מהכסא לשם כך, אבל אני כבר מתעמלת פעם-פעמיים בשבוע (שזה כבר הישג מרשים כשלעצמו....), אני כל הזמן אומרת לעצמי מה שגלית המדריכה בשומרי משקל אומרת עכשיו את יורדת, תארי לך מה יקרה כשתתתעמלי.

קצת קשה לי להבטיח דברים שאני עלולה לא לקיים, אבל אני כן מבטיחה לנסות ולהתמיד בהתעמלות..


מבטיחה לעדכן בהמשך ומזמינה אתכם להצטרף...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה