יום ראשון, 12 ביוני 2011

אומנות או איך הפכתי להיות מאפרת?





רוב האנשים חווים את משבר גיל ה-40 בערך בגיל 40! אצלי זה קרה הרבה הרבה לפני כן, אחרי שסיימתי את התואר ועבדתי במקום עבודה נחשק במיוחד, אחד המשרדים הגדולים בארץ - אם לא ה... מקאן אריקסון, החלטתי שזה לא מספיק עבורי, ידעתי שאני אוהבת את העבודה שלי, את העמיתים למקצוע, ואת הלקוחות.
אין ספק אהבתי לעבוד שם, אבל משהו עדיין לא היה שלם אצלי, הרגשתי שאני חייבת לצייר וליצור, האומנות היתה חסרה לי.

ציור על עץ: תמי מרגלית



מאז שהייתי ילדה קטנה אהבתי לצייר, הייתי יושבת שעות ומשרבטת על הנייר. בבית הספר בחרתי באופן טבעי במגמת אומנות, פרוייקט הסיום שלי היה "צלם האדם" אותה בחורה ליוותה אותי לאורך כל התמונות בפרוייקט.

באחת מניסיונתי לשלב עבודה ואומנות למדתי עיצוב גרפי, עבדתי כשלוש שנים כמעצבת גרפית, אבל זה לא הספיק שוב משהו היה חסר, לקח לי המון זמן להבין - אנשים, אני לא יכולה לעבוד יום שלם מול מחשב- הוא כמו גברים שותק ולא מגיב.

ציור על קיר: תמי מרגלית



לאחר זמן מה בחרתי ללמוד באוניברסיטה, תואר ראשון מדע המדינה- תקשורת, עבדתי כ 5 שנים כיועצת תקשורת, במקביל ניסיתי את מזלי בהכנת תכשיטים, ציור על עץ, תמונות ועוד אבל אף אחד לא באמת נגע ללבי זו שוב היתה עבודה לבד, רק אני עם עצמי.

ציור על קנבס: תמי מרגלית




האיפור היה נקודת מפנה, הבנתי שאני יכולה לחבר את האהבה שלי לאומנות לרצון של לבלות עם אנשים, החיבור בין שניהם גורם לי להתרגשות כל פעם מחדש. אני נהנית ליצור, לצייר ולעצב את דפי פניה של האישה שמולי ובמקביל לשמוע את סיפורה המרגש על החתונה, הברית או בת המצווה.
אני מאמינה שלכל אישה יש תווי פנים מיוחדים וגם סיפור מיוחד...לאחרונה גיליתי שאותו כשרון הוא גנטי, דוד אחד מצלם, השני מצייר, דודה אחת רוקמת ותופרת, אחרת מגלפת לכל אחד מהם כשרון והוא בחר בדרך אחרת לבטא אותו ואני בחרתי לבטא אותו באיפור!

צילום: קסניה פדורצינקו, דוגמנית: שרה סלומונסן, איפור ושיער: תמי מרגלית, תכשיטים: עינבר שחק

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה