יום שלישי, 21 בספטמבר 2010

מי אני ומה אני....




שלום, שמי תמי מרגלית, אני בדרך כלל אדם פתוח לאחרים, אוהב לספר על כל מה שקורה לו לכולם- לטוב ולרע. לאחרונה חשבתי לעצמי מה יותר טוב מלהקים בלוג שיספוג את כל מילותי, את תחושתי, הרגשות שלי, החוויות שלי – בעצם  את מה שהחיים מעניקים לי ודורשים ממני.

 אתחיל בקצת רקע על עצמי...    מי אני ומה אני

 כיום אני בת 34, מצד אחד עדיין צעירה מצד שני אני כבר בשנות ה-30 לחיי, תמיד חשבתי שאני אשאר בת 24 לנצח (לא יודעת למה, נראה לי גיל יפה לא צעיר מדי אבל גם לא מבוגר מדי).

 אני נשואה 6 שנים לאורי, שמהווה עבורי משענת ותמיכה, כמו בכל מערכת יחסים לפעמים אנחנו רבים לפעמים אוהבים, אבל תמיד מתייעצים ומייעצים אחד לשני בכל מה שקשור להחלטות החיים.

יש לי שתי בנות מדהימות נטע (4) ונוגה (2), שלמענן אני מוכנה לעשות הכול ועוד אחד בדרך...

בעברי עבדתי במשרד הפרסום, מקאן אריקסון, בתפקיד יועצת תקשורת, אהבתי את העבודה והלקוחות, את האנשים במשרד, איתם ביליתי שעות רבות במהלך השבוע ועד היום אני בקשר ונפגשת עם חברים מהעבודה (אל תחשבו שזה ברור לשמור על קשר עם אנשים מעבודות אחרות, זה לא קל לתחזק קשרים עם חברים – טוב אבל זה כבר סיפור אחר).


 לאחר הלידה של נטע, הבנתי שאני רוצה לבלות עם הילדים ולכן חשבתי שהגיע הזמן לשינוי מקצועי, עבודה שתתן לי סיפוק והנאה וגם שעות נוחות.


 כיום אני מאפרת מקצועית, ההחלטה על לימודי איפור נבעה מאהבה שלי לאומנות, לציור וליצירה. עבורי הפנים והגוף הם הבד, המברשות הן המכחולים והצלליות הן הצבעים שלי.


איפור ועיצוב שיער כלה: תמי מרגלית
איפור ועיצוב שיער כלה: תמי מרגלית


  בעקבות האיפור והאהבה לכך המשכתי ללימודי תסרוקות ערב. אני נהנית מכל רגע בעבודה, כאשר אני מאפרת ומסרקת כלה או אמא, כשאני נמצאת על סט צילומים ומאפרת ומסרקת שחקנים או דוגמנים, כשאני מאפרת ומסרקת בנות מצווה ועוד.

 שלא תחשבו שהדרך לשם היתה קלה, היה מהמורות, קשיים, תגובות שליליות של משפחה וחברים. אנשים לא הבינו למה אני זורקת תואר (כן, תאמינו או לא אבל יש תואר במדע המדינה –תקשורת), משרה נחשקת באחד ממשרדי הפרסום הגדולים בארץ (אם לא הגדול ביותר) וכל זה בשביל מה...


 לשמחתי הרבה, לא שמעתי את כל ה"נשמות הטהורות" הללו והחלטתי להגשים את עצמי, דרך האומנות. אומנם אני עדיין לא במקום אליו אני שואפת להגיע, אבל אני בדרך הנכונה לשם, דרך מלאה בהנאה, אנשים טובים, שותפים, חברים למקצוע ועמיתים.


אני מאמינה שהלב יודע מה הוא רוצה, תעצרו רגע ותקשיבו לו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה