יום שלישי, 14 בדצמבר 2010

כל מה שרצית לדעת על בושם ולא היה לך את מי לשאול...




"כל פרפיום" ו"בי ביוטי" משיקים
פורום בישום חדש ברמה מקצועית


כחלק מהיותי מאפרת, אני מוצאת את עצמי קרובה מאוד ללקוחותי, ולכן בושם הוא אחד הפריטים החיונים לכל מאפרת ובעצם לכל נותן שירות. הקרבה ללקוחות דורשת מאיתנו נותנות השירות להתלבש כראוי, להתאפר וגם להתבשם נכון.

אז מה הוא הבושם הנכון עבורי, איזה סוגי בשמים קיימים ועוד שאלות נוספות בפורום הבישום המצקועי החדש.  פורום הבישום העברי הראשון, עולה בימים אלה בפורטל היופי "בי ביוטי" והוא יתן מענה ומידע מקצועי בנושאי בישום נשי, בישום גברי, היסטוריה של תחום הבישום, תווי ניחוח שונים, בשמים נדירים מחו"ל, בתי בישום ואופנה יוקרתיים ונדירים, פריזנטורים של ענף הבישום ועוד.



הפורום הוקם בשיתוף פעולה עם יבואנית הבשמים  "CALL PERFUME" אשר רכשה לעצמה מוניטין והתבססה בתודעת הציבור הישראלי כיבואנית מובילה של מותגי בישום יוקרתיים במחירים אטרקטיביים, אשר מציעה בין היתר שירות משלוחים עד בית הלקוח.  כשחקנית מפתח בתחום הבישום, מייחסת החברה חשיבות גדולה לפתיחת ערוץ הידברות עם קהל לקוחותיה ומבקשת ליצור ערוץ תקשורתי נרחב באמצעות פורום זה.


פורטל היופי "בי ביוטי" התבסס בשנים האחרונות כאתר יופי מוביל בשפה העברית המספק ללקוחותיו מידע עדכני וכתבות שונות בנושאי יופי, אשר מתעדכן מדי יום.  פורום הבישום החדש אשר עלה באתר, מצטרף אל שמונת הפורומים הקיימים באתר  אשר מנוהלים על ידי אנשי מקצוע ועוסקים בנושאי יופי שונים כמו טיפוח, איפור, שיער ועוד.

מנהלת פורום הבישום החדש, גליה תורן-חן הינה מומחית בעלת נסיון רב שנים בתחום הבשמים, בשוק המקומי והבינלאומי. גליה משמשת כיועצת מגמות למותגי יופי ומרצה מבוקשת בתחומי היופי השונים.  עם השנים, התמחתה גליה בקרב בתי הבישום הנחשבים ביותר בעולם כולו ולראשונה היא תחלוק את הידע הרב אשר צברה בכל שנות נסיונה, עם גולשי האתר.   


כתובת הפורום:   www.bbeauty.co.il/callperfume

תגובה 1: