יום שישי, 24 ביוני 2011

הטרנדים המבושמים לקיץ


כמאפרת אני נמצאת במרחק נגיעה מהלקוחה ולכן אני מעדיפה להשתמש בבשמים קלילים. במיוחד בקיץ שהחום עולה והקיץ הולך להיות חם.

אבל זה לא חדש לנו, כל קיץ בישראל הוא חם ולוהט. לכן עלינו למצוא את הבושם שיעניק לנו שיק, אישיות וכריזמה. הבושם הוא כמו בגד שלובשים וצריך להתאים אותו לגופינו....

איך נדע איזה בושם מתאים לנו?
על כך עונה גליה תורן-חן, יועצת הבישום של כלפרפיום, שמסבירה שקיימים 5 עולמות ריח:

עולם פרחוני, עולם של נגיעות רכות , אלגנטיות מאופקת מול עוצמה של רגשות חושנית מתפרצת עם צבעוניות אינסופית.
עולם אוריינטלי, עולם של ניחוחות של תבלינים מהמזרח הרחוק, עצים, שרפים, קטורת, מור ולבונה.
עולם עצי, עולם של ניחוחות יער ירוק, עלים וצמחים.
עולם רענן, עולם של תחושות קרירות מנשבות, בריזה קלילה מן הים וניחוח הדרים חמצמץ.
עולם ארומטי, עולם של גינת התבלין בפרובנס או בריברייה האיטלקית.

5 עולמות הריח

באמצעות הסיווג לעולמות הריח, יועצות כלפרפיום מסוגלות להעניק שירות גם דרך הטלפון או האינטרנט ולסייע לכל אחד ואחת להבין איזה עולם הם ואיזה בשמים שייכים לעולם הזה.

אז מה יהיה לנו הקיץ? ניחוחות הקיץ יהיו מעוררים, פרחוניים וחושניים.

בשמים קייצים מכילים מרכיבים קלילים ואווריריים כמו הדרים, עלים, פרחים לבנים, בשל מזג האוויר החם והזיעה המוגברת מומלץ להתשמשת בבשמים בניחוח רענן וקליל, שלא יכבידו על האף. בשל קרינת השמש מומלץ להשתמש בבשמים בעלי ריכוז אלכוהול נמוך שלא ליצור כתמי חימצון בעור.

המגמה הבולטת היא חזרה לאו דו קולון ולבודי מיסט שניתן להתיזם על כל אזורי הגוף ולקבל תחושת רעננות. כמו 4170 וסדרת הקולון של הרמס, ווטיבר.

בשמים בניחוחות של ים בולגרי אקווה, איסי מיאקי וקול ווטר של דווידוף. פרחים גם הם פופלאריים והמומלצים הם דייזי של מרק ג'ייקובס, אינקנטו של פרגמו.

ידוע ששחקניות הוולידוויות משיקות לעצמן כל שנה ניחוח מקורי, כמו ג'ניפר לופז, שרה ג'סיקה פארקר, דוון סטאפני והאלי ברי. הן מכינות קוקטייל בשמים משלהן, הן מעניקות מגע אישי לניחוח שלהן. בקיץ מומלץ קוקטליים של בושם רענן ופרחוני לאישה ובושם רענן וארומאטי לגבר. השיטה היא להתיז בושם רענן בגרסת או דה קולון על כל הגוף ואחר כך להוסיף במתינות מגע של בושם עשיר יותר בנקודות דופק.

רשת callperfume, השיקו בשמים מולקולאריים חדשים לקראת הקיץ: "אסנטריק 03" ו"מוליקיול 03".

הבושם המולקולארי הינו בשום הייטקי, המבוסס על מולקולות ריח המפותחות במעבדה, בניגוד לבשמים הרגילים המבוססים על פרמידת הניחוחות, ולכן לבושם המולקלארי יש ניחוח נקי ומעניקים למשתמשים ארומה, אויירה וניחוח עוטף. הבושם מתאים את עצמו לתוכנות הגוף ומגיב לטמפרטורה כמו חיישן.

אז איזה בושם אתם מעדיפים?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה