יום שני, 25 באוקטובר 2010

הצלליות החדשות של קרליין





חברת קרליין נמצאת בתחילתו של שינוי מגמתי במוצרי האיפור, המהלך הראשון בא לידי ביטוי בהשקת קולקציית צלליות חדשה ומהפכנית.


את הצלליות ניסיתי באירוע הברית של אחיין שלי ואני חייבת לציין כי הופתעתי לטובה, הצלליות החדשות מצטיינות במרקם רך ונעים, כאשר מרחתי את הצללית על העפעף היא נצמדה לעור בצורה מדהימה ולא הצטברה בקמטוטי העפעף.


קרליין מציגה: קולקציית צלליות חדשה

כמאפרת חשוב לי מאוד הפיגמנט של הצללית, ככל שהפיגמנט חזק יותר- כך הצללית איכותית יותר, הצלליות החדשות של קרליין התגלו לי כבעלות פיגמנט חזק מאוד ונדרשת מעט מאוד צללית על מנת לקבל את הגוון הרצוי.


בערב ראינו כי הצלליות עמידות מאוד, הן החזיקו מעמד יפה מאוד כל האירוע ואפילו לאחר האירוע ונשארו על העפעף כאילו הרגע סיימנו להתאפר (הצללית נשארה כמו בתחילת האירוע עד שהסרתי את האיפור עם מסיר איפור).

סדרת הצלליות החדשה כוללת שש צלליות במרקם מאט לאיפור העיניים, הצלליות יכולות לשמש אתכן גם כקו תיחום או איילנר באמצעות מברשת רטובה.

הגוונים:

סגול עמוק- Dark Purple 200
שחור מעושן- 201 Smoky Black
חום-שוקולד - Very Brown 202
ירוק-אפור -203 Green Gray
ורוד בייבי – 204 Baby Pink
בז'-סלמון – Salmon 205

נופר, איפור ועיצוב שיער: תמי מרגלית
נופר, איפור ועיצוב שיער: תמי מרגלית
מחיר לצללית בודדת: 55 ש"ח
תכולה: 2 גר'
לא נוסה על בע"ח




נופר מאופרת בצלליות של קרליין, בגוונים:
בז' סלמון - Salmon 205
שחור מעושן- Smoky Black 201

לסיכום אני ממליצה על הצלליות החדשות של קרליין, הן בעלת מרקם נעים, בעלות פיגמנט חזק ועמידות לאורך זמן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה